Λάουρα Σταυρίδου, 22/5/2023 - 13:18 facebook twitter linkedin Πως προστατεύει η Αντασφάλιση τον Ασφαλισμένο την Κοινωνία και την Καινοτομία; Λάουρα Σταυρίδου, 22/5/2023 facebook twitter linkedin Η αντασφάλιση είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιούν οι ασφαλιστικές εταιρείες για τη διαχείριση των κινδύνων που έχουν αναλάβει. Εξασφαλίζει την επάρκεια των κεφαλαίων που πρέπει να διαθέτουν για να καλύψουν αυτούς τους κινδύνους. Η αντασφαλιστική σύμβαση προβλέπει αποζημίωση για την ασφαλιστική εταιρεία εκ μέρους του αντασφαλιστή. Δεν είναι σύμβαση κάλυψης της αστικής ευθύνης του ασφαλιστή. Επιτρέπει στην ασφαλιστική εταιρεία να παραμείνει οικονομικά βιώσιμη, ενώ ταυτόχρονα επιτρέπει σε κάθε ασφαλισμένο της, να ασφαλίζει και να ασκεί τις δραστηριότητές του. Μια ασφαλιστική εταιρεία ασφαλίζει καθημερινά ιδιώτες αλλά και πολλές επιχειρήσεις, δήμους, σχολεία, αθλητικές εκδηλώσεις, εκθέσεις και γενικά κάθε είδους δραστηριότητα. Οι ασφαλισμένοι μετριάζουν τον κίνδυνο ζημίας που μπορεί να υποστούν στην επιχείρηση ή στην προσωπική τους ζωή αγοράζοντας ασφάλιση σε λογική τιμή. Την καλή τιμή είναι σε θέση να την δώσει η ασφαλιστική εταιρεία διότι έχει «εκχωρήσει» μέρος του κινδύνου της σε αντασφαλιστική εταιρεία. Οι αντασφαλιστές μπορούν επίσης να αγοράσουν αντασφαλιστική προστασία, η οποία ονομάζεται «αντεκχώρηση- retrocession». Αυτό γίνεται για να μειωθεί περαιτέρω ο αντίκτυπος καταστροφικών γεγονότων. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Επιγραμματικά η αντασφάλιση : Μειώνει τον κίνδυνο ειδικά από τα ακραία καιρικά φαινόμενα καθώς κατανέμει αυτόν τον κίνδυνο σε πολλές εταιρείες. Αυξάνει τη δυνατότητα ανάληψης κινδύνων εκ μέρους της ασφαλιστικής εταιρείας διότι αυξάνει την φερεγγυότητα της. Προστατεύει από μεγάλες καταστροφές. Όταν μεγάλα ποσοστά ασφαλισμένων πρέπει ξαφνικά να επιδιορθώσουν ζημιές, οι αντασφαλιστικές εταιρείες είναι η απάντηση για τις αποζημιώσεις. Σταθεροποιεί την οικονομική κατάσταση ακόμα και μετά από μεγάλες απώλειες ώστε να μην επεκταθούν οι μεγάλες ζημιές στο σύνολο μιας οικονομίας και μιας κοινωνίας. Αν πολλές επιχειρήσεις δεν μπορούν να επιστρέψουν στην λειτουργία τους λόγω ζημιών, αυτό θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στους εργαζόμενους και τις οικογένειες τους. Η ασφάλιση δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να ευδοκιμήσουν. Οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν μπορούν να μισθώσουν ένα κτίριο ή να λάβουν δάνειο εάν δεν έχουν ασφάλιση. Καμία επιχείρηση με φορτηγά ή αυτοκίνητα δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς ασφάλιση ή να μεταφέρει πετρέλαιο, φυσικό αέριο ή χημικά χωρίς ασφάλιση. Η ασφάλιση υπάρχει πίσω από την προστασία της υγείας ενός νεογέννητου ως ένα διαστημικό ταξίδι. Η ασφάλιση ωθεί την καινοτομία. Πολλά επικίνδυνα έργα και επιχειρήσεις δεν θα υπήρχαν χωρίς ασφάλιση. Όμως χωρίς την αντασφάλιση, οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν θα ήταν σε θέση να παρέχουν το επίπεδο ασφάλισης που απαιτείται για τη καθημερινή λειτουργία των νοικοκυριών, ως την καινοτομία και την επέκταση των επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57 Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη
Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη; Το μεγαλύτερο ποσοστό προγραμμάτων υγείας, στερείται προσαρτημάτων μακροπρόθεσμης φροντίδας, όπως πχ το προσάρτημα που καλύπτει τις σοβαρές ασθένειες. Μια από τις... Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09
Μπορούν οι απλές ερωτήσεις, ν’ αυξήσουν το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Το insurance information institute (iii) έχει ένα θαυμάσιο infographic με θέμα «Τυφώνας Κατρίνα – 10 χρόνια μετά». Σε αυτό λοιπόν,... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2024 - 09:10