Nextdeal newsroom, 13/1/2010 - 17:10 facebook twitter linkedin Η EFG Eurolife Ασφαλιστική δίνει έμφαση στην εκπαίδευση των στελεχών πωλήσεων Nextdeal newsroom, 13/1/2010 facebook twitter linkedin Η συνεχής αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρουν τα στελέχη πωλήσεων αποτελεί μια από τις βασικές προτεραιότητες της EFG Eurolife Ασφαλιστικής και βασικό στόχο των προγραμμάτων εκπαίδευσης. Κατά τη διάρκεια του 2008 πραγματοποιήθηκαν συνολικά 250 εκπαιδευτικές συναντήσεις για τους συνεργάτες της Εταιρίας, καθώς και για στελέχη πωλήσεων του Ομίλου Eurobank EFG, σε συνεργασία με τις αρμόδιες Διευθύνσεις της Τράπεζας. Ο συνολικός αριθμός των συμμετοχών ανήλθε σε 2.738. Τα εκπαιδευτικά προγράμματα που υλοποιήθηκαν αφορούσαν τέσσερις βασικούς άξονες: Προϊόντα και Υπηρεσίες, Προετοιμασία Δοκίμων Ασφαλιστικών Συμβούλων για τις εξετάσεις του Υπουργείου Ανάπτυξης, Τεχνικές πωλήσεων και Προσωπική ανάπτυξη των στελεχών πωλήσεων. Η επιλογή της αναλυτικής θεματολογίας των συναντήσεων έγινε με βάση τους στόχους της Εταιρίας και του Ομίλου, καθώς και τις επιμέρους ανάγκες εκπαίδευσης τόσο των συνεργατών της EFG Eurolife Ασφαλιστικής, όσο και των στελεχών του Ομίλου Eurobank EFG. Επιπρόσθετα, δημιουργήθηκε ειδικό Εκπαιδευτικό Υλικό και υλοποιήθηκαν προγράμματα εκπαίδευσης σε συνεργασία με την Διεύθυνση Εκπαίδευσης της Eurobank EFG για την προετοιμασία των Τραπεζικών στελεχών για τις εξετάσεις του Υπουργείου Ανάπτυξης στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση, με αποτέλεσμα ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά επιτυχίας των εξετασθέντων, που προσεγγίζουν το 90%.Το 2008 δημιουργήθηκε επίσης νέο εκπαιδευτικό υλικό, προσαρμοσμένο στα σύγχρονα δεδομένα της αγοράς. Ιδιαίτερα αξίζει να αναφερθούν το νέο Εγχειρίδιο Συνεργάτη και το Εγχειρίδιο Προσυμβατικής Εκπαίδευσης, τα οποία συμβάλλουν στην καλύτερη προετοιμασία του σύγχρονου Ασφαλιστικού Συμβούλου για το γεμάτο προκλήσεις έργο που αναλαμβάνει. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 16/7/2024 Επιχειρηματική Ασφάλιση στις διακοπές του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Είναι πιο εύκολο από όσο πιστεύετε!
Τεράστια αύξηση στα Unit Linked, από ελάχιστα εκπαιδευμένα δίκτυα πωλήσεων! Όλοι γνωρίζουμε την έλλειψη συστηματικής και πλήρους εκπαιδευτικής υποστήριξης, στα σχεδόν ανεξάρτητα πλέον στην πλειονότητά τους, δίκτυα πωλήσεων των ασφαλιστικών... Κώστας Παπαϊωάννου, 15/07/2024 - 09:55 15/7/2024
Σας ζήτησαν ασφάλιση υγείας λίγο πριν από τις διακοπές; Αποφύγετε την «παράλυση απόφασης» και κρατήστε το απλό… Διαφέρει η «καλοκαιρινή» από τη «χειμωνιάτικη» πώληση προγραμμάτων υγείας; Ναι, διαφέρει και η βασική διαφορά είναι η ψυχολογία του πελάτη. Η... Λάουρα Σταυρίδου, 15/07/2024 - 09:30 15/7/2024