Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 8/3/2023 - 13:20 facebook twitter linkedin Πώς ο αυτοσεβασμός και η αυτονομία επηρεάζουν τις πωλήσεις; Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 8/3/2023 facebook twitter linkedin Οι εταιρείες προωθούν διαφήμιση στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας και οι διαμεσολαβητές μπορούν να ωφεληθούν για να προβάλουν περισσότερο τη δουλειά τους και να πουλήσουν ασφαλιστικά προιοντα στους υφιστάμενους και υποψήφιους πελάτες. Κατά μια ευρεία έννοια οι διαμεσολαβητές εκτός όλων των άλλων ρόλων που επιτελούν είναι και "διαφημιστές" του εαυτού τους. (δείτε εδώ πόσα επαγγέλματα κάνει ένας ασφαλιστής) Παρατηρούμε ότι ο τρόπος ζωής ενός ατόμου ενσωματώνεται στον κύκλο της διαφήμισης και των Μέσων Επικοινωνίας. Παράλληλα μέσα απο τη σημασία των προιοντων οι καταναλωτές αποκτούν ''προσωπική ταυτότητα''. Η ζωή του καταναλωτή σημαδεύεται απο τη γέννηση ενός παιδιού, τη στιγμή αποφοίτησης, το θάνατο ενός αγαπημένου προσώπου, ένα μπουκάλι κρασί, ένα ταξίδι που μπορεί να αλλάξει τα πάντα. (Πόσοι πελάτες αγοράζουν προιοντα προκειμένου να αισθανθούν όπως αισθάνθηκαν την ώρα που άκουσαν ή είδαν μια ενδιαφέρουσα διαφήμιση που επηρεάζει τη ζωή τους; ) Ο Nelson υποστήριξε ότι επειδή οι καταναλωτές αρκετές φορές δεν λαμβάνουν αξιόπιστες πληροφορίες για τα προιοντα, στηρίζονται σε εμπειρίες κατανάλωσης απο το παρελθόν, σε συμβουλές συγγενών και φίλων, σε αναφορές καταναλωτών και στη διαφήμιση. (Πόσα ασφαλιστήρια έχουν ακυρωθεί ή συναφθεί επειδή ο ασφαλισμένος επηρεάστηκε απο έναν φίλο ή συγγενή ή επειδή είχε μια δυσάρεστη εμπειρία νοσήλειας ή αποζημίωσης;) O κοινωνικός επιστήμονας καθηγητής Walter Dill Scott υποστήριξε ότι το προιον συνδέεται με ευχάριστες εμπειρίες και ιδέες, ώστε ο αναγνώστης ή θεατής να τις συνδέσει με τα κίνητρα και τα συναισθήματά του επειδή ''το άτομο θεωρείται έλλογο ον, αλλά θα μπορούσε με μεγαλύτερη αξιοπιστία να θεωρηθεί ον ευάλωτο στην υπόδειξη''. ( Κατά τη διάρκεια μιας πώλησης, και αφού έχουν προταθεί τα κατάλληλα ασφαλιστικά προιοντα, πολλές φορές οι πελάτες ρωτουν το διαμεσολαβητή ''εσύ τι προτείνεις''; ) Στη σύγχρονη εποχή οι διαφημιστές αξιοποίησαν τις συναισθηματικές δυνάμεις, για να επηρεάσουν τις αποφάσεις των ατόμων. Βασικά στοιχεία για την αύξηση των πωλήσεων εξερευνήθηκαν τα γνωρίσματα της ''προσωπικότητας'' όπως οι ανησυχίες για κοινωνικές σχέσεις, οι προτροπές για δημιουργική έκφραση και ο αυτοσεβασμός. (Το αίσθημα ασφάλειας που δίνει στο άτομο η σύναψη μιας ασφάλισης ζωής συνδέεται άμεσα με τον αυτοσεβασμό και την ποιότητα της φροντίδας που θα λάβει εαν αρρωστήσει ή που θα λάβει η οικογένειά του εαν πεθάνει. ) Με τα γνωρίσματα του αυτοσεβασμού και των κοινωνικών σχέσεων ασχολήθηκε και ο Robert E. Lane το 1978 υποστηρίζοντας ότι μαζί με το γνώρισμα της αυτονομίας αποτελούν τα πιο σημαντικά στοιχεία για το αίσθημα ευτυχίας του ατόμου. Ο Jhally υποστήριξε ότι μέσα απο τη διαφήμιση οι άνθρωποι αναζητούν αγάπη, σιγουριά, φιλία και αυτονομία. (Μια ασφάλιση ζωής και υγείας καθιστά το άτομο αυτόνομο έναντι σε κάθε ασθένεια, ατύχημα, μακροζωία και επιφέρει αίσθημα αυτοσεβασμού και σιγουριάς) Ενημερωθείτε από τον προσωπικό σας διαμεσολαβητή για μια ασφάλιση ζωής και υγείας. ©Μέντωρ Διαμεσολαβητής *Από το βιβλίο ''Διαφήμιση και Επικοινωνία. Η κατανάλωση στην εποχή των Μέσων Επικοινωνίας. Επικοινωνία και Κοινωνία'' του καθηγητή κ. Στυλιανού Παπαθανασόπουλου, εκδόσεων Καστανιώτη. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 18/11/2024 - 09:42 Ποια έξοδα αποζημιώνεται ένας ασφαλισμένος εάν νοσηλευτεί σε μη συμβεβλημένο νοσοκομείο και τι να προσέξει;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 07/11/2024 - 15:38 Πότε η Οδική Βοήθεια μεταφέρει ένα όχημα σε τοπικό συνεργείο;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 04/11/2024 - 14:42 Ποιες παροχές προβλέπουν τα ασφαλιστήρια υγείας για τα Δημόσια Νοσοκομεία;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 31/10/2024 - 11:30 Τι προβλέπει μια ταξιδιωτική ασφάλιση για τα έξοδα νοσηλείας;
Με ποιους τρόπους λύνεται μια ασφαλιστική σύμβαση; Μια ασφαλιστική σύμβαση λύνεται με τους εξής τρόπους ενδεικτικά: Με κοινή συμφωνία οποτεδήποτε και εγγράφως μεταξύ της εταιρείας και του λήπτη... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 30/10/2024 - 11:22
Ασφάλιση Θραύσης Κρυστάλλων: Τι κερδίζει ο ιδιοκτήτης ενός οχήματος από συνεργαζόμενο συνεργείο με ασφαλιστική εταιρεία; Όταν ένας ιδιοκτήτης οχήματος, ασφαλίσει το όχημά του με την παροχή «Θραύση Κρυστάλλων» και επιλέξει ένα συνεργαζόμενο συνεργείο με το... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 04/10/2024 - 09:38
Πόσες δασικές και πόσες αστικές πυρκαγιές συνέβησαν το 2023 στην Ελλάδα και πως προστατεύεται ο πολίτης; Σημαντικές πληροφορίες διαβάσαμε πρόσφατα στο Δελτίο Δραστηριοτήτων του Πυροσβεστικού Σώματος για το 2023. Το Δελτίο, εκτός όλων των άλλων πληροφοριών, αναφέρει... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 02/10/2024 - 09:07
Ασφαλίζονται τα υπόγεια ακίνητα έναντι πλημμύρας; Πολλά ακίνητα διαθέτουν υπόγειο, ενώ υπάρχουν και πολλές υπόγειες και ημιυπόγειες κατοικίες και επιχειρήσεις. Πρόσφατα ακούσαμε μια ενδιαφέρουσα ερώτηση-προβληματισμό, σχετικά με... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 30/09/2024 - 09:26
Τι πρέπει να υπολογίσουν οι ιδιοκτήτες πριν ασφαλίσουν την κατοικία τους; Σύμφωνα με τις πρόσφατες εξαγγελίες κατοικίες αξίας έως 500 χιλ. ευρώ, θα λάβουν έκπτωση 20% στον ΕΝΦΙΑ του 2025, εφόσον... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 20/09/2024 - 09:05
ΔΕΘ: Τι φέρνουν τα μέτρα για την ιδιωτική ασφάλισή στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές; Τα μέτρα για την ιδιωτική ασφάλιση, που ανακοινώθηκαν στη ΔΕΘ από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, θα φέρουν «παραγωγή» για τους... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 09/09/2024 - 10:12