Κώστας Παπαϊωάννου, 16/3/2020 - 08:11 facebook twitter linkedin Κάντε τον ψηφιακό μετασχηματισμό των δραστηριοτήτων σας πράξη, μετατρέποντας τον κορονοϊό σε «ευκαιρία»! Κώστας Παπαϊωάννου, 16/3/2020 facebook twitter linkedin Ο κορονοϊός άλλαξε τη ζωή και τις καθημερινές συνήθειές μας. Επικοινωνήστε ασφαλέστερα με τους πελάτες σας και ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό σας! Πρέπει να προστατευτούμε και να προστατεύσουμε και τους ανθρώπους γύρω μας. Την οικογένειά μας, τους πελάτες μας, τους συνεργάτες μας! Η κρίση κάποια στιγμή θα περάσει. Οι διαμεσολαβούντες τώρα να επικεντρωθούν στις μικρότερες δυνατές απώλειες και στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών τους. Αυτή την εποχή οι πελάτες μας ίσως να μας έχουν ανάγκη περισσότερο από κάθε άλλη φορά! Να τους συμβουλεύσουμε και να τους βοηθήσουμε! Μη χάσετε την ευκαιρία να αποδείξετε ότι είσαστε κοντά τους και συνεχίζετε να τους προστατεύετε, ιδιαίτερα τώρα που το έχουν μεγαλύτερη ανάγκη! Έφτασε η ώρα να αξιοποιήσετε στο μέγιστο βαθμό και να χρησιμοποιήσετε την τεχνολογία που διαθέτετε. Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας και τους συνεργάτες σας ηλεκτρονικά, ψηφιακά και γενικά με τη χρήση όλων των τεχνολογικών εργαλείων που ο κάθε ένας από εσάς έχει στη διάθεσή του. Τώρα είναι η ώρα που οι επενδύσεις που κάνατε για να αγοράσετε σύγχρονα τεχνολογικά gadgets (4G’s & 5G’s τηλέφωνα, tablets και lap-tops κ.α.), πρέπει να σας αποδώσουν κέρδη! NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Ζητείστε τεχνική υποστήριξη από τις εταιρίες που συνεργάζεστε, ενημερωθείτε και εκπαιδευτείτε στα ψηφιακά εργαλεία που οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις διαθέτουν (αν δεν το έχετε ήδη κάνει), για να εξυπηρετήσετε καλύτερα και ασφαλέστερα τους πελάτες σας. Δυστυχώς, στο πλαίσιο της κακώς εννοούμενης «οικονομίας» στην εκπαίδευση, χάθηκε η ευκαιρία της συστηματικής προετοιμασίας και εκπαίδευσης των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, στις νέες τεχνολογίες και στις εφαρμογές τους, που θα μας έδινε μεγαλύτερες δυνατότητες αξιοποίησης των ευκαιριών που εμφανίζονται αυτή τη δύσκολη περίοδο! Ας μη χαθούν και πελάτες! Ας τους δείξουμε ότι συνεχίζουμε να είμαστε κοντά τους, χρησιμοποιώντας (όπως μπορούμε), τη νέα τεχνολογία! Ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό σας χρησιμοποιώντας όλα αυτά τα τεχνολογικά εργαλεία που έχετε, δείχνοντας στους πελάτες σας ότι είσαστε κοντά τους, με ασφάλεια, αυτή τη δύσκολη περίοδο! Τελικά, σίγουρα μέσα σε περιόδους κρίσης, εμφανίζονται «παράθυρα ευκαιρίας»! Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου Ο Κώστας Παπαϊωάννου είναι εξειδικευμένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών και τραπεζικών θεμάτων, με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία και προσανατολισμό στη διαχείριση τεχνικών, χρηματοοικονομικών και διοικητικών αντικειμένων. Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά (Interamerican, Ελληνοβρετανική (νυν ΑΧΑ), ING (N-N), Allianz, Αγροτική, Τράπεζα Πειραιώς). Συνεργάζεται για διδακτικούς και ερευνητικούς σκοπούς με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)/Executive Programs και διδάσκει στα προγράμματα Judicial Education Program in Banking and Finance (μεταπτυχιακό πρόγραμμα για ανώτατους δικαστές και εισαγγελείς) και στο Insurance Management Program αντικείμενα όπως Risk Management, Επενδυτικά και Ασφαλιστικά Προϊόντα κ.α. Ακόμα διδάσκει στο Ελληνικό Τραπεζικό Ινστιτούτο (ΕΤΙ), στο Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), την ΕΕΔΕ, την KPMG και άλλους οργανισμούς, ως πιστοποιημένος εισηγητής και ειδικός επιστήμονας. Συμμετείχε στη συγγραφή των βιβλίων πιστοποίησης ασφαλιστικών διαμεσολαβητών του Ελληνικού Τραπεζικού Ινστιτούτου και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών. Έχει αναπτύξει εκπαιδευτικά προγράμματα (παρουσιάσεις και εκτενείς εκπαιδευτικές σημειώσεις) για όλες τις βαθμίδες ασφαλιστικής και τραπεζικής πιστοποίησης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 04/04/2025 - 09:44 Παροχές Υγείας: Το 95% των αναγκών υγείας στη χώρας μας ΔΕΝ είναι ασφαλισμένο!
Κώστας Παπαϊωάννου, 02/04/2025 - 09:20 Ποιες δραστηριότητες διαμεσολάβησης ΔΕΝ θεωρούνται ως διανομή ασφαλιστικών προϊόντων;
Κώστας Παπαϊωάννου, 31/03/2025 - 09:37 Προσοχή στον αυτόματο δανεισμό και στην αυτόματη εξαγορά των ασφαλιστηρίων συμβολαίων! Προστατεύστε τα πελατολόγιά σας!
Οι ασφαλιστικοί πράκτορες και η κανονιστική συμμόρφωσή τους! Ποιες είναι οι κανονιστικές υποχρεώσεις των ασφαλιστικών πρακτόρων και κατά πόσο σήμερα είναι πλήρως συμμορφωμένοι με αυτές; Στο σημερινό περιβάλλον της... Κώστας Παπαϊωάννου, 28/03/2025 - 09:19
Γιατί τα Unit Linked ΔΕΝ μπορούν να θεωρηθούν ως προϊόντα κάλυψης συνταξιοδοτικών αναγκών; Εάν υπάρχουν σήμερα κάποιοι οι οποίοι προωθούν τα Unit Linked ως προϊόντα που αφορούν την κάλυψη συνταξιοδοτικών αναγκών των πελατών... Κώστας Παπαϊωάννου, 26/03/2025 - 09:18
Με ποιες προϋποθέσεις είναι σύννομη η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από τον ασφαλιστή; Πολλές είναι οι σύγχρονες νομοθετικές και εποπτικές υποχρεώσεις γνώσεων που προκύπτουν από την ευρύτερη νομοθεσία που αφορά τις ασφαλιστικές δραστηριότητες! Όταν... Κώστας Παπαϊωάννου, 24/03/2025 - 09:15
Ποιες είναι οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται στην αιτιολογημένη συμβουλή του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη; Σύμφωνα με το άρθρο 30 (Παροχή συμβουλών και πρότυπα πωλήσεων) του νόμου 4583/2018 (IDD) πριν από την σύναψη σύμβασης ασφάλισης,... Κώστας Παπαϊωάννου, 21/03/2025 - 09:05
Η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη στηρίζεται στην πλήρη ενημέρωσή του! Σωστά και πλήρως εκπαιδευμένοι ασφαλιστικοί πράκτορες (και διαμεσολαβητές γενικότερα) = σωστά ασφαλισμένοι + ενημερωμένοι πελάτες = ευχαριστημένοι + περισσότεροι πελάτες!... Κώστας Παπαϊωάννου, 19/03/2025 - 09:21
Ποια στάδια προηγούνται πριν μια εταιρία τεθεί σε καθεστώς αφερεγγυότητας; Προστατεύστε τους εαυτούς σας και τους πελάτες σας με τα εργαλεία που σας παρέχει το Solvency II ! Μια εταιρία δεν... Κώστας Παπαϊωάννου, 17/03/2025 - 09:05