Nextdeal newsroom, 23/4/2010 - 12:59 facebook twitter linkedin Victoria: Η σημασία της Επικοινωνίας στην Ασφάλιση Nextdeal newsroom, 23/4/2010 facebook twitter linkedin Οι στατιστικές μελέτες αποκαλύπτουν ότι το 80% περίπου του χρόνου μας το χρησιμοποιούμε για να επικοινωνήσουμε. Όταν αυτό συμβαίνει αποτελεσματικά, η επαγγελματική αλλά και η προσωπική μας ζωή μπορεί να βελτιωθεί άμεσα και καταλυτικά, προσφέροντας πραγματικά ποιοτική εξυπήρετηση στους Πελάτες και τους Συνεργάτες μας.Με αυτή τη σκέψη η Διεύθυνση Προσωπικού της Victoria διοργάνωσε 4 εκπαιδευτικές ημερίδες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη προκειμένου να επανεκπαιδεύσει το διοικητικό προσωπικό στην «τέχνη της επικοινωνίας» και ειδικότερα στην τηλεφωνική επικοινωνία. Η υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για το διοικητικό προσωπικό και τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές δεν αποτελεί κάτι καινούργιο στην στρατηγική βελτίωσης των επαγγελματικών δεξιοτήτων που ακολουθεί η εταιρία, όμως αυτή τη φορά ο τρόπος εκπαίδευσης ήταν πράγματι καινοτόμος.Στις ημερίδες αυτές αναπτύχθηκαν ενότητες που αφορούσαν το όραμα και την αποστολή της Victoria, τους επιμέρους στόχους της εταιρίας και την «εργαστηριακή παρατήρηση» που βοήθησε τους εκπαιδευόμενους να αποκτήσουν γνώσεις που επηρεάζουν τη διαπροσωπική επικοινωνία μέσα στον εργασιακό χώρο.Το «βιωματικό εργαστήριο» που αποτέλεσε χρονικά και τη μεγαλύτερη ενότητα εκπαίδευσης, αποδείχτηκε εξαιρετικά ενδιαφέρον αφού κράτησε σε εκγρήγορση όλους τους συμμετέχοντες, που απόλαυσαν πραγματικά όλες τις εκπαιδευτικές ώρες, εμπεδώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τα λάθη και τις αστοχίες που μπορούν να συμβούν κατά την διάρκεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας ακόμη και από τους πιο έμπειρους χρήστες της τηλεφωνικής συσκευής. Μέσα από την ανάπτυξη ρεαλιστικών σεναρίων και την τεχνική της παρατήρησης, το διοικητικό προσωπικό είχε τη δυνατότητα να μάθει να παρατηρεί προσεκτικά τις στάσεις και τα συναισθήματα των άλλων, αναγνωρίζοντάς τα μέσα από το τηλέφωνο, να αποκτήσει μεγαλύτερη αυτογνωσία των προτερημάτων και των αδυναμιών του και τέλος να συνειδητοποιήσει ότι η τηλεφωνική διαχείριση πελατών είναι μια πολύ ιδιαίτερη επικοινωνία και απαιτεί την εφαρμογή συγκεκριμένων κανόνων και τακτικών.Η Διεύθυνση Προσωπικού της Victoria έχει σαν στόχο την υιόθετηση της φιλοσοφίας της «δια βίου εκπαίδευσης» αφού αποτελεί προυπόθεση για τη διατήρηση της ποιότητας στις προσφερόμενες υπηρεσίες και βασικό άξονα για τη διαρκή βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης Πελατών και Συνεργατών μιας εταιρίας. Σχετικά με τον Ασφαλιστικό Όμιλο ERGO Με συνολικά έσοδα από ασφάλιστρα 19 δισεκατομμύρια ευρώ, ο όμιλος ERGO είναι ένας από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς ομίλους στην Ευρώπη. Εκπροσωπείται παγκοσμίως σε περισσότερες από 30 χώρες, επικεντρώνοντας στις χώρες της Ευρώπης και της Ασίας. Στην Ευρώπη, ο όμιλος ERGO είναι ο Νο 1 στους ασφαλιστικούς κλάδους της υγείας και της νομικής προστασίας. Στο πλαίσιο της εγχώριας αγοράς της Γερμανίας, ο όμιλος ERGO βρίσκεται ανάμεσα στους πρωτοπόρους της αγοράς σε όλους τους διαφορετικούς ασφαλιστικούς κλάδους. 40 εκατομμύρια πελάτες δείχνουν αυτή τη στιγμή εμπιστοσύνη στην εξυπηρέτηση, την εξειδίκευση και τη χρηματοοικονομική δύναμη που παρέχει ο όμιλος ERGO και οι εταιρίες του. Στη Γερμανία, 20 εκατομμύρια πελάτες εμπιστεύονται τις εταιρίες Victoria, D.A.S., DKV, ERV, Hamburg-Mannheimer και KarstadQuelle. Περισσότεροι από 50.000 άνθρωποι εργάζονται αποκλειστικά για τον Ασφαλιστικό Όμιλο ERGO, είτε ως υπάλληλοι είτε ως αντιπρόσωποι πωλήσεων. Ο κύριος μέτοχος του ομίλου με μερίδιο 99,69% είναι η εταιρία Munich Re, μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες παγκοσμίως στην αντασφάλιση και την ανάληψη κινδύνων. Περισσότερα στο www.ergo.com. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 14/1/2025 Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 2ο)
Λάουρα Σταυρίδου, 14/1/2025 Μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να δείξει την υπεραξία του, ακόμα και στο συμβόλαιο αυτοκινήτου!
Νοσοκομειακές παροχές. Η νέα παραγωγή, οι ακυρώσεις συμβολαίων, οι ασφαλιστικοί πράκτορες και τα ακριβά ασφάλιστρα! Πολύ κουβέντα γίνεται (και δικαιολογημένα) για το ύψος των ασφαλίστρων υγείας! Πολλοί εμπλέκονται στην επίλυση του προβλήματος της αύξησης των ασφαλίστρων!... Κώστας Παπαϊωάννου, 14/01/2025 - 09:14 14/1/2025
Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 1ο) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui,... Κώστας Ακριβόπουλος, 13/01/2025 - 09:45 13/1/2025