Nextdeal newsroom, 30/4/2024 - 10:06 facebook twitter linkedin Χρήστος Θεοδωρίδης: Η Allianz προωθεί κορυφαίες υπηρεσίες Nextdeal newsroom, 30/4/2024 facebook twitter linkedin Χρήστος Θεοδωρίδης, διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM και Customer Call Centers Την επικοινωνιακή στρατηγική της Allianz Ελλάδος «ξεδιπλώνει» σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «NextDeal» o κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM και Customer Call Centers της εταιρείας. Κεντρικό σημείο θα είναι η δημιουργία μιας νέας εταιρικής καμπάνιας που θαεπικοινωνεί τι πρεσβεύουμε σαν εταιρεία, τονίζειο κ. Θεοδωρίδης, σημειώνοντας ότι η Allianz Ελλάδος θα συνεχίσει να επενδύει στη φροντίδα για την ευημερία των ανθρώπων και της κοινωνίας. Ερωτηθείς σχετικά, τονίζει ότι βασικός μας στόχος στην Allianz είναι να παρέχουμε στους ασφαλισμένους μας τρόπους να απολαμβάνουν την κάθε στιγμή και να διαμορφώνουν με ασφάλεια το δικό τους βιώσιμο μέλλον. Η Allianz εισέρχεται σε μια νέα εποχή στην Ελλάδα μετά την απορρόφηση της Ευρωπαϊκής Πίστης Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά αυτής της μετάβασης από την πλευρά του Marketing; Ίσως η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζεται σε κάθε συγχώνευση είναι η εφαρμογή ενός κοινού οράματος, τόσο μέσα στον νέο οργανισμό όσο και προς τους εξωτερικούς stakeholders. Η εναρμόνιση και ο κοινός βηματισμός σε όλα τα επίπεδα ήταν ένα μεγάλο στοίχημα για εμάς. Ήταν όμως ένα στοίχημα στο οποίο θεωρώ ότι πετύχαμε απόλυτα. Ο λόγος της επιτυχίας μας σε αυτόν τον καθοριστικό σταθμό για την πορεία και το μέλλον της Allianz στην Ελλάδα ήταν ότι ο σχεδιασμός μας είχε έναν και μοναδικό σκοπό: η συγχώνευση να έχει θετικό πρόσημο για τους συνεργάτες, τους πελάτες, και τους εργαζομένους μας. Καθ’ όλη τη διάρκεια της μετάβασης, υλοποιήσαμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εσωτερικής επικοινωνίας για την εναρμόνιση της εταιρικής κουλτούρας και των αξιών μεταξύ των δύο εταιρειών, κάτω από ένα ενιαίο πνεύμα συνεργασίας και κοινού στόχου με δέσμευση στην ανάπτυξη, στην καινοτομία και την παροχή ακόμη καλύτερων υπηρεσιών προς τους πελάτες μας στην Ελλάδα και ακόμη μεγαλύτερης αξίας προς στους συνεργάτες μας. Με προσήλωση στις ανάγκες του μεγαλύτερου στην Ελλάδα δικτύου πωλήσεων, προχωρήσαμε στον επανασχεδιασμό και τη βελτιστοποίηση των προσφερόμενων προϊόντων και ασφαλιστικών μας προτάσεων με στόχο να ανταποκρίνονται ακόμη περισσότερο στις ανάγκες των πελατών, προσφέροντας την κάλυψη και τις υπηρεσίες που χρειάζονται σήμερα. Σε αυτή την κατεύθυνση τα ψηφιακά εργαλεία που παρέχουμε και οι ομάδες εξυπηρέτησης συνεργατών και πελατών ευθυγραμμίστηκαν για να προσφέρουν πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση που μας επέτρεψε να διαχειριστούμε με επιτυχία τα μεγέθη που δημιουργήθηκαν από την αύξηση του αριθμού συνεργατών και πελατών. Και φυσικά προχωρήσαμε και ολοκληρώσαμε το απαιτητικό έργο του rebranding όλων των assets της Ευρωπαϊκής Πίστης για να αντικατοπτρίζουν τη νέα ενοποιημένη ταυτότητα και τις αξίες που πρεσβεύουμε σαν μία πλέον εταιρεία. Πώς αντιμετωπίζετε την επανατοποθέτηση του Ομίλου Allianz επικοινωνιακά στην ελληνική αγορά; Ποιες είναι οι στρατηγικές στόχευσης; Επικοινωνιακά στοχεύουμε σε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που θα αναδείξει τις αξίες και το όραμα της εταιρείας προς τα διαφορετικά κοινά, καθώς και τις ιδιαίτερες δράσεις και τη θέση της στην εγχώρια και παγκόσμια αγορά. Βασική μας επιδίωξη αποτελεί τόσο η εδραίωσή μας ανάμεσα στις τρεις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες σε αναγνωρισιμότητα στην αγορά όσο και η διατήρηση της θέσης μας ως Loyalty Leader της ασφαλιστικής αγοράς στη μέτρηση του NPS, καθώς και η αξιοποίηση της θέσης της Allianz ως του κορυφαίου brand παγκοσμίως στην ασφαλιστική αγορά για 5η συνεχόμενη χρονιά. Κεντρικό σημείο της στρατηγικής μας για το επόμενο διάστημα αποτελεί η δημιουργία μιας νέας εταιρικής καμπάνιας σε όλα τα μέσα που θα επικοινωνεί τι πρεσβεύουμε σαν εταιρεία. Παράλληλα, ως Χορηγοί των Ολυμπιακών & Παραολυμπιακών Αγώνων 2024, σχεδιάζουμε δράσεις ευαισθητοποίησης, συνδέοντας τις αξίες του ολυμπιακού ιδεώδους με τα σημεία της εταιρικής μας κουλτούρας που βασίζονται στην αριστεία, στην αλληλεγγύη και την ενίσχυση της κοινότητας μέσα από την λειτουργία μας. Ένας τομέας επίσης που θα συνεχίσουμε να επενδύουμε είναι η φροντίδα για την ευημερία των ανθρώπων και της κοινωνίας. Εκεί επιλέγουμε δράσεις με ουσιαστική συνεισφορά, όπως ήταν η πρόσφατη ενίσχυση των πληγέντων από τις πλημύρες στη Θεσσαλία, με βασικούς άξονες την κοινωνία, εστιάζοντας στις ομάδες με άμεση ανάγκη, στους νέους, καθώς και στο περιβάλλον. Τι αλλαγές θα πρέπει να περιμένουν οι συνεργάτες της «νέας» Allianz στη σχέση τους με την εταιρεία; Η υποστήριξη του δικτύου μας με κορυφαίες λύσεις και υπηρεσίες παραμένει προτεραιότητα στη στρατηγική μας. Οι συνεργάτες μας σταδιακά θα απολαμβάνουν νέα και βελτιωμένα εργαλεία, πάντα με την εγγύηση και την αναγνωρισιμότητα που παρέχει το brand Allianz. Σε αυτή την κατεύθυνση συνεχίζουμε και θα συνεχίσουμε να εξελίσσουμε τις παροχές μας ώστε να τους προσφέρουμε κορυφαία προϊόντα σε όλες τις κατηγορίες, αλλά και πολυεπίπεδη και ταχύτατη εξυπηρέτηση, αξιοποιώντας σύγχρονες μεθόδους και τις εξιδεικευμένες ομάδες μας που διαθέτουν μεγάλη τεχνογνωσία, για να βοηθήσουμε την επιτυχία τους, ενισχύοντάς τους στη διατήρηση του πελατολογίου τους. Στα ποικίλα αυτά εργαλεία αξίζει να αναφερθεί η ανάλυση πελατολογίου που προσφέρουμε για την πιο στοχευμένη και με μεγάλη επιτυχία συνδυαστική πώληση προϊόντων, αλλά και η πρόσβαση σε δεδομένα και ασφαλιστικές πρακτικές του παγκοσμίως αναγνωρισμένου Ομίλου Allianz. Και φυσικά από την πλευρά του marketing, αφουγκραζόμαστε διαρκώς τις ανάγκες τους για να αναβαθμίζουμε και να σχεδιάζουμε βέλτιστες λύσεις και παροχές στο δίκτυό μας, μέσα από τη διεξαγωγή της καθιερωμένης ετήσιας έρευνας ικανοποίησης συνεργατών που αποτελεί πυξίδα για τα επόμενα μας βήματα. Ποιες θα είναι οι πρωτοβουλίες της εταιρείας σε σχέση με τους ασφαλισμένους της; Βασικός μας στόχος στην Allianz είναι να παρέχουμε στους ασφαλισμένους μας τρόπους να απολαμβάνουν την κάθε στιγμή και να διαμορφώνουν με ασφάλεια το δικό τους βιώσιμο μέλλον. Η πρόσφατη συγχώνευση έφερε τεχνογνωσία μέσα από την ενσωμάτωση των βέλτιστων πρακτικών των δύο εταιρειών ως προς την ενημέρωση και την εξυπηρέτηση των πελατών μας, αλλά και μια αναδιοργάνωση των ψηφιακών μας εργαλείων (Portal, Chatbot, Wallet, Mobile Apps & Site) για να διευκολύνουν τις συναλλαγές τους με την Allianz, σε συνδυασμό με μια σειρά από κορυφαία προγράμματα. Θα εστιάσω όμως σε δύο σημαντικά, κατά την άποψή μου, εργαλεία. Το πρώτο είναι το πρόγραμμα παροχών «Ασφαλιστικός Γονέας» που οι πελάτες μας δείχνουν ιδιαίτερα να εκτιμούν και πλέον έχουν όλοι πρόσβαση. Πρόκειται για το κορυφαίο και πολυβραβευμένο πρόγραμμα πιστότητας της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς με ιδιαίτερα σημαντικά οφέλη. Το δεύτερο είναι το εργαλείο Voice Of The Customer (VoC), μέσω του οποίου οι πελάτες μπορούν να αξιολογήσουν την εμπειρία τους σε σχέση με την εταιρεία, επιτρέποντάς μας να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι για αυτούς. Γιατί μόνο μέσα από την ανοικτή επικοινωνία με τους ασφαλισμένους μπορούμε διαρκώς να εξελισσόμαστε. Ποιος είναι ο Χρήστος Θεοδωρίδης Ο Δρ Χρήστος Θεοδωρίδης είναι διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM και Customer Call Centers στην Allianz Ελλάδος. Είναι απόφοιτος του Οικονομικού Τμήματος του University of Houston (SUMMA CUM LAUDE & Outstanding Graduate of the Year) και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο University of Houston, όπου του απονεμήθηκαν τα πτυχία M.A. και Ph.D. Ο Δρ Θεοδωρίδης διαθέτει πολύχρονη επαγγελματική εμπειρία στο Marketing. Εκτός από τη θέση του στην Allianz, έχει διατελέσει διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας και CRM στην ERGO Ασφαλιστική, καθώς και επικεφαλής των τμημάτων CRM στη WIND και στην Hellas Online. Στο κομμάτι του Marketing, έχει επίσης εργαστεί ως Manager στα τμήματα της FORTHnet και της AT&T (ΗΠΑ) με αντικείμενο τη δημιουργία νέων προϊόντων. Ο Δρ Θεοδωρίδης έχει πολυετή εμπειρία και στον κλάδο παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών με προϋπηρεσία ως Manager στην Kantor και στην Ernst & Young (ΗΠΑ) με ειδίκευση στη στρατηγική μεγάλων επιχειρήσεων. Ο Δρ Θεοδωρίδης, τέλος, έχει διδάξει Οικονομικά στο University of Houston και έχει συγγράψει και δημοσιεύσει άρθρα σε μερικά από τα κορυφαία Journals παγκοσμίως. Για μεγέθυνση πατήστε ΕΔΩ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Υπασφαλισμένος, 29/11/2024 Υπασφαλισμένος: Σενάρια για εξαγορές και συγχωνεύσεις, οι άραβες και το CVC
Ταξίδι Εταιρικού Δικτύου Interamerican στο Ναύπλιο: «Το Ταξίδι του Ηγέτη» Με έμφαση στην εξέλιξη, τη συνεργασία και την ηγεσία, ο Όμιλος Interamerican πραγματοποίησε ένα μοναδικό ταξίδι επιβράβευσης στο Ναύπλιο. Στελέχη,... Nextdeal newsroom, 29/11/2024 - 09:47 29/11/2024
Eurolife FFH: Πώς η αποταμίευση βοηθάει στη διαχείριση αλλαγών στη ζωή | Ο «Χρυσός Κανόνας» του 50 - 30 - 20 Στη ζωή μας θα περάσουμε από διάφορα στάδια και αλλαγές. Οι συνθήκες, το περιβάλλον, η εργασία μας και οι στόχοι... Nextdeal newsroom, 28/11/2024 - 15:35 28/11/2024