Λάουρα Σταυρίδου, 9/11/2023 - 08:57 facebook twitter linkedin Τι μπορούμε να μάθουμε από την παλαιότερη Ασφαλιστική Εταιρία στον κόσμο που είναι ακόμα σε λειτουργία; Λάουρα Σταυρίδου, 9/11/2023 facebook twitter linkedin Πως καταφέρνει μια Ασφαλιστική Εταιρία με ίδρυση το 1676 να έχει τόσο μακροπρόθεσμη ιστορία; Με τις Ασφαλιστικές Εταιρίες να πρέπει να καταβάλουν δυσθεώρητα ποσά ως αποζημίωση από ακραία καιρικά φαινόμενα, δεν είναι λίγοι εκείνοι που αναρωτιούνται, αν υπάρχουν μυστικά επιτυχίας. Ας δούμε λοιπόν πως κατάφερε να λειτουργεί ακόμα η παλαιότερη, ιστορικά, εταιρία του κόσμου η Hamburger Feuerkasse (στα Αγγλικά: Hamburg Fire Office). Στις 30 Νοεμβρίου 1676, ιδρύθηκε στο Αμβούργο η General-Feuer-Cassa -η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία στον κόσμο που εξακολουθεί να υπάρχει σήμερα, ως μέρος ενός μεγάλου ασφαλιστικού ομίλου. Δημιουργήθηκε ως δημόσια εταιρία από τη συγχώνευση συμβολαίων έναντι φωτιάς, που κατείχαν οι συντεχνίες των ζυθοποιών για να προστατευτούν. Μεταξύ 5 και 8 Μαΐου 1842, εκδηλώθηκε η λεγόμενη Μεγάλη Πυρκαγιά του Αμβούργου, η οποία εξαπλώθηκε γρήγορα, κατέστρεψε περίπου το 20% των κατοικιών του Αμβούργου και προκάλεσε συνολική ζημιά περίπου 135 εκατομμυρίων μάρκων, ένα πραγματικά τεράστιο ποσό. Δεν κατάφεραν όλες οι Ασφαλιστικές Εταιρίες να επιβιώσουν από το κόστος της πυρκαγιάς. Η συγκεκριμένη όμως τα κατάφερε, διότι σύναψε ένα κρατικό ομόλογο το οποίο πληρώθηκε πλήρως μέχρι το 1888. Με την πάροδο του χρόνου, η Hamburger Feuerkasse επέκτεινε τις υπηρεσίες της καλύπτοντας ζημιές από καταιγίδες από το 1930 και μετά. Το 1994 ενιαίες ευρωπαϊκές ρυθμίσεις, η κατάργηση της υποχρεωτικής ασφάλισης και του μονοπωλίου ασφάλισης κτιρίων οδήγησαν στην ιδιωτικοποίηση της Hamburger Feuerkasse. Μετά από αρκετές αλλαγές που ουσιαστικά ήταν κινήσεις προσαρμογής στις κοινωνικές -πολιτικές – οικονομικές αλλαγές η Hamburger Feuerkasse έφτασε να εξακολουθεί να υπάρχει σήμερα ως ασφαλιστής για όλες τις ανάγκες ενός σπιτιού. Η ιστορική πορεία της συγκεκριμένης εταιρίας, είναι μια επιβεβαίωση του ρητού πως ευφυΐα είναι η προσαρμογή στο περιβάλλον. Αυτό το ρητό θα έπρεπε να λειτουργεί ως Αρχή και να ακολουθείται όχι μόνο από τις εταιρίες αλλά και από νοικοκυριά, οικογένειες, άτομα, μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Σήμερα λοιπόν που βρισκόμαστε μπροστά σε μια κλιματική κρίση, καλό είναι να σκεφτούμε πως η Ασφάλιση είναι ένα από τα εργαλεία προσαρμογής σε μια νέα πραγματικότητα. Ακόμα και αν δεν είχαμε ασφαλίσει ποτέ το σπίτι μας, τώρα είναι η ώρα να το κάνουμε, αν ως Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές δεν μιλήσαμε αρκετά για την ασφάλιση των νοικοκυριών τώρα είναι η ώρα να γίνει. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57 Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη
Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη; Το μεγαλύτερο ποσοστό προγραμμάτων υγείας, στερείται προσαρτημάτων μακροπρόθεσμης φροντίδας, όπως πχ το προσάρτημα που καλύπτει τις σοβαρές ασθένειες. Μια από τις... Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09
Μπορούν οι απλές ερωτήσεις, ν’ αυξήσουν το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Το insurance information institute (iii) έχει ένα θαυμάσιο infographic με θέμα «Τυφώνας Κατρίνα – 10 χρόνια μετά». Σε αυτό λοιπόν,... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2024 - 09:10