Nextdeal newsroom, 3/2/2025 - 12:58 facebook twitter linkedin Νατάσσα Σιαμπάνη (Syndea): To «συν στην ασφάλειά σου» είναι το δόγμα και ο οδηγός μας Nextdeal newsroom, 3/2/2025 facebook twitter linkedin Συνέντευξη Νατάσσα Σιαμπάνη, Διευθύντρια Marketing & Δημοσίων Σχέσεων, Syndea Τη νέα ταυτότητα αγκάλιασαν θερμά οι συνεργάτες, οι μέτοχοι, αλλά και όλο το προσωπικό, οι ambassadors της Syndea. Ο ψηφιακός εκσυγχρονισμός, τα καινοτόμα προϊόντα που απαντούν στις ανάγκες τού σήμερα, η αύξηση της παραγωγής σηματοδοτούν μία επιτυχημένη έναρξη του ταξιδιού της νέας εποχής με συνοδοιπόρο την εμπιστοσύνη των συνεργατών και των μετόχων μας. Αποτιμώντας την εικόνα της Syndea έναν ακριβώς χρόνο από την αλλαγή του ονόματος, η κ. Νατάσσα Σιαμπάνη, διευθύντρια Marketing & Δημοσίων Σχέσεων της εταιρείας, σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «NextDeal» υπογραμμίζει ότι μόνο θετικά αποτελέσματα έχει αποφέρει. «Το rebranding ήταν ένα μεγάλο στοίχημα, που θεωρώ, εκ των αποτελεσμάτων και της θετικής αποδοχής που είχαμε και έχουμε από το δίκτυο των συνεργατών και των πελατών μας, πως το κερδίσαμε», τονίζει χαρακτηριστικά η κ. Σιαμπάνη». «Συνεχίζουμε με το ίδιο όραμα της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής, αλλά με φρέσκιες ιδέες και με σύμμαχο τις τεχνολογικές εξελίξεις στην προσπάθεια να παρέχουμε ασφαλιστικές λύσεις, προσιτές σε όλους», προσθέτει η κ. Σιαμπάνη. Ερωτηθείσα σχετικά, τονίζει ότι «το “συν στην ασφάλειά σου” είναι το δόγμα μας, είναι ο οδηγός μας για τη δημιουργία υγιών σχέσεων συνεργασίας και εμπιστοσύνης μεταξύ όλων», ενώ αναφερόμενη στα οικονομικά στοιχεία γνωστοποιεί ότι το 2024 έκλεισε με διψήφια αύξηση παραγωγής περίπου στο 13%, αγγίζοντας τα 29 εκατ. ευρώ, ποσοστό που ξεπέρασε κατά πολύ τον αρχικό στόχο. 1. Πριν ακριβώς από έναν χρόνο, τον Ιανουάριο του 2024, η Συνεταιριστική Ασφαλιστική έγινε Syndea. Πώς αποτιμάτε το μέχρι τώρα «ταξίδι» της νέας επωνυμίας στην κοινωνία; Ιανουάριος του ’24. Ημερομηνία-σταθμός για τη Syndea, ορόσημο και για μένα! Το rebranding ήταν ένα μεγάλο στοίχημα, που θεωρώ, εκ των αποτελεσμάτων και της θετικής αποδοχής που είχαμε και έχουμε από το δίκτυο των συνεργατών και των πελατών μας, πως το κερδίσαμε! Νέο όνομα, νέα εποχή, ίδιες αξίες! Τη νέα ταυτότητα αγκάλιασαν θερμά οι συνεργάτες, οι μέτοχοι, αλλά και όλο το προσωπικό, οι ambassadors της Syndea! Ο ψηφιακός εκσυγχρονισμός, τα καινοτόμα προϊόντα που απαντούν στις ανάγκες τού σήμερα, η αύξηση της παραγωγής, σηματοδοτούν μία επιτυχημένη έναρξη του ταξιδιού της νέας εποχής με συνοδοιπόρο την εμπιστοσύνη των συνεργατών και των μετόχων μας. Ο πρώτος χρόνος της Syndea μόνο θετικά αποτελέσματα έχει αποφέρει. Το rebranding, όπως γνωρίζετε, είναι μία διαδικασία που απαιτεί παραπάνω από έναν χρόνο για να εμπεδωθεί. Με νέα εργαλεία, στοχευμένη στρατηγική, κοινωνική ευθύνη, συνεχή προσαρμογή στις ανάγκες της αγοράς, συνεχίζουμε την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς μας και διαμορφώνουμε τη θετική πορεία της εταιρείας στο μέλλον. 2. Τι σημαίνει το «συν στην ασφάλειά σου» για τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, αλλά και τον Έλληνα καταναλωτή; Το «συν στην ασφάλειά σου» αποτελεί για εμάς μια σημαντική φράση που εμπεριέχει τις αξίες της συνεργασίας, της εμπιστοσύνης, της υποστήριξης και της προστασίας στο πλαίσιο των ασφαλιστικών υπηρεσιών, τόσο για τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή όσο και για τον Έλληνα καταναλωτή. Συγκεκριμένα, για τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή σημαίνει συνεργασία, συμπόρευση, εμπιστοσύνη και σεβασμό στον άνθρωπο. Η δουλειά του διαμεσολαβητή δεν σταματά στην πώληση ενός ασφαλιστικού προγράμματος, αλλά επεκτείνεται στην παροχή συνεχούς υποστήριξης και συμβουλών προς τον πελάτη, καθιστώντας τη σχέση μακροχρόνια και ουσιαστική. Το «συν στην ασφάλειά σου» σημαίνει καινοτομία και εξατομίκευση, καθώς το ασφαλιστικό προϊόν μπορεί να προσαρμοστεί στις ειδικές ανάγκες κάθε πελάτη. Προσθέτοντας αυτό το «συν» στη σχέση με τον πελάτη του, ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής αναπτύσσεται και βελτιώνεται και ο ίδιος ως επαγγελματίας, ενισχύοντας και τις δικές του προοπτικές. Δημιουργούμε κατ’ αυτόν τον τρόπο μια win win σχέση. Για τον Έλληνα καταναλωτή τώρα, σημαίνει ασφάλεια, υποστήριξη και προστασία. Σημαίνει ότι ο πελάτης δεν είναι μόνος του στην αντιμετώπιση των κινδύνων, αλλά έχει έναν συνεργάτη που τον βοηθά να κατανοήσει και να επιλέξει τη σωστή κάλυψη βάσει των προσωπικών του αναγκών. Νιώθει ότι η σχέση του με την ασφαλιστική εταιρεία είναι δυναμική, με πολλαπλά οφέλη και όχι απλώς μια συναλλαγή. Και για να γίνω πιο συγκεκριμένη θα σας δώσω δύο παραδείγματα: Τα προϊόντα SynetHOME προσφέρουν μία ολοκληρωμένη ασφάλιση κατοικίας με χαμηλό ασφάλιστρο, έκπτωση 10% στα νέα συμβόλαια και ο πελάτης επωφελείται επιπλέον από τη μείωση 20% στον ΕΝΦΙΑ. Το SynetHealth είναι ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα Υγείας που εξασφαλίζει αξιοπρεπή νοσηλεία με μόνο από 10,91 ευρώ το μήνα και προσφέρεται σε όλους έως 70 ετών! Συνεπώς όταν η Syndea λέει ότι η ιδιωτική ασφάλιση είναι ένα κοινωνικό αγαθό και όχι πολυτέλεια, το εννοεί! Και εδώ είναι το «συν»: Ανοίγουμε μια ομπρέλα προστασίας για εκείνους που δεν μπορούν να δαπανήσουν σημαντικά ποσά για την ασφάλιση της υγείας τους. Το SynetHealth for all παρέχει υψηλά επιδόματα στα δημόσια νοσηλευτικά ιδρύματα που εναρμονίζονται με τα απογευματινά χειρουργεία. Συνοψίζοντας, το «συν στην ασφάλειά σου» είναι ας πούμε το δόγμα μας, είναι ο οδηγός μας για τη δημιουργία υγιών σχέσεων συνεργασίας και εμπιστοσύνης μεταξύ όλων των stakeholders, της εταιρείας, των πελατών της, των συνεργατών της και κατ’ επέκταση με την κοινωνία. 3. Πώς αποτυπώνεται το κοινωνικό DNA της Syndea στην τιμολογιακή της πολιτική και στη διαχείριση των αποζημιώσεων των πελατών; Η Syndea κάνει πράξη τις ιδρυτικές της αρχές για περισσότερα από 45 χρόνια με συνέπεια και σεβασμό. Από την έναρξή μας ως Συνεταιριστική Ασφαλιστική δώσαμε το στίγμα μας ότι θεωρούμε την ασφάλιση ως ένα κοινωνικό αγαθό που απευθύνεται σε όλους και όχι σε λίγους. Έτσι συνεχίζουμε και ως Syndea σήμερα, με το ίδιο όραμα, αλλά με φρέσκιες ιδέες και με σύμμαχο τις τεχνολογικές εξελίξεις στην προσπάθεια να παρέχουμε ασφαλιστικές λύσεις, προσιτές σε όλους. Πώς το πετυχαίνουμε; • Με ευέλικτα προγράμματα, που ξεκινούν πραγματικά από χαμηλά, τιμολογιακά, χωρίς ωστόσο να κάνουμε εκπτώσεις στις καλύψεις. • Με λελογισμένες αυξήσεις, πάντα με σεβασμό στο οικονομικό και κοινωνικό πλαίσιο της εποχής, τις οποίες φροντίζουμε να αναλύουμε στους πελάτες μας μέσα από την προσωπική επαφή τους με τους συνεργάτες μας. • Με απλούς, διαφανείς και κατανοητούς όρους στα συμβόλαιά μας, χωρίς «ψιλά γράμματα». Αναφορικά με τις αποζημιώσεις, η Syndea σταθερά και διαχρονικά έχει αναπτύξει μια ταχύτατη διαδικασία που υποστηρίζει στην πράξη τους δικαιούχους, με άμεση ανταπόκριση και προσωπική επαφή και με απλοποίηση των διαδικασιών. Σχεδόν μηδενίζουμε το χρόνο, όσο μπορούμε, όπως και τα γραφειοκρατικά εμπόδια, ώστε να ανακουφίσουμε τους πληγέντες και να τους βοηθήσουμε να ανακτήσουν πάλι γρήγορα την καθημερινότητά τους. 4. Πώς έκλεισε το 2024 και ποιοι οι παραγωγικοί στόχοι για το 2025; Το 2024 έκλεισε πολύ ικανοποιητικά με διψήφια αύξηση παραγωγής περίπου στο 13%, αγγίζοντας τα 29 εκατ. ευρώ, ποσοστό που ξεπέρασε κατά πολύ τον αρχικό στόχο! Συγκεκριμένα είχαμε αύξηση 8% στο αυτοκίνητο, 27% στους Λοιπούς Γενικούς Κλάδους (non motor) και 10% στον κλάδο Ζωής και Υγείας, απ’ όλα τα κανάλια διανομής μας: διαμεσολαβητές, τράπεζες, συνεταιριστικές ενώσεις. Το Rebranding αποτέλεσε τον καταλύτη για την ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας, καθιστώντας τη Syndea πιο σύγχρονη και πιο ελκυστική στην αγορά. Επιπροσθέτως, η σκληρή δουλειά, σε συνδυασμό με την καλά οργανωμένη εμπορική ανάπτυξης, αποτέλεσε τον πυρήνα για τη διεύρυνση του πελατολογίου και την αύξηση των συνεργατών που μας έφεραν μπροστά σε αυτό το θετικό αποτέλεσμα. Για το 2025 συνεχίζουμε δυναμικά και ο στόχος μας είναι αύξηση της τάξεως 6%. 5. Το 2025 υλοποιούνται οι νέες νομοθετικές ρυθμίσεις όπως αυξημένα κίνητρα για την ασφάλιση κατοικιών, υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων έναντι φυσικών καταστροφών, υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων με τζίρο πάνω από 500.000 ευρώ, φορολογικά κίνητρα για την ασφάλιση υγείας των νέων κ.λπ. Πώς αξιοποιεί η Syndea αυτό το νέο ευνοϊκό περιβάλλον; H Syndea διαθέτει μια ευρύτατη γκάμα προϊόντων που καλύπτουν όλες τις ανάγκες ασφάλισης. Τα προϊόντα αυτά έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την ασφάλιση όσο το δυνατόν περισσότερων καταναλωτών, γι’ αυτό και συνδυάζουν ολοκληρωμένες καλύψεις με ανταγωνιστικές τιμές. Επιπλέον, αξιοποιώντας τα κίνητρα που παρέχει το νέο νομικό πλαίσιο, προβάλλουμε μέσω των συνεργατών, αλλά και μέσα από τα διάφορα κανάλια marketing και επικοινωνίας που διαθέτουμε, τα προϊόντα αυτά που πλέον καθίστανται πιο ελκυστικά στον καταναλωτή. Επικαιροποιούμε και όπου χρειάζεται εμπλουτίζουμε τα ειδικά προσαρμοσμένα ασφαλιστικά πακέτα για επαγγελματίες, ώστε να καλύψουμε τις συγκεκριμένες ανάγκες προστασίας της επιχείρησής τους. Εκπαιδεύουμε διαρκώς τους συνεργάτες μας σε όλη την Ελλάδα, ώστε να μπορούν να επικοινωνούν με σαφήνεια και αποτελεσματικότητα στους πελάτες μας τις αλλαγές στη νομοθεσία και τις υποχρεώσεις που προκύπτουν γι’ αυτούς μέσα από αυτές. Τέλος, αξιοποιούμε όσο το δυνατόν περισσότερο τις νέες τεχνολογίες ώστε να παρέχουμε βελτιωμένη εμπειρία στους πελάτες μας στο επίπεδο της γρήγορης έκδοσης συμβολαίου, της συνεχούς υποστήριξής, τους καθώς και της άμεσης διεκπεραίωσης των αιτημάτων τους. 6. Ποιοι είναι οι στόχοι της Syndea για τη νέα χρονιά; Στόχος για το τρέχον έτος είναι, μεταξύ άλλων, η ενίσχυση του brand awareness μέσα από προϊοντικές καμπάνιες. Για αυτό ξεκινήσαμε δυνατά τον Ιανουάριο με τηλεοπτική επικοινωνία για το πρόγραμμα Κατοικίας SynetHOME, το οποίο αναβαθμίσαμε, όπως σας είπα πρόσφατα, και το προσφέρουμε στον καταναλωτή με έκπτωση 10%, κάνοντας το «συν» στην ασφάλειά του. Παράλληλα, για όλη τη χρονιά, τα προγράμματα Κατοικίας SynetHOME και Υγείας SynetHEALTH for all θα υποστηριχθούν επιπλέον μέσα από online κανάλια που στοχεύουν στο κοινό μας, όπως ενημερωτικά, κοινωνικά, οικονομικά αλλά και sites του ασφαλιστικού κλάδου, επίσης στο ΥouΤube, στο δίκτυο της Google (GDN), με καμπάνιες performance και φυσικά με έντονη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (syndea_insurance). Ταυτόχρονα, όπως ανέφερα και παραπάνω, αναβαθμίσαμε το πρόγραμμα της επιχείρησης «Πολυπροστασία» με στόχο να καλύψουν τις σύγχρονες ανάγκες τους οι επαγγελματίες και βρισκόμαστε στο σχεδιασμό ενός νέου προγράμματος για το Bancassurance που θα ανταποκριθεί στις ειδικές ανάγκες των τραπεζών. Όπως γνωρίζετε, η Syndea είναι η μοναδική αμιγώς συνεταιριστική ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα όπου το 50,55% του μετοχικού της κεφαλαίου ανήκει σε δυναμικές ελληνικές συνεταιριστικές ενώσεις και τράπεζες και το υπόλοιπο 49,45% ανήκει σε κορυφαίες ευρωπαϊκές συνεταιριστικές ασφαλιστικές εταιρείες, εκ των οποίων η UnipolSai από την Ιταλία, η Macif από τη Γαλλία και η P&V από το Βέλγιο, που προσφέρουν τεχνογνωσία και υποστήριξή σε κάθε στρατηγικό της βήμα. Στη στρατηγική δυναμικής ανάπτυξης είναι και οι συνέργειες με τις συνεταιριστικές ενώσεις, προσφέροντας εξειδικευμένα προγράμματα και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, ανταποκρινόμενοι στις πραγματικές τους ανάγκες. Η νέα χρονιά ξεκίνησε με μία στρατηγική συνεργασία με την Ομοσπονδία Συνεταιρισμών Φαρμακοποιών Ελλάδος και είμαστε σε διαρκείς συζητήσεις για το χτίσιμο μιας μακροχρόνιας επωφελούς συνεργασίας και ανάπτυξης συνεργειών. Τέλος, ν’ αναφέρω το Συνέδριο που οργανώνουμε κάθε χρόνο με τις βραβεύσεις των συνεργατών μας, όμως θα μου επιτρέψετε να μην αποκαλύψω τον προορισμό και να τον κρατήσω για έκπληξη! Να σημειώσω επίσης τις ημερίδες που έχουμε προγραμματίσει για την Κατοικία, την Επιχείρηση και την Υγεία σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα & Αθήνα, όπως επίσης για τις ενέργειες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που αποτελούν εδώ και αρκετά χρόνια τον πυρήνα του στρατηγικού μας σχεδιασμού, συμβάλλοντας ενεργά στην κοινωνία, στο περιβάλλον και στην οικονομία με έναν υπεύθυνο και βιώσιμο τρόπο. Η συμμετοχή μας σε δωρεές και χορηγίες κοινωνικών πρωτοβουλιών που έχουν θετικό κοινωνικό αντίκτυπο ενισχύουν την εικόνα και τον υπεύθυνο χαρακτήρα της Syndea. Διαβάστε παρακάτω την συνέντευξη από την εφημερίδα Nextdeal σε ηλεκτρονική μορφή (πατήστε για μεγέθυνση) Ποια είναι η Νατάσσα Σιαμπάνη Στην οικογένεια της Syndea-Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής ενσωματώθηκε τέλη του ’23 και συγκεκριμένα τέλος Οκτωβρίου, ως διευθύντρια Marketing και Δημοσίων Σχέσεων. Με σπουδές στη Διαφήμιση & Marketing, κάτοχος του Diploma of Digital Marketing του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στο χώρο της Επικοινωνίας, έχει αναλάβει πολλά επιτυχημένα projects κατά τη διάρκεια της διαδρομής της. Έχοντας αναπτύξει στρατηγικές επικοινωνίας σε διαφορετικούς τομείς, μέσα από τις εταιρείες που έχει εργαστεί, μεγάλα «σχολεία» που τα λέει η ίδια, όπως η διαφημιστική Mullen Lowe, ο Όμιλος Village (Films & Cinemas), τα τελευταία 7 χρόνια και ίσως παραπάνω, έχει εστιάσει στον ασφαλιστικό κλάδο, καθώς την κέρδισε ο ανθρωποκεντρικός χαρακτήρας του με τις συνεχόμενες προκλήσεις. Βασικός στόχος της ήταν το rebranding της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής, που μετά από 45 χρόνια λειτουργίας και με σεβασμό πάντα στην ιστορία της και στον άνθρωπο πήρε την απόφαση ν’ αλλάξει όνομα, να αποκτήσει μεγαλύτερη εξωστρέφεια και με φρέσκο αέρα και νέα ταυτότητα να κάνει repositioning στην αγορά, διατηρώντας αναλλοίωτες τις αξίες της και τα στοιχεία εκείνα του DNA της που την έχουν φέρει μ’ επιτυχία στο σήμερα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Οι ασφαλίσεις ‘captive’ ως κλειδί για δημιουργική και μη παραδοσιακή κάλυψη Οι captive ασφαλιστικές, (δηλαδή η ασφαλιστική που δημιουργεί μια επιχείρηση για να ασφαλίσει τα περιουσιακά της στοιχεία, σαν μια μορφή αυτασφάλισης), μπορούν να διαδραματίσουν κρίσιμο ρόλο... Nextdeal newsroom, 07/02/2025 - 11:44 7/2/2025
Σε μπερδεύουν οι έννοιες της ασφάλισης; Έλα να τις…«ξεμπερδέψεις» στο EurolifeHub από 7 Φεβρουαρίου μέχρι 1 Μαρτίου Σε μπερδεύουν οι έννοιες της ασφάλισης; Έλα να τις… «ξεμπερδέψεις» στο EurolifeHub! Πάρε μέρος στη νέα δράση «H ασφάλιση δεν είναι... Nextdeal newsroom, 07/02/2025 - 11:25 7/2/2025