Λάουρα Σταυρίδου, 11/8/2023 - 10:46 facebook twitter linkedin Λάουρα Σταυρίδου: Νέοι ρόλοι για τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή – Push & Pull Marketing! Λάουρα Σταυρίδου, 11/8/2023 facebook twitter linkedin Καθώς όλο και μεγαλύτερο μέρος της δυνητικής αγοράς, αναζητά ψηφιακή τεχνολογία από τους ασφαλιστές του, σταδιακά φαίνεται να αλλάζει και ο ρόλος του ασφαλιστικού πράκτορα. Για να συμβαδίζουν με την εξελισσόμενη συμπεριφορά των πελατών, όλο και περισσότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές αξιοποιούν δυνατότητες που τους δίνουν τα media. Προτού όμως χαράξουν τη στρατηγική marketing που θα ακολουθήσουν καλό είναι να αποφασίσουν αν θα τοποθετήσουν τις προσπάθειες τους σε στρατηγική push ή σε στρατηγική pull ή σε συνδυασμό και των δύο. Η στρατηγική Push (προώθηση), γνωστή και ως direct marketing, είναι μια μορφή γενικής διαφήμισης. περιλαμβάνει τον σχεδιασμό ελκυστικών πακέτων (πχ σπίτι και αυτοκίνητο ή cyber με ηλεκτρονικό εξοπλισμό), με έμφαση στην εταιρική φήμη και αξιοπιστία, ανάδειξη της αξίας του προϊόντος και άμεσες προσεγγίσεις στους πελάτες. Για κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή η πιο εύκολη μορφή του είναι η δημιουργία περιεχομένου (content) στα social media, μια επαγγελματική σελίδα και το email marketing. Το push marketing είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να γνωστοποιήσει κανείς τι κάνει και τι προσφέρει. Η στρατηγική Pull (έλξη) είναι καλύτερη όταν θέλετε να προσελκύσετε τους δυνητικούς πελάτες σε εσάς. Ο στόχος είναι να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες παρέχοντας υλικό μάρκετινγκ που αναδεικνύει ότι αυτό που αναζητούν το έχετε εσείς. Παλαιότερα ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, για παράδειγμα, κοινοποιούσε συμβάντα αποζημιώσεων με υψηλή ικανοποίηση πελατών στο πελατολόγιο του (χωρίς ονόματα), ενώ κάποιος άλλος ζήταγε από ικανοποιημένους πελάτες να γράψουν δυο λόγια πίσω από τις κάρτες του. Σήμερα για να φτιάξει ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μια στρατηγική Pull θα μπορούσε να ξεκινήσει ένα blog στον ιστότοπο του, να διεξάγει εξειδικευμένες και υψηλής επισκεψιμότητας καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να εστιάζει στη διαφοροποίηση της επωνυμίας του από τους ανταγωνιστές του. Με λίγα λόγια, push marketing είναι να μεταφέρεις το μήνυμά σου στο κοινό-στόχο σου, ενώ το pull marketing αφορά τη δημιουργία των κατάλληλων στοιχείων, ώστε το κοινό-στόχος σας να έρθει σε εσάς. Φυσικά για να γίνουν όλα αυτά χρειάζεται χρόνο οπότε κάθε Διαμεσολαβητής πρέπει να ξέρει ότι οι αποτελεσματικοί τρόποι εργασίας θα αλλάξουν δραματικά. Όποιος εστιάζει στην επιτυχία θα πρέπει να ξοδεύει λιγότερο χρόνο σε εργασίες χαμηλής αξίας και περισσότερο χρόνο για τη δημιουργία σχέσεων που βασίζονται στην ανάλυση δεδομένων των επιθυμιών των μελλοντικών πελατών. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 22/12/2025 - 09:49 Μήπως έχω «Οδική Βοήθεια» αλλά δεν έχω...την βοήθεια που χρειάζομαι;
Λάουρα Σταυρίδου, 17/12/2025 - 09:17 Τρείς διαφορετικές προσεγγίσεις για το προσωπικό ατύχημα εντός οικίας!
Λάουρα Σταυρίδου, 16/12/2025 - 09:51 Ασφάλεια Απώλειας Εισοδήματος - Μια κάλυψη βασική για το 72,5% των εργαζομένων!
Δώστε Απλή Ασφάλιση στους πελάτες σας - Έχετε μεγάλο όφελος! Η Απλή Ασφάλιση είναι ένα συμβόλαιο που όταν συναφθεί αφήνει δύο ανθρώπους ευχαριστημένους. Τον Ασφαλισμένο και τον Διαμεσολαβητή. Ο Ασφαλισμένος είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 15/12/2025 - 09:45
Προνόμια υγείας και πρωτοβάθμια περίθαλψη - Τι διαφορά έχουν και πως λειτουργούν; Τα προνόμια υγείας δεν είναι ασφαλιστικά προγράμματα, είναι συμφωνίες που έχουν κάνει οι Ασφαλιστικές εταιρίες με ιδιωτικά νοσοκομεία και διαγνωστικά... Λάουρα Σταυρίδου, 12/12/2025 - 09:16
Τι είναι τα Προνόμια Υγείας που ωφελούν τόσο πολύ τους ασφαλισμένους; Τα προνόμια υγείας είναι πρόσθετες παροχές που δίνονται στους ασφαλισμένους που έχουν προγράμματα υγείας. Τις περισσότερες φορές δεν είναι καθαρά ασφαλιστικό... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2025 - 09:07
Τι περιλαμβάνει η κάλυψη «Απώλεια Ενοικίων»; Ας δούμε τις Interamerican, Eurolife και Μινέττα Σε πολλά Ασφαλιστήρια συμβόλαια κατοικίας συναντάμε την κάλυψη της Απώλειας Ενοικίων. Κάθε εταιρία έχει τις δικές της προϋποθέσεις και εξαιρέσεις. Για... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2025 - 10:28
Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι; Στα παλαιότερα συμβόλαια συναντούσαμε πολύ συχνά τη διάκριση μεταξύ φιλικής και εχθρικής φωτιάς. Ως φιλική φωτιά χαρακτηρίζεται η φωτιά που περιορίζεται... Λάουρα Σταυρίδου, 08/12/2025 - 09:54
Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο! Ένα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα είναι οι κεραυνοθύελλες. Απίστευτος αριθμός κεραυνών πλήττει ορισμένες περιοχές κατά τη διάρκεια μιας καταιγίδας. Οι... Λάουρα Σταυρίδου, 05/12/2025 - 09:33