Λάουρα Σταυρίδου, 9/9/2024 - 10:04 facebook twitter linkedin Είναι ισχυρό κίνητρο για ασφάλιση η μείωση του ΕΝΦΙΑ που ανακοινώθηκε στην ΔΕΘ; Λάουρα Σταυρίδου, 9/9/2024 facebook twitter linkedin Στο πλαίσιο της θωράκισης από την κλιματική κρίση, η οποία εξελίσσεται σε μια παγκόσμια μάστιγα, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην ΔΕΘ είπε, πως αυξάνεται σε 20% η έκπτωση του ΕΝΦΙΑ σε όσους ιδιοκτήτες ασφαλίζουν τα ακίνητα τους (κάτω των 500.000€) για φυσικές καταστροφές. Ο διπλασιασμός της έκπτωσης από τον ΕΝΦΙΑ από 10% σε 20% αναμένεται να κινητοποιήσει αρκετούς ιδιοκτήτες ακινήτων, ώστε να προβούν στην ασφάλιση τους. Άραγε θα αποτελέσει αυτό ένα επαρκές κίνητρο για την αύξηση των ασφαλισμένων κατοικιών; Ας δούμε λοιπόν πώς έχει λειτουργήσει αυτό το κίνητρο μέχρι σήμερα: Σύμφωνα με την Καθημερινή υπήρξε «αυξημένο ενδιαφέρον για την ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών από ιδιοκτήτες κατοικιών με αφορμή την ευνοϊκή ρύθμιση για έκπτωση κατά 10% στον ΕΝΦΙΑ. Σύμφωνα με στοιχεία από την αγορά, το ποσοστό θετικής ανταπόκρισης για νέα συμβόλαια ασφάλισης κατοικίας φθάνει στο 50% και σε κάποιες περιπτώσεις έως και 70%». Από την άλλη πλευρά τα στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), έδειξαν ότι μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου του 2023, υπήρξε μια αύξηση της τάξης του 12,01% σε σχέση με τις κατοικίες που ήταν ασφαλισμένες μέχρι το τέλος Ιουνίου του 2023. Θυμίζουμε ότι η απόφαση για τη μείωση του ΕΝΦΙΑ (Αθήνα, 25 Ιανουαρίου 2024 Α1014/25-01-2024 ΦΕΒ Β' 743/31-01-2024), δημοσιεύθηκε στις 01-02-2024, οπότε και είδαμε μια εντυπωσιακή αύξηση στη ζήτηση για ασφαλίσεις κατοικίας, μέσα στο 2024. Ακόμα όμως πιο εντυπωσιακή είναι η απόφαση που αφορούν κατοικίες μεγαλύτερης αξίας από τις 500.000€, όπου η έκπτωση διατηρείται στο 10%, αλλά οι ιδιοκτήτες αν δεν ασφαλίσουν τα ακίνητά τους - από τον Απρίλιο του 2025- δεν θα αποζημιώνονται ούτε από το κράτος σε περίπτωση ζημιάς, από φυσικές καταστροφές. Η απόφαση να μη καλύπτονται με χρήματα των φορολογουμένων, κατοικίες μεγάλης αξίας, των οποίων οι ιδιοκτήτες δεν επέδειξαν πρόνοια, δεν ακούγεται για πρώτη φορά. Την είχε εισάγει η Πρωθυπουργός της Μ. Βρετανίας, Μ. Θάτσερ, θεωρώντας ότι είναι άδικο να επωμίζονται οι φορολογούμενοι την ζημιά που προκλήθηκε από έλλειψη πρόνοιας, ανθρώπων που έχουν μεγάλες περιουσίες. Εδώ να προσθέσουμε πως από το 2025, όλες οι επιχειρήσεις με κύκλο εργασιών άνω των 500.000€ θα είναι υποχρεωμένες να ασφαλίζονται για φυσικές καταστροφές. Η ασφάλιση αυτή θα αποτελεί προϋπόθεση για την προστασία των επιχειρηματικών εγκαταστάσεων και της συνέχισης της λειτουργίας τους σε περίπτωση φυσικών φαινομένων. Με μια συστηματική επικοινωνία με τους ασφαλισμένους σας, με τα καλά στατιστικά στοιχεία από την προηγούμενη ευνοϊκή ρύθμιση από την κυβέρνηση και με την όλο και διαρκώς αυξανόμενη κλιματική κρίση, είναι στα χέρια σας να αποκτήσετε ένα καλό μερίδιο, από τις νέες ασφαλίσεις που θα γίνουν! Ελπίζω να είστε εσείς, που θα τους πρωτασφαλίσετε! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57 Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη
Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη; Το μεγαλύτερο ποσοστό προγραμμάτων υγείας, στερείται προσαρτημάτων μακροπρόθεσμης φροντίδας, όπως πχ το προσάρτημα που καλύπτει τις σοβαρές ασθένειες. Μια από τις... Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09
Μπορούν οι απλές ερωτήσεις, ν’ αυξήσουν το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Το insurance information institute (iii) έχει ένα θαυμάσιο infographic με θέμα «Τυφώνας Κατρίνα – 10 χρόνια μετά». Σε αυτό λοιπόν,... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2024 - 09:10