Nextdeal newsroom, 2/4/2025 - 11:33 facebook twitter linkedin Αποκλειστικό: Χρήστος Θεοδωρίδης (Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM & CCC Allianz Ελλάδος): «Το καλό brand είναι ένα εργαλείο το οποίο ανοίγει πόρτες» Nextdeal newsroom, 2/4/2025 facebook twitter linkedin Στην ομιλία του στο συνέδριο πωλήσεων της Allianz Ελλάδος με κεντρικό μήνυμα "Big Team, Big Dream", που διεξήχθη την Πέμπτη 20 Μαρτίου στη SUNEL Arena, ο Χρήστος Θεοδωρίδης (Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM & CCC Allianz Ελλάδος), επικεντρώθηκε στη σημασία του brand της Allianz, τόσο παγκοσμίως όσο και στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, ο κ. Θεοδωρίδης εξήρε την σπουδαιότητα της έννοιας του brand, το οποίο αποτελεί την ταυτότητα μιας εταιρείας, καθώς και ισχυρό εργαλείο για επαγγελματική επιτυχία, ανοίγοντας πόρτες και ενισχύοντας την αξιοπιστία. «Το καλό brand είναι ένα εργαλείο το οποίο ανοίγει πόρτες και βοηθάει να κλείσουμε δουλειές» ανέφερε χαρακτηριστικά. Η Allianz, όχι μόνο είναι το #1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως, αλλά και η 29η ισχυρότερη μάρκα στον κόσμο, ξεπερνώντας αναγνωρίσιμες εταιρείες όπως Porsche, Sony, Visa και Mastercard, όπως αποδείχθηκε μέσα από ένα διαδραστικό παιχνίδι με το κοινό, το οποίο κλήθηκε να επιλέξει ανάμεσα σε ζεύγη από τις τοπ 50 εταιρείες παγκοσμίως, ποιά εταιρεία θεωρεί ανώτερη από την Allianz. Στην Ελλάδα, η Allianz παραμένει για 10 συνεχόμενα χρόνια η κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία στον δείκτη NPS (Net Promoter Score), που μετρά την προθυμία των πελατών να συστήσουν την εταιρεία σε κάποιον γνωστό τους. Παρά τις πολλές προκλήσεις της τελευταίας δεκαετίας – όπως εξαγορές, συγχωνεύσεις και κοινωνικές κρίσεις – η Allianz διατηρεί σταθερά την ηγετική της θέση, αποδεικνύοντας τη δύναμη του brand της, όπως τόνισε στην ομιλία του ο κ. Θεοδωρίδης. Ακόμη, επεσήμανε πως η Allianz Ελλάδος ενισχύει διαρκώς το brand μέσω στοχευμένων ενεργειών marketing, χορηγιών και δημοσιότητας. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο "μερίδιο φωνής" στον κλάδο, με 1 στις 5 αναφορές να αφορούν την Allianz. Τέλος, ο κ Θεοδωρίδης αναφέρεται στη χορηγία της Allianz στους Ολυμπιακούς Αγώνες, η οποία προσφέρει σημαντική ευκαιρία για περαιτέρω προβολή, μέσω μίας εσωτερικής ομάδας που έχει συγκροτηθεί για να ενδυναμώσει το brand της Allianz στην Ελλάδα. Δείτε παρακάτω το βίντεο από την ομιλία του κ. Θεοδωρίδη στο συνέδριο πωλήσεων της Allianz Ελλάδος Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 21/3/2025 «Big Team - Big Dream»: Η νέα εποχή του δικτύου πωλήσεων Allianz σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση
Nextdeal newsroom, 21/3/2025 "Big Team, Big Dream": Το Νέο Όραμα της Allianz Ελλάδας που προσφέρει ασφάλεια και σιγουριά
ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Βραβεύσεις Συνεργατών σε δύο εκδηλώσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη Τους συνεργαζόμενους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που διακρίθηκαν κατά το έτος 2024 βράβευσε η MINETTA Ασφαλιστική, σε δύο ξεχωριστές εκδηλώσεις, στο Makedonia... Nextdeal newsroom, 07/04/2025 - 15:02 7/4/2025
Η Εθνική Ασφαλιστική τίμησε τους συνεργάτες του Εταιρικού Παραγωγικού της Δικτύου σε μια λαμπερή εκδήλωση βραβεύσεων Η Εθνική Ασφαλιστική, με διαχρονική δέσμευση στην αναγνώριση και επιβράβευση των ανθρώπων της, διοργάνωσε στις 28 Μαρτίου 2025 μια εντυπωσιακή... Nextdeal newsroom, 07/04/2025 - 13:14 7/4/2025