Nextdeal newsroom, 28/5/2024 - 12:04 facebook twitter linkedin ΝΝ Hellas: Στόχος να είμαστε η καλύτερη ασφαλιστική εταιρεία! Nextdeal newsroom, 28/5/2024 facebook twitter linkedin Κεντρική Φωτογραφία: Philippa Michali, Chairman & CEO, NN Hellas Ποια μέτρα στρατηγικού χαρακτήρα λαμβάνει η εταιρεία σας, προκειμένου να συμβάλει στον επιθυμητό στόχο της αύξησης της ασφαλιστικής αγοράς ως ποσοστού του ΑΕΠ; Το χαμηλό ποσοστό ασφαλιστικής διείσδυσης στην Ελλάδα έχει ως αποτέλεσμα η ασφαλιστική αγορά να παραμένει χαμηλά ως ποσοστό του ΑΕΠ, κάτι το οποίο αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση του κλάδου μας. Το ελληνικό κοινό δεν είναι σωστά ενημερωμένο και, εκτός των περιπτώσεων που η ασφάλιση είναι υποχρεωτική, υπάρχει έντονος ασφαλιστικός αναλφαβητισμός. Επιπλέον, η αγοραστική δύναμη στην Ελλάδα είναι μειωμένη, με πρόσφατα στοιχεία της Eurostat να καταδεικνύουν ότι το κατά κεφαλήν ΑΕΠ σε μονάδες αγοραστικής δύναμης το 2023 κυμάνθηκε 33% κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Σε ένα περιβάλλον λοιπόν μειωμένης αγοραστικής δύναμης, η χαμηλή ασφαλιστική συνείδηση δεν επιτρέπει στην ιδιωτική ασφάλιση να προτεραιοποιηθεί υψηλότερα στην κατανομή του προϋπολογισμού ενός νοικοκυριού σε σχέση με άλλες ανάγκες. Ταυτόχρονα, δεν υπάρχουν φορολογικά κίνητρα σε όλο το εύρος των παρεχόμενων ασφαλιστικών υπηρεσιών, τα οποία θα ωθήσουν τους Έλληνες να ασφαλιστούν. Είναι επιτακτική η ανάγκη σύσσωμος ο κλάδος μας να επενδύσει με συνέπεια κατ’ αρχάς στην ενημέρωση του κοινού σε θέματα που αφορούν στη χρηματοοικονομική παιδεία, αλλά και να συνεργαστεί στενά με την Πολιτεία για την εύρεση των κατάλληλων κινήτρων που θα κάνουν πιο ελκυστική την ιδέα της ασφάλισης. Στην ΝΝ Hellas, η εκπαίδευση του κοινού αποτελεί σημαντικό στόχο. Κατ’ αρχάς, προτεραιότητά μας αποτελεί να επικοινωνούμε με τρόπο απλό και κατανοητό στα επιμέρους κοινά μας, εκεί που βρίσκονται, αξιοποιώντας όλα εκείνα τα κανάλια και εργαλεία που χρησιμοποιούν οι εν δυνάμει πελάτες μας. Για παράδειγμα, δημιουργούμε ελκυστικό περιεχόμενο στα social media και γενικότερα στα ψηφιακά μέσα, προωθώντας την εκπαίδευσή τους. Εφαρμόζουμε σε όλες τις μορφές επικοινωνίας μας τις αρχές της απλής και κατανοητής γλώσσας, απαλλαγμένης από τεχνικούς, δυσνόητους τεχνικούς όρους και εστιασμένης στα οφέλη της ασφάλισης. Δεν σταματάμε όμως εκεί. Θεωρούμε ότι έχουμε την ίδια ευθύνη, αν όχι μεγαλύτερη, όταν κάποιος μας εμπιστευτεί και γίνει πελάτης μας. Μέλημά μας είναι να επιβεβαιώνουμε την απόφασή τους αυτήν, φροντίζοντας για τηn άριστη εξυπηρέτηση τους. Απλοποιούμε τις διαδικασίες μας, χρησιμοποιώντας εκείνες τις νέες μεθόδους και τα τεχνολογικά εργαλεία που θα μας οδηγήσουν σε μία ξεχωριστή εμπειρία για τους πελάτες μας. Οι νέες τεχνολογίες είναι εδώ και ως οργανισμός -σταδιακά- τις εντάσσουμε όλο και περισσότερο σε όλους τους τομείς της λειτουργίας μας, ώστε να μπορούμε να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες κάθε πελάτη μας με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ακρίβεια. Επιπλέον, μας επιτρέπουν να απλοποιήσουμε διαδικασίες και να απελευθερώσουμε χρόνο, ο οποίος στη συνέχεια επενδύεται εκεί που πραγματικά έχει αξία, στην εξυπηρέτηση των πελατών μας. Ποιοι οι στόχοι της εταιρείας για το 2024 σε παραγωγικά αποτελέσματα, διεύρυνση εργασιών και συνεργασιών, νέων προϊόντων και υπηρεσιών; Υποδεχθήκαμε το 2024 έχοντας ήδη διανύσει μια ιδιαίτερα επιτυχημένη για εμάς χρονιά, που, πέραν της ολοκλήρωσης του μεγαλύτερου μέρους της ενοποίησης των λειτουργιών των δύο εταιρειών, καταφέραμε να φέρουμε και σημαντικά οικονομικά αποτελέσματα. Αυτό από μόνο του θέτει τον πήχυ πολύ υψηλά για το 2024. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για τη δυναμική της ομάδας μας, καθώς, το πρώτο τετράμηνο, η νέα παραγωγή αναπτύσσεται με ρυθμό άνω του 20% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023. Αναμφίβολα, στόχος μας και για το 2024 αποτελεί να διατηρήσουμε και να διευρύνουμε την ηγετική μας θέση στην αγορά, την οποία μας δίνει η εμπιστοσύνη των ασφαλισμένων μας. Στοχεύουμε να το πετύχουμε με ανάπτυξη τόσο σε επίπεδο παραγωγής όσο και διεύρυνσης της πελατειακής μας βάσης σε ατομικά και ομαδικά συμβόλαια, μέσα από όλα τα δίκτυα διανομής που διαθέτουμε. Δεν αποτελεί όμως στόχο μας μόνο να είμαστε η μεγαλύτερη, αλλά και η καλύτερη ασφαλιστική εταιρία στην ελληνική αγορά. Έτσι αποτελεί προτεραιότητα η ικανοποίηση και η εξαιρετική εμπειρία των πελατών που θα μας εμπιστευθεί. Αυτό το επιτυγχάνουμε και με τη δημιουργία νέων, ακόμη περισσότερο προσαρμοσμένων σε διαφορετικές ανάγκες προϊόντων. Πρόσφατα μάλιστα, τον Απρίλιο του 2024, παρουσιάσαμε στην ελληνική αγορά τα προγράμματα ασφάλισης ζωής ΝΝ, Orange Life & NN Orange Life Plus, που λειτουργούν ως επιπλέον δίχτυ ασφαλείας σε περίπτωση θανάτου ή διαρκούς ολικής ανικανότητας για εργασία από ασθένεια ή ατύχημα σε προσιτό κόστος, παρέχοντας, παράλληλα, και τη δυνατότητα προσθήκης επιπλέον προαιρετικών καλύψεων. Θα παραμείνουμε εστιασμένοι σε αυτό το κομμάτι, αξιοποιώντας ολοένα και περισσότερο τις νέες τεχνολογίες, με τη βοήθεια των οποίων στο μέλλον θα μπορούμε ακόμη και να «ταιριάζουμε» πελάτες, με προϊόντα και συνεργάτες. Η απλοποίηση των λειτουργιών μας, μέσω της τεχνολογίας και της αυτοματοποίησης, αποτελεί εξάλλου και το βασικό μέσο που θα μας βοηθήσει να επιτύχουμε τη στρατηγικής μας συνολικά, στον πυρήνα της οποίας παραμένει η εμπειρία του πελάτη. Σήμερα, στην Ελλάδα είμαστε σε διαδικασία υλοποίησης chatbot με τη χρήση ΑΙ για την εξυπηρέτηση του δικτύου πωλήσεών μας, το οποίο θα παρέχει απαντήσεις γύρω από προϊόντα και διαδικασίες της εταιρείας. Έτσι θα εξοικονομούμε χρόνο από τους συνεργάτες μας, ώστε να επικεντρώνονται ακόμη περισσότερο στην εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων μας. Όλοι οι παραπάνω στόχοι αλληλοσυμπληρώνουν ο ένας τον άλλον και είναι στρατηγικά καθορισμένοι τόσο με μεσοπρόθεσμο ορίζοντα, για ένα θετικό πρόσημο το ’24, όσο και μακροπρόθεσμα ώστε να είμαστε η ασφαλιστική εταιρεία που θα επιλέγουν οι Έλληνες ακόμη και σε είκοσι χρόνια από τώρα. 1. What strategic measures is your company implementing in order to contribute to the desired goal of increasing the insurance market as a percentage of GDP? The low rate of insurance penetration in Greece means that the insurance market remains low as a percentage of GDP, which is the biggest challenge of our industry. The society in Greece is not properly informed and, except for cases where insurance is compulsory, there is a strong insurance illiteracy. Further, the purchasing power in Greece is reduced, since the recent Eurostat data show that GDP per capita in purchasing power units in 2023 was 33% below the European average. So, in an environment of reduced purchasing power, low insurance awareness does not allow private insurance to be prioritized higher than other needs in the allocation of a household's budget. At the same time, there are no tax incentives for the entire range of the provided insurance services, fact that would encourage Greeks to be insured. It is an imperative need that our industry, as a whole, to invest consistently first in informing the public on matters related to financial literacy, but also to work closely with the State in order to find the appropriate incentives that will make the idea of insurance more attractive. For us at NN Hellas, educating of the public is an important goal. First of all, our priority is to communicate in a simple and understandable way with our individual target audiences, where they are, taking advantage of all those channels and tools that our potential customers use. For example, we create attractive content on Social Media and digital media in general, promoting their education. We apply the principles of plain and understandable language, free of technicalities, difficult to understand technical terms and focused on the benefits of insurance. We don't stop there though. We believe that we have the same responsibility, if not more, when someone trusts us and becomes our customer. Our concern is to confirm that their decision was right, taking care of their best possible service. We simplify our processes, using those new methods and technological tools that will lead us to a special experience for our customers. New technologies are here and as an organization –gradually– we are integrating them more and more into all areas of our operation, so that we can meet the needs of each and every of our customers, as accurately as possible. In addition, they allow us to simplify processes and free up time, which is then invested where it really has value, to the serve of our customers. 2. Which are the company's goals for 2024 in terms of production results, expansion of operations and partnerships, new products and services? We welcomed 2024 having already experienced a particularly successful year, during which, in addition to completing most of the integration of the operations of the two companies, we also managed to bring important financial results. This, in itself, sets the bar very high for 2024. We are particularly proud of our team's momentum since, in the first four months, new production is growing at a rate of over 20% compared to the corresponding period in 2023. Beyond any doubt, our goal for 2024 is to maintain and expand our leading position in the market, which is offered to us by the trust of our policyholders. We aim to achieve this by growing both in terms of production and expanding our customer base both in individual and group contracts, through all the available distribution networks. However, our goal is not only to be the largest, but also the best insurance company in the Greek market. Thus, the satisfaction and excellent experience of the customers who will trust us, is a priority for us. We also achieve this by creating new products, even more adapted to the different needs. In fact, recently, in April 2024, we introduced the “NN Orange Life” and “NN Orange Life Plus” life insurance programs to the Greek market, which act as an additional safety net in the event of death or permanent total incapacity for work due to illness or accident, at an affordable cost, providing at the same time the possibility of additional optional coverages. We will remain focused on this, making more and more use of the new technologies, with the help of which, in the future we will even be able to "match" customers, with products and partners. Simplifying our operations through technology and automation are also the key means to help us achieve our overall strategy, at the core of which remains the customer experience. Today, in Greece we are in the process of implementing chatbot using AI, in order to serve our sales network, which will provide answers about the company's products and processes. This way we will save time for our partners, so that they can focus even more on the serving of our insured. All the above mentioned goals complement one another and they are strategically defined, so much in a medium-term horizon, for a positive sign within 2024, as well as in the long term, so that we are the insurance company that Greeks will choose even after twenty years from now. Για μεγέθυνση πατήστε εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 3/4/2024 ΝΝ Hellas: Η Τεχνητή Νοημοσύνη πολύτιμο εργαλείο για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων!
Υπασφαλισμένος: Η ΝΝ Hellas στη λεωφόρο της «υγείας»! -Σχεδόν 120 εκατ. ευρώ νέα παραγωγή έκανε το 2023 η ΝΝ Hellas, αποδεικνύοντας την ευρωστία και την δυναμική της. -Η εστίαση... Υπασφαλισμένος, 13/02/2024 - 15:42 13/2/2024
Από σήμερα μια νέα σελίδα στο ίδιο βιβλίο επιτυχιών, για την ΝΝ Hellas και τη Φιλίππα Μιχάλη! Επίσημη πρώτη μέρα σήμερα για την κα Φιλίππα Μιχάλη στην ΝΝ Ηellas, την μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρεία της χώρας. Τυπικά η κα.... Nextdeal newsroom, 03/04/2023 - 12:01 3/4/2023