Λάουρα Σταυρίδου, 9/10/2023 - 12:15 facebook twitter linkedin Ακραίες Φυσικές καταστροφές. Τι θα γίνει με τα ασφάλιστρα; Λάουρα Σταυρίδου, 9/10/2023 facebook twitter linkedin Ένα μεγάλο ερώτημα έχει γεννηθεί μετά από την σωρεία φυσικών καταστροφών (Cat Nat), που θα οδηγήσουν τις Ασφαλιστικές Εταιρίες σε πληθώρα αποζημιώσεων. Τι θα γίνει με τα ασφάλιστρα; Υπάρχει περίπτωση να μείνουν σε λογικά επίπεδα και όμως να συνεχίσουν οι Εταιρίες να καλύπτουν, πιθανώς μεγάλες απώλειες; Η απάντηση των περισσοτέρων εταιριών είναι Ναι. Ο βασικός λόγος είναι πως οι Ασφαλιστικές Εταιρίες, έχουν χρόνια εμπειρίας, μέσα στα οποία έχουν συλλέξει αρκετά δεδομένα, που τις διευκολύνουν να αξιολογούν, το πόσο πιθανό είναι να συμβεί ένας κίνδυνος. Αυτή η μέθοδος ονομάζεται Αναδοχή Βάση Κινδύνου (Risk based underwriting). Όταν οι Ασφαλιστές κατηγοριοποιούν τους ανθρώπους σε ομάδες που είναι εκτεθειμένες στο ίδιο είδος κινδύνου ή σε παρόμοιους κινδύνους, μπορούν να κάνουν έναν υπολογισμό σε σχέση με τον αριθμό και το μέγεθος των απωλειών που είναι πιθανό να έχουν και κατ’ επέκταση των ζημιών που θα πληρώσουν, σε αυτές τις ομάδες. Για τα περισσότερα είδη ασφαλιστικών καλύψεων, όπως για την κατοικία το αυτοκίνητο και το νοσοκομείο, είναι πιθανό να ζημιωθούν μόνο ορισμένα από τα μέλη της ομάδας μέσα σε ένα έτος. Οι Ασφαλιστές συλλέγουν το ασφάλιστρο από τους πολλούς και διαμορφώνουν μια Ασφαλιστική Συγκέντρωση Κινδύνων ή ένα κεφάλαιο (pool or fund). Η μέθοδος της συγκέντρωσης κινδύνων είναι μια πρακτική, όπου μια ομάδα Ασφαλιστικών Εταιριών ενώνονται για να εξασφαλίσουν καλύτερα ποσοστά ασφάλισης και σχέδια κάλυψης. Η Αναδοχή βάση κινδύνου και η Συγκέντρωση Εταιριών (Risk based underwriting and pooling) μπορούν να κρατήσουν τα ασφάλιστρα χαμηλά. Και στις δυο παραπάνω μεθόδους, η αξιοποίηση δεδομένων είναι σημαντική. Χαμηλής ποιότητας δεδομένα ή με λανθασμένη επεξεργασία, μπορεί να οδηγήσουν μια Ασφαλιστική Εταιρία στην ανάληψη ενός κινδύνου, που θα της φέρει αβέβαιο επίπεδο ζημιών. Αυτό θα έχει ως επακόλουθο μια αύξηση ασφαλίστρων ακόμα και σε επίπεδο που θα είναι ασύμφορο για τα μέλη μιας ομάδας. Η Αναδοχή βάση κινδύνου είναι μια τεχνική που μπορεί να κρατήσει τα Ασφάλιστρα σε ικανοποιητικό επίπεδο, δίκαιο για τους καταναλωτές και ταυτόχρονα να εξασφαλίζει βιωσιμότητα στην εταιρία. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην συγκέντρωση καλής ποιότητας δεδομένων, καθώς μπορεί να κάνει διευκρινιστικές ερωτήσεις και με την επαγγελματική του εμπειρία να δίνει μια σωστή εικόνα στην εταιρία. Αυτό έχει φυσικά θετική επίπτωση σε κάθε ασφαλιζόμενο, διασφαλίζοντας πως δεν θα υπάρχουν μέλη ομάδας τα οποία θα πληρώνουν σημαντικά υψηλότερα ασφάλιστρα σε σχέση με τον κίνδυνο που διατρέχουν, ενώ άλλα μέλη θα πληρώνουν εξαιρετικά χαμηλά ασφάλιστρα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57 Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη
Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη; Το μεγαλύτερο ποσοστό προγραμμάτων υγείας, στερείται προσαρτημάτων μακροπρόθεσμης φροντίδας, όπως πχ το προσάρτημα που καλύπτει τις σοβαρές ασθένειες. Μια από τις... Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09
Μπορούν οι απλές ερωτήσεις, ν’ αυξήσουν το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Το insurance information institute (iii) έχει ένα θαυμάσιο infographic με θέμα «Τυφώνας Κατρίνα – 10 χρόνια μετά». Σε αυτό λοιπόν,... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2024 - 09:10