Η Generali συνεχίζει να σημειώνει ισχυρή ανάπτυξη στο λειτουργικό αποτέλεσμα, με συμβολή από όλους τους επιχειρηματικούς τομείς.
- Τα συνολικά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα αυξήθηκαν σημαντικά στα €70,7 δισ. (+18,1%), με ώθηση από τους τομείς Ζωής (+23,3%) και Γενικών Ασφαλίσεων (+9,8%).
- Οι καθαρές εισροές στον τομέα Ζωής αυξήθηκαν στα €6,8 δισ., προερχόμενες αποκλειστικά από προϊόντα προστασίας και unit-linked, σε ευθυγράμμιση με τη στρατηγική του Ομίλου.
- Συνεχής αύξηση στο λειτουργικό αποτέλεσμα του τομέα Γενικών Ασφαλίσεων (+2,5%), παρά τον σημαντικό αντίκτυπο από φυσικές καταστροφές.
- Δείκτης Συνδυασμένων Λειτουργικών Αποτελεσμάτων (CoR) στο 94,0% (-0,3 π.μ.), ενώ ο μη προεξοφλημένος CoR έφτασε στο 96,3% (-1,4 π.μ.), χάρη στην ισχυρή απόδοση του τρέχοντος έτους σε επίπεδο απλών ζημιών (-2,2 π.μ.).
- Ισχυρή αύξηση στο λειτουργικό αποτέλεσμα στα €5,4 δισ. (+7,9%), κυρίως από τους τομείς Ζωής και Διαχείρισης Περιουσίας.
- Προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη στα €2,9 δισ. (-3,3%), αλλά με αύξηση 3,4% αν εξαιρεθεί ένα θετικό έκτακτο κεφαλαιακό κέρδος του 2023. Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα €3 δισ. (+5,0%).
- Επιβεβαιωμένη ισχυρή κεφαλαιακή θέση, με Δείκτη Φερεγγυότητας στο 209% (220% στο τέλος του 2023).
Ο Οικονομικός Διευθυντής του Ομίλου Generali, Cristiano Borean, δήλωσε: «Στο τρίτο τρίμηνο του 2024, η Generali συνέχισε να παρουσιάζει ισχυρή ανάπτυξη στο λειτουργικό αποτέλεσμα, χάρη στις επιδόσεις όλων των επιχειρηματικών τομέων. Η θετική τάση στις καθαρές εισροές του τομέα Ζωής διατηρήθηκε σε όλη τη διάρκεια του έτους. Επίσης, σημειώσαμε περαιτέρω αύξηση στην κερδοφορία του τομέα Γενικών Ασφαλίσεων, παρά τον υψηλό αντίκτυπο από φυσικές καταστροφές. Ο τομέας Διαχείρισης Περιουσίας και Πλούτου συνέβαλε σημαντικά, αποδεικνύοντας τη δύναμη του επιχειρηματικού μας μοντέλου.
Με την εστίασή μας στη διαφοροποίηση των πηγών κέρδους, συνεχίζουμε να αποδίδουμε σε ένα σύνθετο και εξελισσόμενο παγκόσμιο περιβάλλον. Προχωρώντας μπροστά, είμαστε πλήρως εντός στόχων για την επιτυχή ολοκλήρωση του σχεδίου Lifetime Partner 24: Driving Growth και εργαζόμαστε στη νέα μας στρατηγική, η οποία θα παρουσιαστεί στις 30 Ιανουαρίου 2025.»