Nextdeal newsroom, 6/10/2016 - 08:17 facebook twitter linkedin Υποχρεωτική η τριγωνική πινακίδα στο οδόστρωμα σε περίπτωση ακινητοποίησης οχήματος! Ελέγξτε τον εξοπλισμό σας! Nextdeal newsroom, 6/10/2016 facebook twitter linkedin Τα ακινητοποιημένα οχήματα χωρίς προειδοποιητική σήμανση αυξάνουν τις πιθανότητες για ατυχήματα με τους διερχόμενους οδηγούς. Ιδιαίτερα νύχτα ή σε συνθήκες περιορισμένης ορατότητας ορισμένοι οδηγοί στέκονται όρθιοι στην δεξιά πλευρά του δρόμου πίσω από το όχημα τους κουνώντας τα χέρια! Σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 29 του κώδικα οδικής κυκλοφορίας, καθορίζεται η κατάσταση που οφείλει να είναι ένα ακινητοποιημένο όχημα, η παραβίαση των οποίων επιφέρει πρόστιμο 200 ευρώ, αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας και διπλώματος για 20 ημέρες και 5 βαθμούς ποινής στο point system . Δείτε εδώ: ΑΡΘΡΟ 29: Κίνηση οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας και σήραγγες.3. Εάν όχημα ακινητοποιηθεί αναγκαστικά επί του οδοστρώματος από βλάβη ή άλλη αιτία, ο οδηγός του υποχρεούται να καταβάλλει κάθε προσπάθεια να το μετακινήσει εκτός του οδοστρώματος, και, αν δεν μπορεί, να τοποθετήσει αμέσως την κατ' άρθρο 81 του παρόντος Κώδικα τριγωνική πινακίδα σε απόσταση 100 τουλάχιστον μέτρων πίσω από το όχημα ή την ειδική προειδοποιητική συσκευή σε κατάλληλη θέση και κατά τη νύχτα να έχει αναμμένα τα φώτα θέσης. Αν το όχημα εξ αιτίας βλάβης ρυμουλκείται στον αυτοκινητόδρομο ή την οδό ταχείας κυκλοφορίας, υποχρεούται να εξέλθει αυτών στην πρώτη έξοδο. Στην παράγραφο 9 του ίδιου άρθρου του κώδικα οδικής κυκλοφορίας ρυθμίζεται η χρήση της λωρίδας έκτακτης ανάγκης, η παραβίαση της οποίας επιφέρει πρόστιμο 200 ευρώ, αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας και διπλώματος για 20 ημέρες και 9 βαθμούς ποινής στο point system. Δείτε εδώ: ΑΡΘΡΟ 29: Κίνηση οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας και σήραγγες. 9. Η λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α.) προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για την κίνηση οχημάτων άμεσης ανάγκης και οχημάτων συντήρησης των αρμόδιων κρατικών υπηρεσιών ή των εταιρειών που, κατά παραχώρηση από το Δημόσιο, λειτουργούν, συντηρούν και εκμεταλλεύονται αυτοκινητόδρομο ή οδό ταχείας κυκλοφορίας, για την αντιμετώπιση έκτακτων γεγονότων, περιστατικών ή άλλων αναγκών. Οποιαδήποτε άλλη χρήση των λωρίδων έκτακτης ανάγκης, εξαιρουμένων των περιπτώσεων της παραγράφου 3 του άρθρου αυτού, απαγορεύεται. Φίλοι οδηγοί θυμηθείτε πως η λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ) έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για τους παραπάνω λόγους! Οι προσπεράσεις απαγορεύονται! Μέντωρ Διαμεσολαβητής (Νόμος: 2696/23.03.1999 ΦΕΚ.57α και αναπροσαρμογή Νόμος: 3542/02.03.2007/ΦΕΚ.50α) (source ©: www.kok.gr) Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 6/3/2025 Έρευνα ΕΑΕΕ: Σε ποιες ασφαλιστικές εργασίες κυριαρχούν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές και σε ποιες οι τράπεζες
Πόσοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα το 2025; Πόσους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές έχει η Ελλάδα σήμερα; Σύμφωνα με το επίσημο website της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές το 2025... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 04/03/2025 - 15:56 4/3/2025
Πόσο αποδοτικό είναι το χαρτοφυλάκιο για τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Βελτιώνεται η απόδοση; Το χαρτοφυλάκιο είναι για τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, ουσιαστικά, το ενεργητικό της επιχείρησης του. Είναι η πηγή του εισοδήματος του. Αλλά πόσο... Λάουρα Σταυρίδου, 04/03/2025 - 09:30 4/3/2025