Nextdeal newsroom, 31/1/2025 - 10:25 facebook twitter linkedin Linda Nieuwenhuizen (Interamerican): Άνοιγμα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη με ψηφιακές λύσεις ασφάλισης Nextdeal newsroom, 31/1/2025 facebook twitter linkedin ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Linda Nieuwenhuizen Chief Commercial Officer, Interamerican Έμφαση στην περαιτέρω ανάπτυξη του Ομίλου Interamerican με άνοιγμα σε νέες αγορές δίνει με συνέντευξή της στην εφημερίδα «NextDeal» η νέα γενική διευθύντρια Πωλήσεων & Marketing, Linda Nieuwenhuizen, στην πρώτη της συνέντευξη που παραχώρησε μετά την ανάληψη των νέων καθηκόντων της. «Με τη διεθνή μου εμπειρία, βλέπω τη νέα μου θέση στην Interamerican ως μια εξαιρετική ευκαιρία να συμβάλω στα σχέδια επέκτασης του ομίλου, με πρώτο σταθμό τη Ρουμανία. Αξιοποιώντας την αδιαμφισβήτητη επιτυχία του μοντέλου άμεσης-ψηφιακής ασφάλισης σε αγορές όπως η Ολλανδία, είμαστε στρατηγικά έτοιμοι να εφαρμόσουμε αυτήν την προσέγγιση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη», τονίζει χαρακτηριστικά η κ. Linda Nieuwenhuizen. «Μία από τις κύριες προτεραιότητές μας είναι η συνεχής εξέλιξη του ομίλου, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την αποτελεσματικότητα και τη δυναμική των δικτύων μας, τα οποία το 2024 σημείωσαν εξαιρετικά αποτελέσματα», υπογραμμίζει η κ. Nieuwenhuizen. 1. Κυρία Nieuwenhuizen αναλάβατε έναν «ρόλο-κλειδί» στον Όμιλο Interamerican μετά την πρόσφατη αναβάθμισή σας. Αναλαμβάνετε πλέον τη στρατηγική ηγεσία όλων των εμπορικών δραστηριοτήτων της εταιρείας. Ποιες είναι οι πρώτες προτεραιότητες που έχετε θέσει; Αναλαμβάνοντας τη θέση της γενικής διευθύντριας Πωλήσεων & Marketing του Ομίλου Interamerican, οι πρώτες μου προτεραιότητες εστιάζουν στην ουσιαστική κατανόηση τόσο της εσωτερικής μας ομάδας όσο και των εξωτερικών μας συνεργατών, χτίζοντας πάνω στα ισχυρά θεμέλια ανάπτυξης και επιτυχιών που ήδη έχουμε κατακτήσει. Στόχος μου είναι να αναπτύξω σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ανθρώπους μας και το εκτεταμένο δίκτυο διαμεσολαβητών και συνεργατών του ομίλου. Κάθε εταιρική εκδήλωση και συνάντηση αποτελεί για μένα μια μοναδική ευκαιρία να έρθω πιο κοντά τους και να κατανοήσω σε βάθος τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και τις φιλοδοξίες τους. Μέσα από αυτή τη διαλεκτική διαδικασία είμαι εδώ για να τους υποστηρίξω ουσιαστικά, ευθυγραμμίζοντας τις ανάγκες τους με τους κοινούς μας στόχους. Μία από τις κύριες προτεραιότητές μας είναι η συνεχής εξέλιξη του Ομίλου Interamerican σύμφωνα με τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των ανθρώπων, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την αποτελεσματικότητα και τη δυναμική των δικτύων μας. Το 2024, τα δίκτυά μας συνολικά, συμπεριλαμβανομένου του εταιρικού δικτύου Agency, του δικτύου Πρακτόρων και Μεσιτών και των λοιπών δικτύων Bankassurance κ.ά.), σημείωσαν εξαιρετικά αποτελέσματα. Νιώθω ιδιαίτερα περήφανη για την ενισχυμένη δραστηριότητα στην ασφάλιση μεγάλων επιχειρήσεων και ειδικών επιχειρηματικών κινδύνων, γεγονός που αναδεικνύει την αποτελεσματικότητα της προσέγγισής μας. Το ισορροπημένο μοντέλο διανομής μας έχει αποδείξει σταθερά τη σπουδαία δυναμική του και δεσμευόμαστε να μεγιστοποιήσουμε αυτήν την επιτυχία παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις στους ασφαλισμένους μας. Επιπλέον, η απευθείας ψηφιακή ασφάλιση μέσω της Anytime αποτελεί συνώνυμο της πρωτοπορίας, θέτοντας νέα πρότυπα στην ασφαλιστική αγορά. Η δέσμευσή μου είναι να συνεχίσει την καινοτόμα πορεία της, σύμφωνα με τις σύγχρονες ανάγκες των ασφαλισμένων μας. Σε έναν κόσμο άλλωστε που αλλάζει διαρκώς και όπου η νέα γενιά αναζητά πιο άμεσες και γρήγορες λύσεις, η δημιουργία εξατομικευμένων προτάσεων είναι ο καλύτερος τρόπος για να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις. Παράλληλα, σημαντική προτεραιότητα για εμάς είναι η αντιμετώπιση των κινδύνων από φυσικές καταστροφές, δίνοντας ξεχωριστή έμφαση στην ευαισθητοποίηση και την εκπαίδευση της κοινωνίας. Σε μια περίοδο που οι κλιματικοί κίνδυνοι αυξάνονται, βελτιώνουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, προσφέροντας βιώσιμες λύσεις για το μέλλον. Παρακολουθώντας στενά τις νέες τάσεις και αξιοποιώντας τα δίκτυά μας, μπορούμε να παρέχουμε καινοτόμες και ολοκληρωμένες καλύψεις στους πελάτες μας, προσφέροντάς τους τη σιγουριά και την ασφάλεια που χρειάζονται. 2. Δεδομένης της διεθνούς εμπειρίας σας, η νέα σας θέση σημαίνει και ενεργό ρόλο στα σχέδια επέκτασης της Interamerican σε νέες αγορές στη Νοτιοανατολική Ευρώπη; Ποια τα σχέδια της εταιρείας; Με τη διεθνή μου εμπειρία, βλέπω τη νέα μου θέση στην Interamerican ως μια εξαιρετική ευκαιρία να συμβάλω στα σχέδια επέκτασης του ομίλου, με πρώτο σταθμό τη Ρουμανία. Αξιοποιώντας την αδιαμφισβήτητη επιτυχία του μοντέλου άμεσης-ψηφιακής ασφάλισης σε αγορές όπως η Ολλανδία, είμαστε στρατηγικά έτοιμοι να εφαρμόσουμε αυτήν την προσέγγιση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Το μοντέλο έχει αποδειχθεί αποτελεσματικό στην προσέγγιση των πελατών μέσω του Διαδικτύου και είμαστε βέβαιοι ότι θα σημειώσει αντίστοιχη επιτυχία και στη Ρουμανία, αλλά και σε άλλες αγορές. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε άμεσες, πελατοκεντρικές λύσεις ασφάλισης που να μπορούν να προσαρμοστούν στις αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών στην ευρύτερη περιοχή. 3. Και ποιες είναι οι μεταρρυθμίσεις που πιστεύετε ότι πρέπει να γίνουν ώστε να ενισχυθεί η δέσμευση της Interamerican για καινοτομία, πελατοκεντρική προσέγγιση και ανάπτυξη; Για να ενισχύσουμε την καινοτομία, την πελατοκεντρική προσέγγιση και τη συνεχή ανάπτυξη στην Interamerican, θεωρώ ότι χρειάζονται ορισμένες βασικές αλλαγές. Έχουμε ήδη κάνει σημαντική πρόοδο προς αυτή την κατεύθυνση και είμαι ικανοποιημένη με τα σταθερά βήματα που κάνουμε. Ανάπτυξη ψηφιακών δυνατοτήτων: Εστιάζουμε στη χρήση ψηφιακών εργαλείων, κυρίως μέσα από την Anytime. Επενδύουμε στην Τεχνητή Νοημοσύνη, στην ανάλυση δεδομένων και τις σύγχρονες ψηφιακές λύσεις για να βελτιώσουμε την εμπειρία των πελατών μας, καθιστώντας την πιο προσωποποιημένη και ουσιαστική. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η επιτυχημένη 360 καμπάνια «Χτίζοντας Ξανά την Ελπίδα», όπου αξιοποιήσαμε ψηφιακά μέσα για να επικοινωνήσουμε αποτελεσματικά και να προσεγγίσουμε το κοινό μας με έναν πιο σύγχρονο και άμεσο τρόπο. Ενίσχυση καινοτομίας: Στην Interamerican, ενθαρρύνουμε τις ομάδες μας να σκέφτονται έξω από τα καθιερωμένα και να προσαρμόζονται γρήγορα, όπως αποδείξαμε με την άμεση ανταπόκρισή μας στις προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε το περασμένο διάστημα, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την κακοκαιρία «Daniel». Συνεχίζουμε να καινοτομούμε σε όλο το φάσμα της δραστηριότητάς μας για να είμαστε πάντα μπροστά από τις εξελίξεις. Η νέα εφαρμογή της Anytime, Anytime app, είναι ένα σημαντικό βήμα, που δείχνει τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε κάθε στιγμή περισσότερα στους πελάτες μας. Στο επίκεντρο σταθερά είναι η κατανόηση των αναγκών των πελατών μας, αξιοποιώντας τη γνώμη τους για να δημιουργούμε πιο προσωπικές εμπειρίες. Η επιτυχία των δράσεων CSR της Anytime δείχνει ότι κατανοούμε τι είναι σημαντικό για τους ίδιους. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στη συλλογή και ανάλυση δεδομένων, καθώς και στη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας τους, ώστε να ανταποκρινόμαστε αποτελεσματικά στις προσδοκίες τους, προσφέροντας λύσεις που κάνουν τη διαφορά. Fast-track αποζημιώσεις: Οι γρήγορες αποζημιώσεις μετά από μια φυσική καταστροφή δείχνουν την ευελιξία μας. Στόχος μας είναι να επιταχύνουμε ακόμα περισσότερο τις διαδικασίες και να προσφέρουμε νέα προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους. Η έμφαση που δίνουμε στην πρόληψη φυσικών καταστροφών υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας σε βιώσιμες λύσεις, οι οποίες όχι μόνο καλύπτουν τις μακροπρόθεσμες ανάγκες των πελατών μας, αλλά συμβάλλουν και στην προστασία του περιβάλλοντος, θέτοντας τις βάσεις για ένα καλύτερο μέλλον. 4. Ποια θα είναι η νέα στρατηγική της Interamerican ως μιας πολυκαναλικής εταιρείας; Η στρατηγική μας στην Interamerican, ως πολυκαναλική εταιρεία, έχει στόχο να προσφέρει στους πελάτες μας μια εύκολη και απρόσκοπτη εμπειρία. Συνδυάζουμε την τεχνολογία με την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, ώστε να καλύπτουμε τις ανάγκες τους ολιστικά. Με την κατάλληλη ενημέρωση, τη χρήση ψηφιακών εργαλείων και την ανθρωποκεντρική μας προσέγγιση διασφαλίζουμε ότι οι πελάτες μας αισθάνονται σίγουροι και ασφαλείς για τις επιλογές τους, χτίζοντας μαζί τους σχέσεις εμπιστοσύνης. 5. Πώς «έκλεισε » παραγωγικά η Interamerican το 2024; Ποια τα αποτελέσματα ανά κλάδο (Ζωή, Υγεία, Γενικές Ασφαλίσεις) και ποια δίκτυα ξεχώρισαν με τις επιδόσεις τους το 2024; Το 2024, η Interamerican κινήθηκε σε αναπτυξιακή τροχιά, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση των μικτών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων της τάξεως του 10% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, κυρίως λόγω του τομέα των Γενικών Ασφαλίσεων. Στον κλάδο της Υγείας κατέγραψε πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα παρά τις προκλήσεις της αγοράς, δημιουργώντας προϋποθέσεις για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη. Σημείο αναφοράς ήταν η εξαγορά της Europ Assistance Greece, ενισχύοντας την ηγετική παρουσία του ομίλου στις υπηρεσίες οδικής βοήθειας. Επιπλέον, τα δίκτυα σημείωσαν εξαιρετικές επιδόσεις. Το εταιρικό δίκτυο Agency, το δίκτυο Πρακτόρων και Μεσιτών και τα λοιπά δίκτυα (Bankassurance κ.ά.) συμμετείχαν δυναμικά στην παραγωγή, ενώ εντυπωσιακά ήταν τα αποτελέσματα στη δραστηριότητα στην ασφάλιση μεγάλων επιχειρήσεων και ειδικών επιχειρηματικών κινδύνων. Η Anytime, πρωτοπόρος στην απευθείας ψηφιακή ασφάλιση, συνέχισε τη δυναμική της πορεία. 6. Πώς πιστεύετε ότι θα τονωθεί η ασφαλιστική κουλτούρα του Έλληνα; Για να ενισχυθεί η ασφαλιστική κουλτούρα στην Ελλάδα πρέπει να επικεντρωθούμε σε τρεις βασικούς πυλώνες: εκπαίδευση, εμπιστοσύνη και σύνδεση με τις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων. Η ενίσχυση της χρηματοοικονομικής γνώσης μέσω στοχευμένων εκπαιδευτικών δράσεων μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να αντιληφθούν τον καθοριστικό ρόλο της ασφάλισης ως μιας στρατηγικής επένδυσης για την προστασία και την ευημερία τους. Για να το πετύχουμε αυτό, πρέπει να καλλιεργήσουμε μια κουλτούρα διαφάνειας και αξιοπιστίας. Σαφής επικοινωνία, απλοί όροι συμβολαίων και ισχυρή δέσμευση στην εξυπηρέτηση πελατών είναι τα κλειδιά για την οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης. 7. Και μια τελευταία, πιο προσωπική ερώτηση. Πώς είναι η καθημερινότητά σας στην Ελλάδα; Η ζωή στην Ελλάδα είναι μια υπέροχη εμπειρία! Οι ρυθμοί της καθημερινότητας είναι αρκετά διαφορετικοί από αυτούς της Ολλανδίας, κάτι που πραγματικά απολαμβάνω. Ο καιρός, φυσικά, είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα – ειδικά σε σχέση με το κρύο και τις βροχερές μέρες της Ολλανδίας. Η ζωή εδώ μας δίνει επίσης την ευκαιρία να ανακαλύψουμε την πλούσια Ιστορία, την εκπληκτική ομορφιά και τα μοναδικά τοπία της Ελλάδας. Από τα αρχαία μνημεία και την πεζοπορία στα βουνά μέχρι τα γραφικά χωριά, κάθε μέρος έχει τον δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα. Μπορούμε να περνάμε πολύ χρόνο έξω, είτε στην παραλία είτε απλά απολαμβάνοντας μια βόλτα. Και, φυσικά, οι γεύσεις της τοπικής κουζίνας ολοκληρώνουν την εμπειρία μας. Για τα παιδιά, η ζωή στην Ελλάδα είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για ανάπτυξη – μαθαίνουν μια νέα γλώσσα και εξοικειώνονται με την κουλτούρα. Η εργασιακή κουλτούρα εδώ είναι επίσης κάτι που θαυμάζω πολύ – οι άνθρωποι θέτουν στο επίκεντρο την επιχειρηματικότητα, πάντα αναζητούν νέες ευκαιρίες και αισθάνονται πραγματικά υπερήφανοι για αυτό που κάνουν. Το πάθος τους και η δημιουργικότητά τους πραγματικά σε εμπνέουν. Γενικότερα νιώθουμε πως έχουμε βρει τους ρυθμούς μας εδώ. Η ποιότητα ζωής και ο τρόπος που οι άνθρωποι απολαμβάνουν την κάθε στιγμή είναι κάτι μοναδικό. Μερικές φορές μου λείπουν η οικογένεια και οι φίλοι στην Ολλανδία, αλλά με τον υπέροχο καιρό και τον τρόπο ζωής εδώ είναι δύσκολο να βρω λόγους για να παραπονεθώ! Διαβάστε παρακάτω την συνέντευξη από την εφημερίδα Nextdeal (πατήστε για μεγέθυνση) Ποια είναι η Linda Nieuwenhuizen Η Linda Nieuwenhuizen ανέλαβε τη θέση της Chief Commercial Officer (CCO) και είναι μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής και του Διοικητικού Συμβουλίου της Interamerican, σηματοδοτώντας μια στρατηγική εξέλιξη για την εταιρεία. Μέσα από τον αναβαθμισμένο της ρόλο, η Linda Nieuwenhuizen αναλαμβάνει τη στρατηγική ηγεσία όλων των εμπορικών δραστηριοτήτων της εταιρείας, ενισχύοντας τη δέσμευση της Interamerican για συνεχή καινοτομία, πελατοκεντρική προσέγγιση και ανάπτυξη. Με εκτεταμένη διεθνή εμπειρία σε θέσεις ευθύνης, η Linda Nieuwenhuizen έχει πρωτοστατήσει στη διαχείριση σύνθετων έργων και στην καθοδήγηση πολυδιάστατων ομάδων, διαμορφώνοντας κουλτούρα συνεργασίας, καινοτομίας και επίτευξης μετρήσιμων αποτελεσμάτων. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Οι ασφαλίσεις ‘captive’ ως κλειδί για δημιουργική και μη παραδοσιακή κάλυψη Οι captive ασφαλιστικές, (δηλαδή η ασφαλιστική που δημιουργεί μια επιχείρηση για να ασφαλίσει τα περιουσιακά της στοιχεία, σαν μια μορφή αυτασφάλισης), μπορούν να διαδραματίσουν κρίσιμο ρόλο... Nextdeal newsroom, 07/02/2025 - 11:44 7/2/2025
Σε μπερδεύουν οι έννοιες της ασφάλισης; Έλα να τις…«ξεμπερδέψεις» στο EurolifeHub από 7 Φεβρουαρίου μέχρι 1 Μαρτίου Σε μπερδεύουν οι έννοιες της ασφάλισης; Έλα να τις… «ξεμπερδέψεις» στο EurolifeHub! Πάρε μέρος στη νέα δράση «H ασφάλιση δεν είναι... Nextdeal newsroom, 07/02/2025 - 11:25 7/2/2025