Nextdeal newsroom, 25/5/2011 - 13:13 facebook twitter linkedin ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Πάνος Δημητρίου: Η GENERALI καλωσορίζει στο μέλλον τους διαμεσολαβούντες Nextdeal newsroom, 25/5/2011 facebook twitter linkedin Καλωσορίζοντας σε μια νέα 10ετία η GENERALI τους Έλληνες ασφαλιστές, έκανε αυτό που όλη η ελληνική ασφαλιστική αγορά περίμενε αρκετό καιρό: καλοδέχθηκε τους Έλληνες διαμεσολαβούντες στο μέλλον με ποιοτική και ουσιαστική στήριξη στο έργο τους και το ρόλο τους. Με ποιότητα μέσω του G-BOX προγράμματός της που δίνει νέες προοπτικές και δυνατότητες στο κύρος και την καθημερινότητα των ασφαλιστών. Έθεσε τις εφαρμογές της πληροφορικής στην υπηρεσία τους. Έδειξε ότι τους σκέπτεται σε δύσκολους καιρούς και ότι επιθυμεί να τους στηρίξει διευκολύνοντάς τους αφάνταστα με τα όπλα που δίνει σήμερα η σύγχρονη τεχνολογία. Διέθεσε μέσα, υπηρεσίες, χρήμα, ανθρώπους, φαντασία και όραμα ώστε να κάνει κάτι που ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕ στην ελληνική αγορά και που έδειχνε το τι μπορεί να κάνει μια εταιρεία του μέλλοντος για να έχει μέλλον. «Εσείς είστε το αύριο και το μέλλον» τόνισε δυνατά ο Δ/νων Σύμβουλος της Generali κ. Π. Δημητρίου: «Πάμε μαζί να χτίσουμε το μέλλον μας. Ξεβολευτείτε για να ξεπεράσουμε όλα τα άλλα εναλλακτικά δίκτυα που απειλούν τις δουλειές σας. Όλα όσα γίνονται στην ελληνική αγορά θα αποβούν υπέρ του επαγγελματία ασφαλιστή. Δεν είναι φωτοβολίδες και καθρεφτάκια αυτά που σας δίνουμε. Εδώ είναι το αύριο! Σας δίνουμε εργαλεία δουλειάς για να αυξήσετε το εισόδημά σας. Εξασφαλίσαμε μια θέση στον καθένα προετοιμάζοντας το μέλλον. Δε σας γυρίσαμε ποτέ την πλάτη. Δε σας προδώσαμε. Σας στηρίξαμε ως τώρα και ετοιμάζουμε κι άλλα εφόδια για σας ως το τέλος του έτους. Αυτά που κάνουμε δε θα τα βρείτε πουθενά αλλού».Γεμάτη η αίθουσα από διαμεσολαβούντες ήταν χθες Τρίτη 24 Μαΐου 2011, το βράδυ στις 9, στο εκθεσιακό κέντρο ATHENS METROPOLITAN EXPO. Πράκτορες, μεσίτες, άνθρωποι του Agency με έντονο ενδιαφέρον προσπαθούσαν να ανακαλύψουν το νέο πρωτοποριακό εργαλείο της Generali που φιλοδοξεί να αλλάξει καθοριστικά τα δεδομένα. Με ένα «κλικ» οι συνεργάτες της Generali και μέσω των εφαρμογών IRIS-BASIS-THESIS θα συνδημιουργούν έξυπνα μέσω της πρόσβασής τους με το G-BOX σύστημα που στοχεύει να έχουν όλα τα δεδομένα, να λιγοστεύουν το στρες του χρόνου, να έχουν αυτόματες διαδικασίες, άμεση παρακολούθηση, διαρκή ενημέρωση, υπενθύμιση αιτημάτων και εκκρεμοτήτων, άμεση δυναμική αυθημερόν πληροφόρηση και όχι στατική και μακρόχρονη, ξεκάθαρη και διαφανή απεικόνιση και όλα τα σχετικά.Ανάμεσά τους πολλοί επώνυμοι μεσίτες, πολλοί πρώην του Agency INTERAMERICAN και αρκετοί πράκτορες…Εκφράζουμε τα συγχαρητήριά μας μέσω του www.nextdeal.gr στον κ. Πάνο Δημητρίου και τους συνεργάτες του στη Διοίκηση που βάζουν τα πράγματα σε μια καλή αρχή, μια εποχή που διάφοροι αλεξιπτωτιστές και πειρατές μπήκαν στο χώρο κάνοντας, γράφοντας και λέγοντας ό,τι τους «κατέβει» λες και οι διαμεσολαβούντες είναι Ινδιάνοι στα νησιά των ωκεανών… Είναι τέτοια η «επιδρομή» των άσχετων και «παπαγάλων» εναντίον των διαμεσολαβούντων που καθημερινά θλίβεται η ψυχή μας με όσα διαβάζουμε και ακούμε εναντίον των ανθρώπων πρώτης γραμμής που δεν τους αφήνουν ήσυχους να δουλέψουν σκορπίζοντας «εξυπνάδες» και «κακομοιριά» με «αναλύσεις» που δεν «κρατάνε» ούτε μια μέρα…Ήταν αέρας καθαρός και «οξυγόνο ζωής» αυτά που η Generali πρόσφερε χθες και μακάρι να την «αντιγράψουν» και άλλοι αν και οι αντιγραφείς δεν τα καταφέρνουν να προσθέσουν κάτι… Και δεν είναι τυχαίο το ενδιαφέρον που δείχνουν να συνεργασθούν μαζί της όσοι προβλέπουν ότι το εισιτήριο για μια θέση στο αύριο «εκδίδεται» στα γραφεία πωλήσεών της, στα γραφεία της πρωταγωνίστριας εταιρείας ζωής στην Ευρώπη. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 14/1/2025 Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 2ο)
Λάουρα Σταυρίδου, 14/1/2025 Μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να δείξει την υπεραξία του, ακόμα και στο συμβόλαιο αυτοκινήτου!
Νοσοκομειακές παροχές. Η νέα παραγωγή, οι ακυρώσεις συμβολαίων, οι ασφαλιστικοί πράκτορες και τα ακριβά ασφάλιστρα! Πολύ κουβέντα γίνεται (και δικαιολογημένα) για το ύψος των ασφαλίστρων υγείας! Πολλοί εμπλέκονται στην επίλυση του προβλήματος της αύξησης των ασφαλίστρων!... Κώστας Παπαϊωάννου, 14/01/2025 - 09:14 14/1/2025
Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 1ο) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui,... Κώστας Ακριβόπουλος, 13/01/2025 - 09:45 13/1/2025