Nextdeal newsroom, 8/7/2011 - 12:20 facebook twitter linkedin Το -Αγοράζοντας ένα, παίρνεις άλλο ένα δωρεάν- ήταν ιδέα του Έλληνα Tom Carvel. Πουλάει! Nextdeal newsroom, 8/7/2011 facebook twitter linkedin Τέτοια εποχή, στις 14 Ιουλίου 1906, γεννήθηκε στην Αθήνα, ο Θωμάς Καρβέλας που βρέθηκε στην Αμερική σε παιδική ηλικία. Με 15 δολλάρια δανεικά που πήρε από τη μέλλουσα σύζυγό του, αγόρασε ένα φορτηγάκι και ζούσε μεταφέροντας και πουλώντας παγωτά. Κάποια μέρα έμεινε από λάστιχο και εφευρετικός ο πολυμήχανος Θωμάς θέλοντας να μη λιώσουν τα παγωτά άρχισε να τα πουλάει στους περαστικούς… Όταν είδε ότι αυτό «πουλάει» άνοιξε το πρώτο κατάστημα πώλησης παγωτών. Έτσι εξελίχθηκε σε μορφή του παγκόσμιου εμπορίου σιγά-σιγά. Έφτιαξε την πρώτη μηχανή soft παγωτού, «κατέβασε» την ιδέα «αγοράζεις ένα και ένα δωρεάν», συνέχισε με franchising, έφτιαξε σχολή εκπαίδευσης για νέους επιχειρηματίες, ήταν ο πρώτος που προώθησε Διαφημιστικά μηνύματα για τα παγωτά σε ραδιόφωνο και τηλεόραση συμμετέχοντας και ο ίδιος… Είχε πολλές πρωτιές κι αξίζει να ψάξετε να μάθετε για τη ζωή αυτού του μεγάλου Πωλητή… Οι ιδέες, είναι ιδέες που έχουν εφαρμογή σ’ όλες τις πωλήσεις… Τα τμήματα Marketing και Πωλήσεων έχουν «ξεραΐλα» στον τομέα εκπαίδευσης πάνω σε θέματα μεγάλων Πωλητών. Οι εκδόσεις μας και κυρίως το ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΑΙ για μια 20ετία και πλέον τροφοδοτεί με τέτοιες ιδέες τους ασφαλιστές και αυτό είναι η τεράστια επιρροή και δύναμη που έχει στο ευρύ ασφαλιστικό κοινό… Πολλοί νέοι επικεφαλής Πωλήσεων έχουν «κόψει» τους δεσμούς με το συναίσθημα, με πραγματικές ιστορίες πωλήσεων και κυρίως έκοψαν την ΕΠΑΦΗ με τα ΖΩΝΤΑΝΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ανθρώπων που τα κατάφεραν. Οι πωλητές παρακινούνται και ενθουσιάζονται με πραγματικές βιογραφίες ανθρώπων που πέτυχαν… Η ιστορία του «παγωτατζή» Θωμά Καρβέλα είναι αφορμή για εφευρετικότητα και αντιγραφή. Η ιδέα «αγοράζεις ένα και ένα δωρεάν» μπορεί να εφαρμοστεί σε επίπεδο εταιρείας, υπ/τος, ασφαλιστή, ανά γεωγραφική περιοχή αλλά και ανά ομάδα αγοράς… πχ αντί να κάνετε εκπτώσεις λέτε ότι με κάθε αγορά συμβολαίου ζωής δώρο μια ασφάλεια ταξιδιών, μια αγορά συμβολαίου αυτοκινήτου και μια συνδρομή εκπτώσεων ή 3 μήνες δωρεάν κάρτες διοδίων κλπ… Μια μέρα θα ασχοληθώ με την «παιδεία» των επικεφαλής Marketing και Πωλήσεων και τη σχέση τους με ιδέες και επιμόρφωση ασφαλιστών επειδή οι ασφαλιστές μας κάνουν πολλά παράπονα για τη σημαντική ΕΛΛΕΙΨΗ ασφαλιστικής παιδείας τους…Θα αναφερθούμε και σε συγκεκριμένες περιπτώσεις επειδή μας ΚΛΕΒΟΥΝ την πνευματική ιδιοκτησία χωρίς αναφορές στην πηγή και νομίζουν ότι δε θα ζητήσουμε κάποτε αμοιβή των κόπων μας…. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 13/1/2025 Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 1ο)
Τα υπάρχοντα δεδομένα οδηγούν σε δυναμική ανάπτυξη των πωλήσεων ασφαλίσεων από το 2025 και μετά! Τα Ελληνικά δεδομένα έχουν μεγάλη σημασία (Greek data matters)! Σύμφωνα με τα επίσημα δημοσιευμένα από την ΕΛΣΤΑΤ δεδομένα, στην Ελλάδα... Κώστας Παπαϊωάννου, 10/01/2025 - 09:15 10/1/2025
Γιατί η εργασία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή είναι ανεκτίμητη; Η τερατώδης φωτιά στο Λος Άντζελες, με περισσότερα από 2.000 κτίρια καμένα, σίγουρα μας βάζει σε σκέψεις για τις αποζημιώσεις. Ήταν... Λάουρα Σταυρίδου, 10/01/2025 - 09:00 10/1/2025