Κώστας Παπαϊωάννου, 4/8/2023 - 09:00 facebook twitter linkedin Κώστας Παπαϊωάννου: Μήπως εσείς έχετε κάποιον πελάτη που δεν είναι ευχαριστημένος; Κώστας Παπαϊωάννου, 4/8/2023 facebook twitter linkedin Η σημασία των ποιοτικών δεικτών και των κινήτρων για την ανάπτυξη της Ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς! Μήπως εσείς, που παρόλο που έχετε υψηλή διατηρησιμότητα, έχετε κάποιον πελάτη σας που δεν είναι απόλυτα ευχαριστημένος με τα ασφαλιστικά προϊόντα που του έχετε πουλήσει; Οι ασφαλιστικές εταιρίες για τις ετήσιες βραβεύσεις των δικτύων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών (ασφαλιστικών πρακτόρων), μέχρι τώρα χρησιμοποιούν μόνο ποσοτικούς δείκτες! Αύξηση παραγωγής, πρώτος σε παραγωγή στον κλάδο ζωής, πρώτος σε παραγωγή στον κλάδο πυρός κ.λπ. Κάποιες εταιρίες (αραιά και που, πλέον) βραβεύουν και τη διατηρησιμότητα! Μόνο που η διατηρησιμότητα δεν είναι ακριβώς ποιοτικός δείκτης, αλλά περισσότερο ποσοτικός! Για σκεφτείτε το! Οι ασφαλιστικές εταιρίες βραβεύουν την ποσότητα και όχι την ποιότητα! Από την άλλη μεριά οι ασφαλιστικές εταιρίες πιέζουν για μετατροπές παλαιότερων συμβολαίων τους και αντικατάστασή τους με νεώτερου τύπου ασφαλιστικά προϊόντα! Εσείς πως μετράτε την ικανοποίηση των πελατών σας από τα προϊόντα που τους έχετε πουλήσει; Υπάρχουν πολλοί τρόποι μέτρησης της ευχαρίστησης των πελατών σας! Είναι το 100% των πελατών σας ευχαριστημένο από εσάς και τα προϊόντα που τους έχετε πουλήσει; Και πέρα απ’ αυτά τα προϊόντα που τους πουλήσατε, είναι ευχαριστημένοι από τις μεταφορές συμβολαίων τους που έχετε κάνει από μια εταιρία σε μια άλλη; Είναι ευχαριστημένοι από τις μετατροπές που έχετε κάνει στα συμβόλαιά τους, στην ίδια εταιρία; Γνωρίζουν πλήρως τις επιπτώσεις όλων αυτών στην μακροχρόνια ασφαλιστική τους κάλυψη και στο κόστος της ασφάλισής τους και τις αποδέχονται; Οι εταιρίες μπορεί να «πιέζουν» για αλλαγές στα συμβόλαια και επίτευξη αποτελεσμάτων! Εσείς τι κάνετε γι’ αυτό και τι κάνετε για τους πελάτες σας; Ποιότητα ή ποσότητα; Θυμηθείτε: Ένας ευχαριστημένος από εσάς πελάτης, θα το πει (κατά μέσο όρο) σε 7 άτομα (υποψήφιους πελάτες). Ένας δυσαρεστημένος από εσάς πελάτης, θα το πει σε 22! Πρέπει να δουλέψετε τριπλάσια, απλώς για να ισορροπήσετε την κατάσταση! Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι έχετε ευχαριστημένο το (πολύ υψηλό!) 99,9% των πελατών σας, έχετε αναρωτηθεί τι μπορεί να σημαίνει αυτό το 0,01% που υπολείπεται για να πετύχετε το 100% της ικανοποίησης των πελατών σας; NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Σε μια χώρα 10 εκατ. κατοίκων, το 99,9% μεταφράζεται σε: 100 αποτυχημένες εγχειρίσεις την εβδομάδα και σε 3 ανασφαλείς προσγειώσεις αεροπλάνων σε αεροδρόμια της χώρας, εβδομαδιαίως! Είστε ευχαριστημένοι με την ικανοποίηση των πελατών σας κατά 99,9%; Ακόμα και αν οι ασφαλιστικές εταιρίες ευαισθητοποιηθούν και οι ασφαλιστικοί πράκτορες καταφέρουν να βρουν τρόπο να μετράνε και να αποδεικνύουν τα ποιοτικά αποτελέσματά τους, χρειάζεται πολύ προσπάθεια για να είναι όλοι οι πελάτες μας ευχαριστημένοι! Ποιότητα ή ποσότητα; Γιατί όχι και τα δύο; Εσείς πόσους ευχαριστημένους πελάτες έχετε; Εκτός απ΄ αυτά που ζητάμε από το κράτος να κάνει για να αναπτύξουμε τις πωλήσεις μας, εμείς τι κάνουμε γι’ αυτό; Έχουμε 100% ευχαριστημένους πελάτες; Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών γνωστικών αντικειμένων, με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία. Έχει γράψει τα βιβλία «Επενδύσεις και Ασφάλιση», εκδόσεις Σπύρου 2021, που αφορά τις πιστοποιήσεις της ΤτΕ στα προϊόντα Unit Linked και «Ασφαλιστικοί Πράκτορες», Εκδόσεις Σπύρου 2022, που αφορά τις υποχρεωτικές γνώσεις και τις πιστοποιήσεις γνώσεων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, από την Τράπεζα της Ελλάδος. Έχει επιπλέον συμμετάσχει στη συγγραφή βιβλίων του ΕΙΑΣ και του ΕΤΙ. Είναι αρθρογράφος του Next Deal. Συνεργάζεται ως ειδικός επιστήμονας, για ερευνητικούς και διδακτικούς σκοπούς με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και διδάσκει στο ΜΒΑ Τραπεζικής και Ασφαλιστικής Διοίκησης, καθώς και σε άλλα μεταπτυχιακά προγράμματα του ΕΚΠΑ. Επιπλέον συνεργάζεται και διδάσκει στο ΕΙΑΣ και στο ΕΤΙ (Ελληνικό Τραπεζικό Ινστιτούτο - ΕΕΤ), καθώς και σε άλλους εκπαιδευτικούς φορείς. Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 20/12/2024 - 09:17 Επαγγελματίες υγείας, πόσοι υπάρχουν στην Ελλάδα σήμερα και για ποιους κινδύνους μπορούν να ασφαλιστούν;
Κώστας Παπαϊωάννου, 16/12/2024 - 09:13 Η Ελλάδα είναι μεταξύ των χωρών της ΕΕ που κινδυνεύουν περισσότερο από ακραία καιρικά φαινόμενα σύμφωνα με το Ευρωβαρόμετρο!
Τεράστιες οι ανάγκες των Ελλήνων για κάλυψη των συνταξιοδοτικών αναγκών τους! Πως αισθάνεστε όταν βλέπετε ουρές συνταξιούχων μπροστά σε κάποιο ταμείο, όταν κάποια φορά μοιράζεται κάποιο επίδομα; Σε ένα κράτος με τους... Κώστας Παπαϊωάννου, 13/12/2024 - 15:10
Αποτελέσματα εξετάσεων ΤτΕ Θεσσαλονίκης Δεκεμβρίου 2024 - Κόπηκε το 53,6% των συμμετεχόντων! Στις πρόσφατες εξετάσεις της Τράπεζας της Ελλάδος στην Θεσσαλονίκη κόπηκε συνολικά το 53,6% των συμμετεχόντων, δηλαδή κόπηκαν 192 από τους... Κώστας Παπαϊωάννου, 12/12/2024 - 15:44
Το 2024 ήταν το πιο θερμό έτος στην ιστορία σύμφωνα με το Copernicus! Όλοι θυμόμαστε το άνυδρο και ζεστό καλοκαίρι που περάσαμε! Η κλιματική αλλαγή είναι παρούσα! Το «καλό» αυτής της κατάστασης για τους... Κώστας Παπαϊωάννου, 11/12/2024 - 10:20
Αποτελέσματα εξετάσεων ΤτΕ Αθηνών Δεκεμβρίου 2024. Κόπηκε το 53,2% των συμμετεχόντων! Στις πρόσφατες εξετάσεις της Τράπεζας της Ελλάδος στην Αθήνα κόπηκε συνολικά το 53,2% των συμμετεχόντων, δηλαδή 493 άτομα! Δυστυχώς και πάλι... Κώστας Παπαϊωάννου, 10/12/2024 - 12:37
Ασφαλίσεις Εγγυήσεων, ένας κλάδος σε άνοδο, που οι ασφαλιστικοί πράκτορες αξίζει να ασχοληθούν με αυτόν! Ο μέσος ασφαλιστικός πράκτορας στην Ελλάδα σήμερα, δυστυχώς αγωνίζεται (συνήθως αβοήθητος!) για να εξοικονομήσει τα προς το ζείν και μπορεί... Κώστας Παπαϊωάννου, 09/12/2024 - 09:01
Η ιδιωτική ασφάλιση στην Ελλάδα με μια ματιά και τα στοιχεία που επιβάλλεται να γνωρίζουν οι πελάτες! Roi-Mat των ασφαλιστικών πρακτόρων για την αξιοπιστία τους! Καλά ενημερωμένοι πελάτες = ευχαριστημένοι πελάτες! Η ΕΑΕΕ εξέδωσε το νέο εργαλείο για τους... Κώστας Παπαϊωάννου, 05/12/2024 - 09:20