Λάουρα Σταυρίδου, 7/8/2023 - 08:51 facebook twitter linkedin Στελέχωση Νεαρών Ταλέντων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών. Τι απαιτούν οι Millennial’s; Λάουρα Σταυρίδου, 7/8/2023 facebook twitter linkedin Η στελέχωση νέων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών είναι δύσκολη αυτές τις μέρες. Ακόμα πιο δύσκολο είναι να βρεθούν ταλέντα. Υπάρχουν πολλοί λόγοι γι’ αυτό, κυρίως εξωγενείς της ασφαλιστικής αγοράς, ωστόσο υπάρχει και η ευθύνη της ίδιας της αγοράς. Ας το παραδεχτούμε, η βιομηχανία δεν έχει την καλύτερη φήμη, ειδικά μεταξύ των millennials . Η εικόνα του κλάδου, ότι είναι χαμηλής τεχνολογίας, δεν τον καθιστά δημοφιλή επιλογή μεταξύ της νέας γενιάς που εισέρχεται στο εργατικό δυναμικό. Η «κρίση ταλέντων» αποτελεί ένα αυξανόμενο πρόβλημα της ασφαλιστικής αγοράς. Η μαζική συνταξιοδότηση μιας γενιάς ασφαλιστικών συμβούλων, που αποτελούσαν σημαντικό μέρος του κλάδου, συνεχίζει να είναι αξιοσημείωτη, ενώ φαίνεται πως το μεγαλύτερο ποσοστό των έμπειρων διαμεσολαβητών είναι 55 ετών και άνω. Μελέτες έχουν δείξει ότι η νεότερη γενιά δεν βλέπει την ασφάλιση ως ελκυστική προοπτική σταδιοδρομίας. Μόνο το 4% των millennials έχουν εκφράσει ενδιαφέρον για καριέρα στον τομέα των ασφαλίσεων. Στην πραγματικότητα, ο ασφαλιστικός κλάδος είναι μια σπουδαία επαγγελματική επιλογή. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Ο πιο βασικός λόγος, είναι πως οι άνθρωποι χρειάζονται πάντα ασφάλιση. Αυτό καθιστά μια καριέρα στον ασφαλιστικό τομέα εξαιρετικά σταθερή και ουσιαστικά ανθεκτική στην ύφεση. Ανεξάρτητα από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η οικονομία, ο κόσμος θα εξακολουθεί να χρειάζεται και ασφάλιση. Πρέπει ωστόσο να γίνουν κάποιες αλλαγές εκ μέρους των Ασφαλιστικών Εταιριών όπως το να εκσυγχρονιστεί η ασφαλιστική τεχνολογία. Μια ψηφιακή πλατφόρμα πωλήσεων δεν αποτελεί συνολικό εκσυγχρονισμό. Οι millennials είναι εξαιρετικά εξοικειωμένοι με τη τεχνολογία. Υπάρχουν πολλοί τομείς που μπορούν να εκσυγχρονιστούν. Ακόμα και η διαδικασία εξετάσεων και αδειοδότησης πρέπει να εκσυγχρονιστεί. Επιπλέον απαιτείται επικαιροποίηση των διαδικασιών και των διαδικαστικών. Η μεγάλη γραφειοκρατία που έχει η εργασία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή είναι σίγουρα ανασταλτικός παράγοντας για μια αποτελεσματική καθημερινότητα. Μια έρευνα μεταξύ των Διαμεσολαβητών θα αποκαλύψει τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν σε αυτό το θέμα, τα οποία μπορεί να λύσει η τεχνολογία. Καθώς οι νέες γενιές εισέρχονται στο εργατικό δυναμικό, θα είναι πιο πιθανό να πιάσουν δουλειά σε μια εταιρεία που εφαρμόζει τις τελευταίες τάσεις της τεχνολογίας. Ίσως έτσι, οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές να ενθαρρύνουν περισσότερο τα παιδιά τους, τα παιδιά πελατών ή και συγγενών τους να ακολουθήσουν ως σοβαρή προοπτική ζωής μια καριέρα στην Ασφαλιστική Βιομηχανία. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 08/04/2025 - 08:50 Τι λείπει συνήθως από μια παρουσίαση ενός Συνταξιοδοτικού προγράμματος;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/04/2025 - 09:00 Πως οι δασμοί θα επηρεάσουν την Ασφαλιστική Βιομηχανία; Τι πρέπει να κάνει ο Ασφαλισμένος;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/04/2025 - 09:27 Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 02/04/2025 - 10:17 Από το αδιαφιλονίκητο ως τα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας - Τι να περιμένουμε ακόμα;
Νοσηλεία μιας ημέρας - Τι ισχύει για απαλλαγές και δωμάτιο ανάνηψης; Η ιατρική τεχνολογία έχει εξελιχθεί, επιτρέποντας στον ασθενή, για περιπτώσεις που παλαιότερα θα χρειαζόταν μακρόχρονη νοσηλεία, σήμερα να επιστρέφει αυθημερόν... Λάουρα Σταυρίδου, 01/04/2025 - 09:15
Η ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού…δεν είναι μόνη της ποτέ! Δείτε γιατί: Με αφορμή τον τρομερό σεισμό στην Μιανμάρ, ας θυμηθούμε μερικά σημαντικά σημεία στην ασφαλιστική κάλυψη του σεισμού. Καταρχήν η ύπαρξη της... Λάουρα Σταυρίδου, 31/03/2025 - 09:25
Εμπιστοσύνη σε…άπιστους υπαλλήλους - Μπορεί ένα ασφαλιστήριο να βοηθήσει; Σε κάθε επιχείρηση συναντάμε υπάλληλους οι οποίοι είναι συνήθως πρόσωπα εποπτείας και σχεδόν πάντα πρόσωπα εμπιστοσύνης. Στα πρόσωπα αυτά εκχωρούνται... Λάουρα Σταυρίδου, 28/03/2025 - 09:12
Τι μπορεί να πάει στραβά μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου ραντεβού με τον δυνητικό πελάτη; Δεν είναι λίγες οι φορές, που ενώ ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει την αίσθηση ότι η πρώτη του συνάντηση με τον... Λάουρα Σταυρίδου, 26/03/2025 - 09:26
Γιατί πολλοί πελάτες χρειάζονται Blanket Insurance; Blanket (κουβέρτα) Insurance είναι ένα ενιαίο ασφαλιστήριο συμβόλαιο που καλύπτει περισσότερους από έναν, τύπους ακινήτων στην ίδια τοποθεσία. Επίσης καλύπτει το... Λάουρα Σταυρίδου, 24/03/2025 - 09:00
Καλύπτεται η νοσηλεία εξ αιτίας μέθης, από το συμβόλαιο υγείας; Δυστυχώς, τον τελευταίο καιρό ακούμε ολοένα και περισσότερες περιπτώσεις εφήβων που διακομίστηκαν στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ. Αυτό μπορεί... Λάουρα Σταυρίδου, 21/03/2025 - 11:00