Nextdeal newsroom, 20/6/2011 - 16:44 facebook twitter linkedin Επιτυχημένο το 1ο Ελληνοκινεζικό Συνέδριο Επιχειρηματικότητας 2011 Nextdeal newsroom, 20/6/2011 facebook twitter linkedin Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 1ο Ελληνοκινεζικό Συνέδριο Επιχειρηματικότητας 2011, η διεξαγωγή του οποίου ανατέθηκε στην Nemos Business Consultants από τους διοργανωτές, Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ) και Ινστιτούτο Κομφούκιος Αθηνών (Business Confucius Institute - BCI). Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, του Υπουργού Επικρατείας και του Ελληνοκινεζικού Επιμελητηρίου. Επιπλέον, την εκδήλωση υποστήριξαν το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Διεθνές Οικονομικό Πανεπιστήμιο του Πεκίνου και το Ινστιτούτο Hanban. Το συνέδριο το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 14 & 15 Ιουνίου 2011 σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, τίμησαν εκπρόσωποι του πολιτικού κόσμου, διακεκριμένοι Έλληνες και Κινέζοι επιχειρηματίες από διάφορους τομείς, καθώς και ακαδημαϊκοί. Η πρώτη ημέρα περιελάμβανε τις βασικές εργασίες και ομιλίες του συνεδρίου, παράλληλα forum και εργαστήρια, ενώ ολοκληρώθηκε με επίσημο δείπνο με κυβερνητική παρουσία. Η δεύτερη μέρα του συνεδρίου, ολοκληρώθηκε με εκπαιδευτικό σεμινάριο προσανατολισμένο στις διαδικασίες εισαγωγών και εξαγωγών από και προς την Κίνα. Η Nemos Business Consultants σε συνεργασία με την θυγατρική της Nostus Communications & Events, ανέλαβε την διοργάνωση του συνεδρίου καλύπτοντας όλες τις ανάγκες της διήμερης εκδήλωσης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Επαγγελματίες υγείας, πόσοι υπάρχουν στην Ελλάδα σήμερα και για ποιους κινδύνους μπορούν να ασφαλιστούν; Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, σήμερα στην Ελλάδα υπάρχουν 104.801 επαγγελματίες στον κλάδο υγείας, εκ των οποίων οι... Κώστας Παπαϊωάννου, 20/12/2024 - 09:17 20/12/2024
Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη; Αναντίρρητα, το πιο βασικό κριτήριο για τον δυνητικό πελάτη, προκειμένου ν΄ ασφαλιστεί είναι η εμπιστοσύνη. Οι πελάτες αγοράζουν ασφάλιση με... Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 20/12/2024