Nextdeal newsroom, 27/6/2011 - 14:09 facebook twitter linkedin Οδηγός επιβίωσης για επαγγελματίες και πωλητές από τον Άκη Αγγελάκη Nextdeal newsroom, 27/6/2011 facebook twitter linkedin Ένα χρήσιμο εκπαιδευτικό, πρωτοποριακό και πρακτικό σεμινάριο Επαγγελματικής Επιβίωσης σε ένα εχθρικό περιβάλλον διοργανώνει ο Authorized Trainer, Counselor & Life Coach, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Εκδότης και Συγγραφέας κος Άκης Αγγελάκης. Το εν λόγω σεμινάριο που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 29 Ιουνίου, είναι αφορμή για να πάρουν οι παρευρισκόμενοι μηνύματα, ιδέες, γνώσεις και πρακτικές που θα τους δώσουν την έμπνευση, τον προβληματισμό και την ψυχική δύναμη για να διατηρήσουν το ηθικό και τις πωλήσεις σε υψηλά επίπεδα. Ενδεικτικά θέματα του σεμιναρίου Πώς να αποφεύγετε την πωλησιακή «κακοποίηση» από τη μεριά των πελατών Τι θα πρέπει να κάνετε σε περιόδους «αναδουλειάς» ώστε να ανακτήσετε το κουράγιο σας Δεν αρκεί να έχετε στόχους αλλά και να ξέρετε πώς να τους διαχειριστείτε σωστά Οι πελάτες δεν ενδιαφέρονται! Πώς να αντιμετωπίσετε αυτή τη σκληρή πραγματικότητα Πότε και γιατί πρέπει να «τρομάζετε» τον πελάτη… Για να διακριθείτε στις πωλήσεις κάνετε ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που κάνουν οι πολλοί Τι πρέπει να προσέχετε όταν υποβάλλετε προσφορές Οι τεχνικές «κλεισίματος» είναι αυταπάτη Η τιμή συμμετοχής ανέρχεται στα 90 ευρώ και συμπεριλαμβάνει Αναλυτικές σημειώσεις για κάθε συμμετέχοντα (σε ηλεκτρονική μορφή) Σε ηλεκτρονική μορφή το βιβλίο του κου Αγγελάκη «Μικρά Μυστικά για μεγάλες πωλήσεις» αξίας 14 ευρώ Το ομότιτλο βιβλίο 400 σελίδων του κου Αγγελάκη με έκπτωση 30% (προαιρετικά) Βεβαίωση παρακολούθησης Τηλέφωνο κρατήσεων: 210-2512988 Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα του σεμιναρίου αμέσως παρακάτω στη σύνδεση «Δείτε Επίσης» Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Επαγγελματίες υγείας, πόσοι υπάρχουν στην Ελλάδα σήμερα και για ποιους κινδύνους μπορούν να ασφαλιστούν; Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, σήμερα στην Ελλάδα υπάρχουν 104.801 επαγγελματίες στον κλάδο υγείας, εκ των οποίων οι... Κώστας Παπαϊωάννου, 20/12/2024 - 09:17 20/12/2024
Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη; Αναντίρρητα, το πιο βασικό κριτήριο για τον δυνητικό πελάτη, προκειμένου ν΄ ασφαλιστεί είναι η εμπιστοσύνη. Οι πελάτες αγοράζουν ασφάλιση με... Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 20/12/2024