Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 8/3/2023 - 13:20 facebook twitter linkedin Πώς ο αυτοσεβασμός και η αυτονομία επηρεάζουν τις πωλήσεις; Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 8/3/2023 facebook twitter linkedin Οι εταιρείες προωθούν διαφήμιση στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας και οι διαμεσολαβητές μπορούν να ωφεληθούν για να προβάλουν περισσότερο τη δουλειά τους και να πουλήσουν ασφαλιστικά προιοντα στους υφιστάμενους και υποψήφιους πελάτες. Κατά μια ευρεία έννοια οι διαμεσολαβητές εκτός όλων των άλλων ρόλων που επιτελούν είναι και "διαφημιστές" του εαυτού τους. (δείτε εδώ πόσα επαγγέλματα κάνει ένας ασφαλιστής) Παρατηρούμε ότι ο τρόπος ζωής ενός ατόμου ενσωματώνεται στον κύκλο της διαφήμισης και των Μέσων Επικοινωνίας. Παράλληλα μέσα απο τη σημασία των προιοντων οι καταναλωτές αποκτούν ''προσωπική ταυτότητα''. Η ζωή του καταναλωτή σημαδεύεται απο τη γέννηση ενός παιδιού, τη στιγμή αποφοίτησης, το θάνατο ενός αγαπημένου προσώπου, ένα μπουκάλι κρασί, ένα ταξίδι που μπορεί να αλλάξει τα πάντα. (Πόσοι πελάτες αγοράζουν προιοντα προκειμένου να αισθανθούν όπως αισθάνθηκαν την ώρα που άκουσαν ή είδαν μια ενδιαφέρουσα διαφήμιση που επηρεάζει τη ζωή τους; ) Ο Nelson υποστήριξε ότι επειδή οι καταναλωτές αρκετές φορές δεν λαμβάνουν αξιόπιστες πληροφορίες για τα προιοντα, στηρίζονται σε εμπειρίες κατανάλωσης απο το παρελθόν, σε συμβουλές συγγενών και φίλων, σε αναφορές καταναλωτών και στη διαφήμιση. (Πόσα ασφαλιστήρια έχουν ακυρωθεί ή συναφθεί επειδή ο ασφαλισμένος επηρεάστηκε απο έναν φίλο ή συγγενή ή επειδή είχε μια δυσάρεστη εμπειρία νοσήλειας ή αποζημίωσης;) O κοινωνικός επιστήμονας καθηγητής Walter Dill Scott υποστήριξε ότι το προιον συνδέεται με ευχάριστες εμπειρίες και ιδέες, ώστε ο αναγνώστης ή θεατής να τις συνδέσει με τα κίνητρα και τα συναισθήματά του επειδή ''το άτομο θεωρείται έλλογο ον, αλλά θα μπορούσε με μεγαλύτερη αξιοπιστία να θεωρηθεί ον ευάλωτο στην υπόδειξη''. ( Κατά τη διάρκεια μιας πώλησης, και αφού έχουν προταθεί τα κατάλληλα ασφαλιστικά προιοντα, πολλές φορές οι πελάτες ρωτουν το διαμεσολαβητή ''εσύ τι προτείνεις''; ) Στη σύγχρονη εποχή οι διαφημιστές αξιοποίησαν τις συναισθηματικές δυνάμεις, για να επηρεάσουν τις αποφάσεις των ατόμων. Βασικά στοιχεία για την αύξηση των πωλήσεων εξερευνήθηκαν τα γνωρίσματα της ''προσωπικότητας'' όπως οι ανησυχίες για κοινωνικές σχέσεις, οι προτροπές για δημιουργική έκφραση και ο αυτοσεβασμός. (Το αίσθημα ασφάλειας που δίνει στο άτομο η σύναψη μιας ασφάλισης ζωής συνδέεται άμεσα με τον αυτοσεβασμό και την ποιότητα της φροντίδας που θα λάβει εαν αρρωστήσει ή που θα λάβει η οικογένειά του εαν πεθάνει. ) Με τα γνωρίσματα του αυτοσεβασμού και των κοινωνικών σχέσεων ασχολήθηκε και ο Robert E. Lane το 1978 υποστηρίζοντας ότι μαζί με το γνώρισμα της αυτονομίας αποτελούν τα πιο σημαντικά στοιχεία για το αίσθημα ευτυχίας του ατόμου. Ο Jhally υποστήριξε ότι μέσα απο τη διαφήμιση οι άνθρωποι αναζητούν αγάπη, σιγουριά, φιλία και αυτονομία. (Μια ασφάλιση ζωής και υγείας καθιστά το άτομο αυτόνομο έναντι σε κάθε ασθένεια, ατύχημα, μακροζωία και επιφέρει αίσθημα αυτοσεβασμού και σιγουριάς) Ενημερωθείτε από τον προσωπικό σας διαμεσολαβητή για μια ασφάλιση ζωής και υγείας. ©Μέντωρ Διαμεσολαβητής *Από το βιβλίο ''Διαφήμιση και Επικοινωνία. Η κατανάλωση στην εποχή των Μέσων Επικοινωνίας. Επικοινωνία και Κοινωνία'' του καθηγητή κ. Στυλιανού Παπαθανασόπουλου, εκδόσεων Καστανιώτη. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 03/04/2025 - 11:23 Πως μπορεί μια επιχείρηση που είναι κλειστή για επισκευές, να εισπράττει χρήματα από το ασφαλιστήριο;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 31/03/2025 - 09:09 Πότε λήγει η κάλυψη Απαλλαγή Πληρωμής Ασφαλίστρων (ΑΠΑ) και γιατί είναι απαραίτητη στα ασφαλιστήρια ζωής;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 28/03/2025 - 09:30 Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για την έκρηξη σε κουζίνα εστιατορίου;
Ποιον ασφαλίζει η κάλυψη Προσωπικό Ατύχημα στα συμβόλαια οχημάτων και πότε αποζημιώνει; Με την παροχή Προσωπικό Ατύχημα στα συμβόλαια οχημάτων ασφαλίζεται ο οδηγός. Σε περίπτωση οδικού ατυχήματος με δική του υπαιτιότητα, εάν προξενήσει... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 24/03/2025 - 10:12
Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για το βανδαλισμό έργων τέχνης; Με αφορμή το πρόσφατο παράδειγμα βανδαλισμού έργων τέχνης, το παρόν αναφέρεται στο γενικό πλαίσιο, του τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια σε... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 18/03/2025 - 09:01
Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ; Με αφορμή τα συχνά τραγικά γεγονότα της επικαιρότητας. Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ απαγορεύεται ρητά τόσο από τον Κώδικα... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 17/03/2025 - 10:55
Καραμπόλα αυτοκινήτων: Τι αναφέρει ο Φιλικός Διακανονισμός για την αποζημίωση των οδηγών; Με αφορμή τις πρόσφατες καραμπόλες σε Κηφισό, Κατεχάκη, Χαϊδάρι-Λεωφόρο Καβάλας, Πάτρα και Θεσσαλονίκη. Το σύστημα αποζημιώσεων του Φιλικού Διακανονισμού ισχύει και... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 13/03/2025 - 14:24
Τι παρέχει η Οδική Βοήθεια Ατυχήματος και τι να προσέξουν οι ασφαλισμένοι οδηγοί; Η κάλυψη «Οδική Βοήθεια Ατυχήματος-Φροντίδα Ατυχήματος» δίδεται από όλα τα ασφαλιστήρια οχημάτων, μέσα στο βασικό πρόγραμμα και παρέχει επιτόπου στήριξη... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 11/03/2025 - 09:05
Πόσοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές είναι εγγεγραμμένοι στο Ειδικό Μητρώο την τελευταία 5ετία; Πόσο αυξήθηκαν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές την τελευταία 5ετία; Το επίσημο website της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, αναφέρει στατιστικά στοιχεία, σχετικά... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 10/03/2025 - 09:09