Λάουρα Σταυρίδου, 17/6/2024 - 13:13 facebook twitter linkedin Αγαπητέ πελάτη, πόσο νομίζετε ότι κοστίζει ν΄ ασφαλίσετε το σπίτι σας; Λάουρα Σταυρίδου, 17/6/2024 facebook twitter linkedin Μετά τις τελευταίες πλημμύρες στην Νότια Γερμανία, τέθηκε το θέμα της υποχρεωτικής ασφάλισης των κτιρίων. Έρεισμα είναι οι πολύ μεγάλες κρατικές αποζημιώσεις που απαιτούνται για την αποκατάσταση των ζημιών. Καθώς όμως μια τέτοια απόφαση θα επιβάρυνε το κόστος διαβίωσης των νοικοκυριών, δεν είναι εύκολο να ληφθεί, διότι θα έχει το αντίστοιχο πολιτικό κόστος. Στην Γερμανία οι ασφαλισμένες κατοικίες αποτελούν το 50% του συνόλου. Στην Ελλάδα το ποσοστό ασφάλισης των κατοικιών είναι 17% και μάλλον η υποχρεωτική ασφάλιση των νοικοκυριών έχει εγκαταλειφθεί ως σχέδιο. Ποιοι όμως είναι οι λόγοι που οδηγούν τις κυβερνήσεις σε σχέδια υποχρεωτικής ασφάλισης; Προφανώς οι άνθρωποι δεν ασφαλίζονται αναλογικά με τον κίνδυνο που διατρέχουν. Σύμφωνα με ερευνητικές εταιρίες, το κόστος αποτελεί το νούμερο ένα ανασταλτικό παράγοντα για την ασφάλιση, τόσο σε κατοικίες όσο και σε επιχειρήσεις. Ωστόσο οι έρευνες αυτές έχουν γίνει στην Ευρώπη, όπου τα ασφάλιστρα είναι σαφώς πιο υψηλά από τα δικά μας. Είναι άραγε ενημερωμένοι πλήρως για τους κινδύνους και τα ασφάλιστρα οι πελάτες που έχουν πχ ασφαλίσει το αυτοκίνητο τους; Αν κάναμε μια έρευνα και τους ρωτάγαμε «ποιο πιστεύουν ότι είναι το κόστος για ν΄ ασφαλίσουν το σπίτι τους», νομίζετε πως γνωρίζουν πόσο χαμηλό είναι; Ο δεύτερος λόγος που δεν ασφαλίζονται, σύμφωνα πάντα με τις έρευνες, είναι το ότι δεν έχουν αρκετή πληροφόρηση επι του θέματος. Ίσως λοιπόν, θα πρέπει να ενημερώσουμε κάθε υφιστάμενο πελάτη, με προσωπική ή τηλεφωνική επαφή και στη συνέχεια να του το στείλουμε και γραπτώς. Γιατί ακόμα και ένας άνθρωπος ν΄ αποζημιωθεί και να σωθεί η περιουσία του, πραγματικά αξίζει τον κόπο! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57 Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη
Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09 Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη;
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09
Μπορούν οι απλές ερωτήσεις, ν’ αυξήσουν το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Το insurance information institute (iii) έχει ένα θαυμάσιο infographic με θέμα «Τυφώνας Κατρίνα – 10 χρόνια μετά». Σε αυτό λοιπόν,... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2024 - 09:10
Δημιουργήστε μια αξέχαστη «τελευταία εντύπωση» της πρώτης συνάντησης! Όλοι οι έμπειροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές αναγνωρίζουν πως η έκβασης της πρώτης συνάντησης, καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την τελική. Αυτό συμβαίνει διότι... Λάουρα Σταυρίδου, 03/12/2024 - 09:14