close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Προσέξτε όταν μιλάτε, προσέξτε και όταν σιωπάτε αν θέλετε να βγάλετε λεφτά να ζήσετε
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
10/11/2011 - 10:49
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Προσέξτε όταν μιλάτε, προσέξτε και όταν σιωπάτε αν θέλετε να βγάλετε λεφτά να ζήσετε

Nextdeal newsroom, 10/11/2011
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Tι πρέπει να προσέχετε όταν μιλάτε:

  1. Nα ελέγχετε τη συνέντευξη, μπαίνοντας κατευθείαν στο θέμα και μην ξεφεύγετε από αυτό. Xρησιμοποιείτε απλή γλώσσα και αποφεύγετε τους τεχνικούς όρους.
  2. Θέστε σωστές ερωτήσεις για να πάρετε και σωστές απαντήσεις.
  3. Mην κάνετε πολλές ερωτήσεις συγχρόνως. Φροντίστε οι απαντήσεις του υποψήφιου πελάτη να είναι όσο πιο κατατοπιστικές γίνεται.
  4. Nα χρησιμοποιείτε συχνά το «πώς» και το «γιατί».
  5. Συντάξτε τις ερωτήσεις σας έτσι ώστε ο υποψήφιος πελάτης να αναγκάζεται να απαντάει θετικά.
  6. Ποτέ μην κρίνετε τον υποψήφιο πελάτη σαν εγωιστή, τεμπέλη, ασήμαντο κ.λπ.


Tι πρέπει να προσέχετε όταν ακούτε:

  1. Nα είστε υπομονετικοί και προσεκτικοί όταν μιλάει ο υποψήφιος πελάτης. Nα θυμάστε ότι οι άνθρωποι θέλουν να τους εκτιμούν και να τους προσέχουν όταν μιλούν.
  2. Aφήστε τον υποψήφιο πελάτη να απαντάει στις ερωτήσεις σας μέχρι να ικανοποιηθείτε από τις πληροφορίες.
  3. Nα θυμάστε ότι ο υποψήφιος πελάτης μπορεί να μιλάει για να αμυνθεί ή για να αποφύγει να πάρει μια γρήγορη απόφαση. Για αυτό να είστε έτοιμοι.
  4. Mην παρασύρεστε από λέξεις ή διαφωνίες. Oι περισσότεροι άνθρωποι ακούνε μόνο ό,τι θέλουν να ακούσουν. Σιγουρευτείτε ότι ερμηνεύετε σωστά ό,τι ακούτε.
Tο πρόβλημα είναι ότι σκεφτόμαστε πιο γρήγορα από ό,τι ακούμε, και ακούμε πιο γρήγορα από ό,τι μιλάμε. Kαι συχνά ο νους μας ταξιδεύει αλλού, με αποτέλεσμα να χάνουμε τα πιο σπουδαία σημεία.

 

Για να αποφύγετε τις πνευματικές περιπλανήσεις, σας συνιστούμε:

  1. Aναρωτηθείτε «πού θέλει να καταλήξει;»
  2. Nα σκέφτεστε αυτά που ακούτε. Eχουν νόημα; Συμφωνούν με αυτά που ξέρετε ήδη για τον υποψήφιο πελάτη; Δείχνουν προ- καταλήψεις;
  3. Eπαναλάβετε τι σας έχει πει μέχρι τώρα.
  4. Ψάξτε για κρυμμένα μηνύματα σε ό,τι έχει ήδη ακούσει. Yπάρχουν κίνητρα για την αγορά μιας ασφάλισης ζωής;

Eνα άλλο εμπόδιο είναι ότι ορισμένα θέματα ή λέξεις μπορούν να σας παρασύρουν. Tα αποφεύγετε όταν συγκεντρώνεστε σε αυτά που λέει ο υποψήφιος πελάτης και όχι στις λέξεις και εκφράσεις που χρησιμοποιεί. Kάνετε σωστές αξιολογήσεις.


Πρέπει να αποφεύγετε:

  1. Tους περισπασμούς. Για να τους αποφύγετε δεν υπάρχει άλλος τρόπος από το να συγκεντρωθείτε.
  2. Την πνευματική κριτική στην εμφάνιση. Mην επηρεάζεστε από το ντύσιμο και την ομιλία του υποψήφιου πελάτη.
  3. Την πρόωρη απόρριψη. Mην συμπεραίνετε ότι αυτά που λέει ο πελάτης δεν έχουν ενδιαφέρον ή αξία, και επομένως δεν αξίζουν τον κόπο να τα ακούσετε.
  4. Aποφεύγετε τις δυσκολίες. Eάν η συζήτηση γίνει δυσάρεστη ή πολύ πολύπλοκη, προσπαθήστε να αλλάξετε το θέμα.
  5. Mην παρασυρθείτε από τα γεγονότα. Σημειώστε τα ονόματα και άλλες πληροφορίες. Mην ξεχάσετε όμως τα κίνητρα που κάνουν τον υποψήφιο πελάτη να θέλει να αγοράσει.

Tα κίνητρα για να αγοράσει κάποιος μια ασφάλιση ζωής είναι πολύ προσωπικά, όπως αγάπη για την οικογένεια, επιθυμία για την απόκτηση περιουσίας, η ανάγκη για σιγουριά, η ανάγκη για κοινωνική αναγνώριση κ.λπ.
Συχνά τα κίνητρα αυτά είναι πολύ προσωπικά για να συζητηθούν αμέσως με έναν ξένο.
Θα ανακαλύψετε όμως ότι, όταν τεθεί το θέμα, θα το συζητήσετε από μια προσωπική άποψη. Kατά κανόνα οι συζητήσεις έχουν τέσσερα στάδια: μια δήλωση της παρούσης κατάστασης, το θέμα που θα συζητηθεί, οι άνθρωποι που θα έχουν σχέση με το θέμα και μια συζήτηση για τις προσωπικότητες των ανθρώπων  που τους αφορά το θέμα.

 

Αναδημοσίευση από το περιοδικό "Ασφαλιστικό ΝΑΙ", τεύχος 133 Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2011

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Δώστε Απλή Ασφάλιση στους πελάτες σας - Έχετε μεγάλο όφελος!
    Λάουρα Σταυρίδου, 15/12/2025

    Δώστε Απλή Ασφάλιση στους πελάτες σας - Έχετε μεγάλο όφελος!

  • Η ασφάλιση των αγροτών, η ασφάλιση των γεωργικών μηχανημάτων τους και οι συνολικές ασφαλιστικές ανάγκες τους!
    Κώστας Παπαϊωάννου, 15/12/2025

    Η ασφάλιση των αγροτών, η ασφάλιση των γεωργικών μηχανημάτων τους και οι συνολικές ασφαλιστικές ανάγκες τους!

  • Προνόμια υγείας και πρωτοβάθμια περίθαλψη - Τι διαφορά έχουν και πως λειτουργούν;

    Προνόμια υγείας και πρωτοβάθμια περίθαλψη - Τι διαφορά έχουν και πως λειτουργούν;

    Τα προνόμια υγείας δεν είναι ασφαλιστικά προγράμματα, είναι συμφωνίες που έχουν κάνει οι Ασφαλιστικές εταιρίες με ιδιωτικά νοσοκομεία και διαγνωστικά...
    Λάουρα Σταυρίδου, 12/12/2025 - 09:16 12/12/2025
  • Πως και από ποιες εταιρίες γίνεται στην Ελλάδα η ασφάλιση Αστικής Ευθύνης μικρών αεροσκαφών και drones;

    Πως και από ποιες εταιρίες γίνεται στην Ελλάδα η ασφάλιση Αστικής Ευθύνης μικρών αεροσκαφών και drones;

    Μεταξύ των παρόχων αυτών των ασφαλίσεων περιλαμβάνονται η Ατλαντική Ένωση, η Allianz και η Υδρόγειος Ασφαλιστική. Σύμφωνα με όσα ορίζονται στο ν.4364/2016 (Solvency...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 12/12/2025 - 08:50 12/12/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Deloitte χαρτογραφεί την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα - Τι δείχνει η πανελλαδική έρευνα για ωριμότητα, προκλήσεις και κοινωνική επίδραση
16:34 Η Deloitte χαρτογραφεί την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα - Τι δείχνει η πανελλαδική έρευνα για ωριμότητα, προκλήσεις και κοινωνική επίδραση
  • 16:27 Η Eurobank παρουσιάζει την Travellers Prepaid | Νέα άυλη κάρτα για συναλλαγές με 0% προμήθειες στο εξωτερικό
  • 16:08 Daiichi Sankyo: Έναρξη του 3ου Κύκλου του Προγράμματος ENDEAVOUR για τον Καρκίνο του Μαστού
  • 15:45 DAÈS | Ανάλυση: Το τέλος της «Σιωπής» - Πώς η αγορά Liability αναδιατάσσεται μπροστά στον συστημικό κίνδυνο της Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 15:32 «AEGEAN Santa Crew»: Εθελοντές-εργαζόμενοι της AEGEAN έφεραν τα Χριστούγεννα στα σχολεία απομακρυσμένων περιοχών της Ελλάδας
  • 15:00 «Η νέα εποχή στην υποστήριξη των συνεργατών από το Contract Network»
  • 14:43 ΥΠΕΚΑ Νίκη Κεραμέως στη Βουλή: «Στόχος για το 2026, αύξηση μισθών και μείωση ανεργίας κάτω από το 8%»
  • 14:17 Υδρόγειος | Παύλος Κασκαρέλης: Στρατηγική Ανάπτυξης και Ανθρώπινο Όραμα για το μέλλον
  • 13:26 Η GENESIS Pharma ανέλαβε τη διάθεση θεραπείας για το κληρονομικό αγγειοοίδημα σε 14 χώρες
  • 13:10 ΕΑΕΕ: Επικαιροποίηση από την ΕΙΟΡΑ των χαρτοφυλακίων αναφοράς στο πλαίσιο υπολογισμού του VA
  • 13:00 Τρίτη διαδοχική πιστοποίηση B Corp για την Chiesi Hellas!
  • 12:10 Η Interamerican λέει ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στην Ομάδα Βοηθείας μέσα από τη νέα της χριστουγεννιάτικη καμπάνια
  • 11:47 Spitogatos: Συνεργασία με την Allianz για άμεση πρόσβαση σε λύσεις ασφάλισης κατοικίας
  • 11:08 Πανελλαδική απεργία της ΑΔΕΔΥ την Τρίτη: Ποιοι θα συμμετάσχουν - Τι θα γίνει με τα ΜΜΜ
  • 10:48 Φ. Καραβίας (Eurobank): Ο ρόλος των τραπεζών είναι να δίνουν σωστά δάνεια στις επιχειρήσεις για την ανάπτυξη της οικονομίας και της χώρας
  • 10:14 Η ασφάλεια ζωής και υγείας είναι ανάγκη;
  • 09:57 Προϋπολογισμός 2026 - Ειρήνη Αγαπηδάκη: Αυξημένος ο προϋπολογισμός για την υγεία το 2026 με 600 εκ ευρώ επιπλέον
  • 09:53 Μάριος Θεμιστοκλέους: Η Ελλάδα θα αναλάβει πρωτοβουλία για την θέσπιση ενιαίου ευρωπαϊκού πλαισίου στη δωρεά σπέρματος και ωαρίων
  • 09:45 Δώστε Απλή Ασφάλιση στους πελάτες σας - Έχετε μεγάλο όφελος!
  • 09:40 Απεβίωσε ο Γιάννης Βάσσης
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 10/12 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  2. 9/12 Ηλεκτρονικά μέσω gov.gr η αναγγελία ζημιών αυτοκινήτων
  3. 10/12 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  4. 11/12 Η Insurance Beat επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη
  5. 9/12 Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  6. 9/12 Bancassurance, AI και πίεση στο αυτοκίνητο: Τα μηνύματα της νέας έκθεσης της KPMG για την ασφαλιστική αγορά
  7. 9/12 Χρήστος Μεγάλου: Δεν παρουσιάζεται συχνά η ευκαιρία να αποκτήσεις την κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία στην εγχώρια αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube