Μπορείτε να διαπρέψετε όχι μόνο να επιβιώσετε σε μια οικονομία ύφεσης; Σε κάθε κρίση, υπάρχει ευκαιρία. Εδώ, είναι η ευκαιρία σας να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Οι έρευνες δείχνουν ότι λιγότερο από το 50% των πωλητών σε Β2Β έχουν πουλήσει ποτέ κατά τη διάρκεια μιας οικονομικής ύφεσης. Δεν έχει σημασία πόσο κακή είναι η οικονομία μπορεί ή δεν μπορεί να είναι, οι άνθρωποι και οι εταιρείες εξακολουθούν να έχουν προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν. Και, θα εξακολουθούν να χρειάζονται βοήθεια για την επίλυσή τους. Οι πωλήσεις δεν πρόκειται να σταματήσουν.
Σκοπός
Να δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ανανεώσουν και να διευρύνουν τις επαγγελματικές τους γνώσεις.
Να προσαρμόζουν τις τεχνικές πώλησης στις απαιτήσεις του εξωτερικού περιβάλλοντος.
Να κατανοήσουν την αγοραστική συμπεριφορά σε περιόδους οικονομικής ύφεσης
Να αντιληφτούν την δομή της κρίσης και να δημιουργούν πλάνα και στρατηγικές για επιτυχημένες πωλήσεις.
Να δώσει στρατηγικές κατευθύνσεις και συμβουλές για να πουλάμε στην κρίση
Να δώσει συγκεκριμένες κατευθύνσεις και να αναλύσει στρατηγικές, έτσι όπως τις διαμορφώνουν θεωρητικοί και επιχειρηματίες.
Που απευθύνεται
Σε όλα τα στελέχη εταιριών παροχής καταναλωτικών και επαγγελματικών υπηρεσιών, σε στελέχη που προέρχονται από τον χρηματοοικονομικό κλάδο, τον κλάδο υγείας, τον τουρισμό την εκπαίδευση καθώς και σε στελέχη που εργάζονται σε εταιρείες που προσφέρουν Β2Β υπηρεσίες, όπως για παράδειγμα, οι νομικές, διαφημιστικές, συμβουλευτικές, μεταφορικές εταιρίες , τουρισμός κλπ.
Οι εκπαιδευόμενοι μετά το τέλος του σεμιναρίου είναι σε θέση :
- Το διαφορετικό περιβάλλον έτσι όπως έχει διαμορφωθεί από την νέα τάξη πραγμάτων.
- Τα χαρακτηριστικά της ύφεσης και πως πρέπει να προσαρμοστώ.
- Πως αλλάζει η πώληση? Ποια τα καινούργια δεδομένα? Όλες οι διαδικασίες πώλησης είναι ισοβαρείς; Που πρέπει να εστιάσω;
- Τι λένε οι έρευνες σε επιτυχημένες εταιρείες; Τι συμβουλεύουν οι Γκουρού των πωλήσεων;
- Πως αντιμετωπίζεις και διαχειρίζεσαι την κρίση-άρνηση και αρνητική διάθεση
- Πως ξεπερνάς τα εμπόδια στην διάρκεια της πώλησης;
- Πως βοηθάς τους πελάτες να αγοράσουν;
Επιπλέον
- Πως αντιμετωπίζω την κρίση;
- Πως επενδύω στην κρίση;
- Πως δημιουργώ στρατηγικές ανάπτυξης;
- Τι στρατηγικές η τακτικές κινήσεις να κάνω? Να μειώσω την τιμή? ΝΑ μειώσω το προσωπικό? Να αυξήσω την γκάμα;
Περιεχόμενο
- Η υπάρχουσα οικονομική κατάσταση ΚΑΙ εμείς.
- Τι κάνουμε και ξεκινάμεεε........Εμείς, πρέπει να βγούμε στον δρόμο να πουλήσουμε, αλλά Πώς;
- Ευκαιρίες υπάρχουν και πρέπει να τις εκμεταλλευτούμε. Η αλήθεια για την πώληση, μέσα από την έρευνα.
- Τι πρέπει να κάνω και τι δεν πρέπει κάνω σαν πωλητής;
- Πρέπει να αλλάξω σαν πωλητής σαν άτομο η να αλλάξω την διαδικασία πώλησης? Δεδομένου ότι οι προϋπολογισμοί είναι αυστηρότεροι υπάρχει μικρότερο περιθώριο για λάθος.
- Έξυπνη εναλλακτική λύση: Το λιγότερο είναι περισσότερο. Συμβουλές για έξυπνες πωλήσεις σε δύσκολους καιρούς. <Καλός η αποτελεσματικός Πωλητής»
- Ατομική στρατηγική αύξησης πωλήσεων . Στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης πωλήσεων.
- Η επικοινωνία σήμερα και η θετική διάθεση του πελάτη.
- Πως επικοινωνώ μηνύματα στον πελάτη.
- Ενεργητική ακοή και κατανόηση των μηνυμάτων του πελάτη. Ακούω η λαμβάνω θορύβους. Πως αποκωδικοποιώ τα μηνύματα του πελάτη;
- Αλήθεια τι μου λέει; Τι πραγματικά ακούω; Τι θέλει ο πελάτης και πως θα το κατανοήσω; Κατάργηση των στερεότυπων και της ευκολίας μου.
- Ο πελάτης ΜΟΥ. Ακούγοντας ενεργητικά και Αναγνώριση μηνυμάτων και ενδιαφέρον του πελάτη. Ο πρώτος χαιρετισμός, και ο τρόπος έναρξης της συζήτησης είναι βασικά στοιχεία. Πως να χρησιμοποιήστε μια σειρά από ποικίλα ερωτήματα, άμεσα η έμμεσα, για να ανακαλύψετε τις ανάγκες του πιθανού σας αγοραστή.
Προετοιμασία πριν από την επαφή
Σχεδιασμός η μαγική λέξη για κάθε επιτυχία. Είναι η αρχή το θεμέλιο. Στόχοι. Να κάνω περισσότερες επισκέψεις η περισσότερη προσπάθεια. Και τα δυο δεν είναι αποτελεσματικά σήμερα. Χρειάζεται, ο σχεδιασμός να ακουμπά στις νέες διαμορφωμένες συνθήκες.
Πελάτες αναγνώριση των διαφόρων τύπων πελατών, Εργαλεία πώλησης. Ποιοτικές / ποσοτικές πληροφορίες
Παρουσίαση
Δημιουργικότητα και πειθώ. Πως πείθω; Πως δημιουργώ νέες προτάσεις? Γιατί να αγοράσει ο πελάτης; Είμαι πειστικός, πιεστικός, συναισθηματικός η επαγγελματίας της πώλησης; Πλεονεκτήματα - Οφέλη. Αμοιβαίο όφελος και κέρδος. Κατάσταση win-win όπου υπάρχει όφελος για όλους.
Μετατροπή των χαρακτηριστικών και πλεονεκτημάτων σε απτά ευεργετήματα και οφέλη.
Tests & Role playing
Χειρισμός αντιρρήσεων και παραπόνων
Κατηγορίες και είδη αντιρρήσεων και παραπόνων.
Τεχνικές αντιμετώπισης.
-Κατηγορίες πελατών
-Κατηγορίες αντιρρήσεων
15 Συμβουλές για αποτελεσματική διαχείριση της πώλησης στην κρίση.
ΟΜΙΛΗΤΗΣ – Α. ΜΠΕΡΤΣΙΜΑΣ
Εισηγητής σεμιναρίων πωλήσεων-διαπραγματεύσεων-Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ με 20ετή διδακτική και διευθυντική εμπειρία. Είναι καθηγητής Μάρκετινγκ & Πωλήσεων Ευρωπαϊκών και Αμερικάνικων Πανεπιστημίων στην Ελλάδα. Έχει διατελέσει Εμπορικός Διευθυντής Δ/ντής Μάρκετινγκ και πωλήσεων μεγάλων Ελληνικών και Πολυεθνικών εταιρειών. Έχει σπουδάσει οικονομικά-πωλήσεις-Μάρκετινγκ στην Αμερική.
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
24 ΜΑΙΟΥ στην Αθήνα Στο Ξενοδοχείοο STRATOS VASILIKOS 15:30-20.30
25 ΜΑΙΟΥ στην Θεσσαλονίκη Στο Ξενοδοχείο Daios Hotel 10:00-15:00
ΤΙΜΗ
205 ΕΥΡΩ. Σε περίπτωση υποβολής δήλωσης 1 και πλέον εβδομάδα προ της διεξαγωγής του σεμιναρίου παρέχεται έκπτωση 10%
Το κόστος του σεμιναρίου μπορεί να καλυφθεί μέσω Ο.Α.Ε.Δ. (ΛΑΕΚ 0,45)
ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Πατήστε τον σύνδεσμο στο Δείτε επίσης.