Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 17/10/2016 - 08:08 facebook twitter linkedin Συνέντευξη-Μαριάννα Πολιτοπούλου: Η ΝΝ Hellas ενδιαφέρεται για την Εθνική Ασφαλιστική Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 17/10/2016 facebook twitter linkedin Μία φρέσκια ματιά στον κλάδο της ιδιωτικής ασφάλισης φιλοδοξεί να φέρει η νέα διευθύνουσα σύμβουλος της NN Hellas, η οποία ήταν εκτός του χώρου των ασφαλιστικών εταιρειών, αλλά τον βλέπει ως γοητευτικό, αναπτυξιακό και με προσφορά στην κοινωνία. Στην πρώτη αποκλειστική της συνέντευξη στο nextdeal.gr η κα. Πολιτοπούλου, αποκαλύπτει μεταξύ άλλων ότι σαν πολιτικός μηχανικός που σπούδασε ήρθε να «χτίσει» μαζί με του ασφαλιστικούς συμβούλους και νέα δίκτυα πωλήσεων στην NN Hellas, όπως είναι οι μεσίτες ασφαλίσεων, δεν αποκλείει να διεκδικήσει την Εθνική Ασφαλιστική εφόσον προχωρήσουν οι διαδικασίες πώλησης της μεγαλύτερης ασφαλιστικής εταιρείας της χώρας και σε κάθε περίπτωση δηλώνει ότι η ΝΝ Hellas θα είναι η πρωταγωνίστρια των εξελίξεων τα επόμενα χρόνια. Καλύτερα όμως ας αφήσουμε την κα. Πολιτοπούλου να μας τα πει η ίδια. Κ.Σ.: Κυρία Πολιτοπούλου, ευχαριστούμε για τη πρόσκληση! Είναι 4 μήνες τώρα που είστε στην αγορά; Μ.Π.: Είμαι από τις αρχές Μαΐου στην Ελλάδα, από τις αρχές Απριλίου στο NN Group. Είναι σχεδόν έξι μήνες, με τον Αύγουστο βέβαια έναν παραδοσιακά, από ότι μαθαίνω από την ασφαλιστική αγορά, μήνα αργίας. Κ.Σ.: Ποια είναι η πρώτη αποτίμηση; Βρήκατε αυτό που περιμένατε; Μ.Π.: Είναι καλύτερο από αυτό που περίμενα. Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον το αντικείμενο, εξαιρετικά δημιουργικό. Και είναι δημιουργικό κατά την γνώμη μου για δύο λόγους: Ο ένας είναι γιατί έχει ανάπτυξη και πιστεύω ότι θα έχει μεγάλη ανάπτυξη στην ελληνική αγορά και δεύτερον γιατί η συγκυρία στην οποία δραστηριοποιούμαι εγώ τουλάχιστον σε αυτόν τον κλάδο, είναι μία συγκυρία στην οποία μπορούμε να προσφέρουμε στην ελληνική κοινωνία. Κ.Σ.: Μας είπατε στην συνέντευξη τύπου που δώσατε πρόσφατα ότι έχετε ήδη κάνει μια πρώτη επαφή με το δίκτυο. Τι έχετε κάνει ακριβώς δηλαδή; Έχετε δει τους ανθρώπους του δικτύου; Μ.Π.:Έχω κάνει τα εξής: το δίκτυο των συμβούλων της ΝΝ είναι ένα από τα αντικείμενα με τα οποία έχω ασχοληθεί το μεγαλύτερο ποσοστό του χρόνου μου από τον Μάιο που ήρθα. Ο τρόπος που το έχω κάνει αυτό είναι ποικίλος. Έχω συμμετάσχει σε συναντήσεις των διευθυντών, των γραφείων πωλήσεων στα κεντρικά και μάλιστα αρκετές. Όποτε χρειαζόταν μία ενημέρωση για κάποια καμπάνια ή προϊόν, όποτε χρειαζόταν μία συνάντηση ήμουν εκεί. Επίσης ο κύριος Πιτόγλου, ο Area Manager, από την αρχή με παρουσίασε για να τους γνωρίσω, όλους του διευθυντές. Έχω επίσης συμμετάσχει σε αρκετές συναντήσεις με τους unit managers της εταιρίας που είναι η επόμενη βαθμίδα, οι οποίοι είναι μια πολυπληθής ομάδα και είναι πάρα πολύ ικανοί. Αυτά στα κεντρικά. Έχω προκαλέσει ακόμη focus group με ομάδες από το δίκτυο στην εταιρία προκειμένου να συνεργαστούμε και για την δημιουργία προϊόντων και καμπάνιας και επικοινωνίας με πελάτες και έχω συμμετάσχει σε αυτές. Έχουμε κάνει, με δική μου πρωτοβουλία που την ξεκίνησα τον Μάιο και ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο, focus group για την διευκόλυνση και καθοδήγηση των συνεργατών μας σε θέματα που αφορούν την νέα φορολογία και το ασφαλιστικό. Είχε τον χαρακτήρα της πληροφόρησης, για το πώς λειτουργούν οι νέοι νόμοι και κανόνες και τι σημαίνει αυτό για εκείνους, καθώς και κάποιες άλλες διευκολύνσεις που κάναμε, γιατί νοιαζόμαστε για τους συνεργάτες μας. Συμμετείχα σε όλα τα ταξίδια βράβευσης συνεργατών. Το πρώτο ήταν στην Κυλλήνη γύρω στις 20 Μαΐου, το δεύτερο ήταν στο Abu Dhabi που ήταν το μεγάλο ταξίδι και το μεσαίο ταξίδι στην Ρώμη. Σημειωτέον ότι στην Κυλλήνη πήγα άρρωστη με πυρετό. Μάλιστα εκεί, όσοι Agency Managers ήταν στο ταξίδι ήρθαν για να με γνωρίσουνε και περάσαμε πάρα πολύ χρόνο μαζί. Ήταν το πρώτο ταξίδι καθώς δεν ήμουν ούτε 10 εργάσιμες ημέρες στην εταιρία. Μάλιστα οργάνωσα τελευταία στιγμή ένα workshop με όλους μαζί, 200-300 άτομα, στο ξενοδοχείο που τους μίλησα για τα προϊόντα, για την εταιρία και κάναμε ανταλλαγή απόψεων για το τι πιστεύουν ότι πρέπει να κάνει η ΝΝ. Δυόμισι ώρες περίπου συνάντηση και μετά στο Dinner κάναμε τις βραβεύσεις και συναντηθήκαμε με τους agency στο τραπέζι και μιλήσαμε πολύ. Συναντήθηκα και χαιρέτησα έναν-έναν όλους τους ανθρώπους του δικτύου σε όλα τα ταξίδια. Κ.Σ.: Τι αποκομίσατε από αυτές τις συναντήσεις και από αυτές τις επαφές με τους ασφαλιστικούς συμβούλους; Μ.Π.:Πιστεύω ότι είναι μια καταπληκτική ομάδα ανθρώπων, επαγγελματίες ικανοί και εξαιρετικά αποτελεσματικοί, με πολύ υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη, επιπλέον του όποιου τεχνοκρατικού επιπέδου ή των γνώσεων που έχουν στο αντικείμενο. Η επικοινωνία που έχουμε καθιερώσει από την αρχή Μαΐου είναι εξαιρετική, δηλαδή τους ακούω, ζητάω τη γνώμη τους και με mail, έχω απευθύνει και email και μου απαντούν με προτάσεις – ιδέες... Κ.Σ.: Όταν λέτε email τι εννοείται; Έχετε δώσει το email σας και έχετε κατευθείαν επαφή με όλον τον κόσμο; Μ.Π.:Ναι, πάντα το κοινοποιώ και σε μερικούς ανθρώπους όταν το ζητάνε έχω δώσει και το τηλέφωνό μου Κ.Σ.: Μάλιστα... Μ.Π.:Και επίσης έχω ξεκινήσει μετά τις διακοπές του Αυγούστου, μια περιοδεία στο δίκτυο. Έχω κάνει επίσκεψη σε 11 γραφεία της Αττικής και μου μένουν λίγα ακόμα και κάποια στην περιφέρεια, ένα πρόγραμμα που θα το ολοκληρώσω πιστεύω μέχρι το τέλος του μήνα. Κ.Σ.: Μιας και μιλάμε για ταξίδια, εγώ θα ήθελα να ταξιδέψουμε λίγο στην Ολλανδία και να μου πείτε στην αρχή της επαφής σας τι ήταν αυτό που βρήκατε εκεί, ποια ήταν η αντιμετώπιση και πως βλέπει ενδεχομένως η Ολλανδία την ελληνικά αγορά και την ΝΝ εδώ στην Ελλάδα. Μ.Π.:Η επαφή μου με την Ολλανδία ξεκίνησε στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς όταν με προσέγγισαν μέσω ειδικής εταιρίας για να συζητήσουν την προοπτική να αναλάβω την διοίκηση της ΝΝ στην Ελλάδα. Εγώ τότε ήμουν στην Εθνική Τράπεζα και ήμουν και αρκετά απασχολημένη γιατί διαχειριζόμουν τα NPLs της Τράπεζας, είχαμε πάρα πολλές απαιτητικές εργασίες που είχαν να κάνουν με την Τρόικα, με τους στόχους της κυβέρνησης και της Τράπεζας. Ήταν μια περίοδος πολύ απαιτητική όταν εγώ συζητούσα. Άρχισα να συζητάω και δεν κρύβω ότι στην αρχή ήμουν αρκετά επιφυλακτική γιατί είχα πάρα πολύ δύσκολο πρόγραμμα στην προηγούμενη δουλειά. Έτσι, αυτό που έγινε, είναι ότι οι πρώτες μου επαφές με το Group στην Ολλανδία ξεκινήσανε σε πολύ υψηλό επίπεδο και εξελίχθηκαν με μεγάλη ταχύτητα από πλευράς τους. Από τις βασικές μου ερωτήσεις τότε, στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς και αρχές του 2016, ήταν κατά πόσο σκοπεύουν να επενδύσουν στην Ελλάδα και κατά πόσο πιστεύουν στην ελληνική θυγατρική, γιατί αντιλαμβάνεστε ότι εγώ δεν έψαχνα για δουλειά. Με βρήκαν, ήμουν θετική στο να συζητήσω, αλλά μία προϋπόθεση βασική ήταν η σταθερότητα και η εμπιστοσύνη και η ανάπτυξη της θυγατρικής αυτής στην χώρα μας γιατί εγώ είχα αποφασίσει ότι δεν θέλω να φύγω στο εξωτερικό, θέλω να παραμείνω στην χώρα μου. Ένας από τους βασικούς λόγους που με έκαναν να συνεχίσω τις συζητήσεις μαζί τους ήταν αυτή η εμπιστοσύνη και η διάθεση να επενδύσουν πάρα πολύ σοβαρά στην χώρα και ένας από τους λόγους που συζητούσαν μαζί μου είναι γιατί ήθελαν Έλληνα να διοικήσει τη θυγατρική, μετά από πολλά χρόνια που είχε διοίκηση από το εξωτερικό. Μάλιστα επέμεναν ότι ήθελαν άνθρωπο εκτός της ασφαλιστικής αγοράς. Αυτοί ήταν οι βασικοί λόγοι για τους οποίους εγώ συζήτησα γιατί προφανώς καταλαβαίνετε ότι σε αυτό το επίπεδο όταν είσαι Γενικός Διευθυντής ή Διευθύνων Σύμβουλος για πολλά χρόνια σε εταιρίες και τράπεζες, είσαι διατεθειμένος να πας να αναλάβεις μια εταιρία όταν υπάρχει απόλυτη συνεννόηση με τον μέτοχο, τόσο στο στρατηγικό πλάνο όσο και στις προοπτικές μιας τέτοιας δουλειάς. Άρα η επαφή μου η πρώτη ήταν επιφυλακτική από μέρους μου για το τι ακριβώς γίνεται, γιατί κακά τα ψέματα η Εθνική Τράπεζα, παρόλο που ο τραπεζικός τομέας περνάει δύσκολες μέρες με όλα αυτά τα θέματα της κρίσης στην χώρα, η Εθνική Τράπεζα αποτελεί έναν τρομερά αξιόπιστο και σοβαρό εργοδότη και ένα περιβάλλον που χάρη και στις διοικήσεις της Εθνικής με τις οποίες συνεργάστηκα πολύ αλλά και τους συναδέλφους μου τους πρώην από την Εθνική Τράπεζα, είχα εξαιρετικές σχέσεις και μπορούσα και απέδιδα στο έργο μου και με ευχαρίστηση και με ικανοποίηση για αυτό που προσφέρουμε στην κοινωνία γιατί και εκεί είχε κοινωνικό έργο. Κ.Σ.: Αν δεν κάνω λάθος είστε Πολιτικός Μηχανικός; Μ.Π.:Ναι το πρώτο μου Master είναι από το Μετσόβιο Πολυτεχνείο και στη συνέχεια ασχολήθηκα με την διοίκηση επιχειρήσεων. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Κ.Σ.: Στην ΝΝ τι ήρθατε να «χτίσετε»; Ποιοι είναι οι στόχοι, το όραμα, η στρατηγική; Μ.Π.:Πάρα πολύ ωραία ερώτηση και πολύ ωραία διατυπωμένη. Ακριβώς αυτό ήρθα, να «χτίσω»! Να ενισχύσω τη δομή, να ενισχύσω τον σκελετό της λειτουργίας της εταιρίας. Πρόκειται για μια κατά την γνώμη μου εξαιρετικά καλοστημένη επιχείρηση με πάρα πολύ καλή τεχνογνωσία στους ανθρώπους που βρήκα, με πάρα πολύ σωστές πρωτοποριακές και οργανωμένες μεθόδους που κυρίως διέπονται από τους κανόνες του ομίλου και του μετόχου, τους οποίους κανόνες ακολουθούμε πιστά. Αυτό που ελπίζω να έχω ήδη αρχίσει να επιτελώ και να ολοκληρώσω σε σύντομο χρονικό διάστημα, είναι ένα καλύτερο τρόπο αποτελεσματικότερης διαχείρισης των θεμάτων με σκοπό την ανάπτυξη της εταιρίας και η οποία να βασίζεται στους πυλώνες που έχω συζητήσει και σε προηγούμενες συναντήσεις με ανθρώπους του τύπου, τους οποίους μπορώ να επαναλάβω γιατί είναι κυρίαρχοι σε αυτό το πλάνο μου αλλά κυρίως με σωστή εταιρική διακυβέρνηση. Πιστεύω ότι έχοντας το ανθρώπινο δυναμικό που είναι κατάλληλο και γνωρίζει, μπορεί κανείς να αποδώσει με τα κατάλληλα συστήματα πληροφορικής που είναι απολύτως απαραίτητα για να κάνει κανείς τη δουλειά του αλλά μόνο αν οι δομές του τρόπου λειτουργίας της εταιρίας είναι σωστές και επιτρέπουν σε αυτό το καλό στελεχιακό δυναμικό και στα συστήματα να αποδίδουν το μέγιστο όφελος για τον πελάτη, τους συνεργάτες και υπαλλήλους και εξωτερικούς συνεργάτες για τον μέτοχο και την κοινωνία που είναι οι τέσσερις πυλώνες. Κ.Σ.: Συγνώμη που διακόπτω. Ακριβώς μιλήσατε στη συνέντευξη τύπου, για τέσσερις πυλώνες. Αναφέρατε τους πελάτες, τους υπαλλήλους, τον μέτοχο, την κοινωνία. Ο ασφαλιστής; Μ.Π.:Ο ασφαλιστής που εμένα μου αρέσει να τον λέω ασφαλιστικό σύμβουλο και που πάρα πολλές φορές σε επαφές μαζί τους, τους έχω πει ότι εσείς είστε καλύτεροι από private bankers στις τράπεζες που έχω θητεύσει, αποτελεί κατά την γνώμη μου την ναυαρχίδα και τον κεντρικό πόλο περαιτέρω ανάπτυξης της ΝΝ τόσο σαν εικόνα όσο σαν θέση στην αγορά και όσο σαν στενό δεσμό με τη ελληνική κοινωνία. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη για τους ανθρώπους που βρήκα και για τον επαγγελματισμό και για τις ικανότητες και δυνατότητες. Μου αρέσει πάρα πολύ η επικοινωνία που έχουμε χτίσει αυτούς τους λίγους μήνες, με τον πολύ χρόνο βεβαίως που αφιερώνω μαζί τους πιστεύω ότι αρέσει και εκείνων, είναι με ειλικρίνεια αυτό, πιστεύω αμοιβαία και η επιθυμία μου είναι μαζί να μπορέσουμε να οδηγήσουμε την ΝΝ ακόμα πιο ψηλά. Κ.Σ.: Όπως βλέπουμε αλλαγές έχουν ήδη αρχίσει από την ώρα που έχετε έρθει και δεν μπορώ να μην ρωτήσω και για την αλλαγή που έγινε και στις πωλήσεις. Η κυρία Ρατσιάτου μετά από 30 χρόνια, αν δεν κάνω λάθος, αποχώρησε από την εταιρία και ήθελα το σχόλιο σας πάνω σε αυτό. Μ.Π.:Η κυρία Ρατσιάτου έχει συνεργαστεί με την ΝΝ για πάρα πολλά χρόνια αρχικά ως ασφαλιστική σύμβουλος και στην συνέχεια ως διευθύντρια ενός από τα καλύτερα γραφεία πωλήσεων της εταιρίας από όσο γνωρίζω γιατί εγώ δεν ήμουν στον κλάδο καν και από το τέλος του 2003 ήταν Γενική Διευθύντρια πωλήσεων του δικτύου ασφαλιστικών συμβούλων αποκλειστικής συνεργασίας. Θεωρώ ότι έχει συμβάλλει σε αυτό που είναι η ΝΝ σήμερα και πιστεύω πως είναι ένας άνθρωπος ο οποίος έχει αφιερώσει και χρόνο και κόπο και πάθος στο να κάνει την δουλεία του αυτή όσο μπορεί καλύτερα. Ο όμιλος και η ΝΝ Hellas αποφασίσαμε η συνεργασία με την κυρία Ρατσιάτου να ολοκληρωθεί και για αυτόν τον σκοπό έγινε μια προσπάθεια συνεννόησης με την κυρία Ρατσιάτου ώστε και να τιμηθεί η συμβολή της και εκείνη να αποχωρήσει ευχαριστημένη από την συνεργασία της με τον Όμιλο. Δυστυχώς αυτή η συμφωνία δεν επιτεύχθηκε και έτσι έληξε η συνεργασία . Κατά τα άλλα είναι εμφανές νομίζω από τον τρόπο που δημιουργήσαμε το νέο οργανωτικό σχήμα, την εταιρική διακυβέρνηση και το προφίλ των ανθρώπων που επιλέξαμε τόσο τα στελέχη στην ελληνική θυγατρική όσο και ο Όμιλος που ασχολήθηκε πολύ στενά με αυτήν την αναδιοργάνωση ότι το προφίλ των ανθρώπων και η κατανομή των αρμοδιοτήτων, γιατί είναι και τα δύο πάρα πολύ σημαντικά, είναι κλειδιά για την κερδοφόρα ανάπτυξη της ΝΝ. Κ.Σ.: Έχετε μιλήσει επίσης και για πελατοκεντρική προσέγγιση. Θεωρείτε πως μέχρι τώρα η ΝΝ και γενικότερα οι ασφαλιστικές εταιρίες δεν είχαν μια τέτοια προσέγγιση και τι έχετε σκοπό να αλλάξετε πάνω σε αυτό το κομμάτι; Μ.Π.:Η έννοια της πελατοκεντρικής προσέγγισης, είναι αλήθεια, ότι είναι μια πολυφορεμένη διατύπωση και δεν νομίζω ότι υπάρχει σύγχρονη εταιρία στην Ελλάδα και το εξωτερικό όπου εδώ και χρόνια να μην την χρησιμοποιεί. Η προσωπική μου εμπειρία είναι ότι ο τρόπος που εννοεί κανείς την πελατοκεντρικότητα και την εφαρμόζει, κάνει την διαφορά. Είναι κάτι που προσωπικά είχα την χαρά να μπορώ να υλοποιήσω κυρίως σε προηγούμενες δουλειές μου και θα αναφερθώ και στο Λουξεμβούργο που διηύθυνα το Business Unit που διαχειριζότανε τους πελάτες του internet banking το 1998, που είχαμε φτιάξει το πρότυπο service για το group και εκεί όπου πραγματικά πελατοκεντρικότητα σήμαινε το να μπορείς να απαντήσεις στον πελάτη για τα πάντα και αν έχει μια συνολική εικόνα της συνεργασίας του με την τράπεζα και να έχει λύσεις. Πελατοκεντρικότητα είναι στον Όμιλο της Toyota που έχω θητεύσει όπου ήμουν το 2000 Γενική Διευθύντρια- Διευθύνουσα Σύμβουλος ουσιαστικά της θυγατρικής που έκανε μισθώσεις και όπου εκεί πελατοκεντρικότητα ήταν ότι είχα ενοποιήσει το customer service ώστε να μπορεί να απαντά για τα πάντα στον πελάτη μια ομάδα ανθρώπων και να του δίνει συνολικές λύσεις και να κοιτάζει συνολικά όποιο αίτημα του και να το αντιμετωπίζει. Πελατοκεντρικότητα λοιπόν για εμάς στην ΝΝ, γιατί στην Εθνική Τράπεζα επίσης επετεύχθη αυτό, είναι το σε κάθε επαφή του πελάτη με την ΝΝ από τη αρχή που αναλαμβάνουμε τον ασφαλιστικό κίνδυνο μέχρι την αποζημίωση ή την εξυπηρέτηση, εμείς να έχουμε την πλήρη εικόνα του πελάτη και να μπορούμε δηλαδή σε ένα τηλεφώνημα ή μια επικοινωνία με τον σύμβουλό μας ή με εμάς στα κεντρικά ή με το δίκτυό μας στην Τράπεζα Πειραιώς ή με το Director Internet ή με ενδεχομένως υπόλοιπα κανάλια τα οποία θα αναπτύξουμε, διαφορετικού τύπου, να έχει και ο πελάτης την άριστη εξυπηρέτηση από εμάς για τα πάντα και ο άνθρωπος που εκπροσωπεί την ΝΝ στην επικοινωνία αυτή όλη την γνώση για το ιστορικό του πελάτη και τόσο τα προϊόντα μας να στοχεύουν στο να καλύπτουν τις ανάγκες του σωστά και όχι απλώς να παρέχονται, να είναι επομένως προσωποποιημένα για τις ανάγκες και έχουμε την δυνατότητα αυτή στην ΝΝ αλλά όσο και η διαχείριση του να είναι διαφορετική ανάλογα με τις ανάγκες του. Επίσης, πελατοκεντρικότητα για εμένα σημαίνει ταχύτητα. Ταχύτητα γενικά για εμένα σημαίνει επιτυχία γιατί πιστεύω ότι έχει μεγάλη αξία ο χρόνος, το πότε απαντάς σε έναν πελάτη, στο πόσο γρήγορα τον εξυπηρετείς και για αυτό έχω ζητήσει από τους συμβούλους του δικτύου να μου στέλνουν προσωπικά στο email μου ή και να με παίρνουν τηλέφωνο για οποιοδήποτε θέμα πελάτη που είτε αφορά underwriting είτε αφορά αποζημίωση είτε αφορά προϊόν, οτιδήποτε κρίνουν ότι θα πρέπει ταχύτερα να βρούμε λύση. Και τις τελευταίες μια - δύο εβδομάδες έχω ασχοληθεί αρκετά με τέτοια θέματα πελατών και τα έχουμε λύσει με εντυπωσιακή ταχύτητα συν ότι ασχολούμαι αρκετά με παράπονα πελατών γιατί αυτά θεωρώ ότι είναι μια πολύ καλή πηγή κατανόησης κάποιου καινούργιου ανθρώπου σαν εμένα στον κλάδο αλλά και στην εταιρία των σημείων που επιδέχονται βελτίωση. Κ.Σ.: Είπατε σε κάποια φάση «και διάφορα άλλα κανάλια». Θέλετε να μας πείτε κάτι παραπάνω; Μ.Π.:Εμείς έχουμε μια θυγατρική η οποία είναι αμιγώς δική μας και την λέμε μεσιτική και μέσω της οποίας προσφέρουμε στους πελάτες μας προϊόντα γενικών ασφαλειών με εξειδικευμένες συνεργασίες. Επιθυμία μου θα ήταν να την αναπτύξω αυτή. Επίσης θα μπορούσαμε, απλώς δεν είναι απολύτως στρατηγικό ακόμα, για παράδειγμα να αναπτύξουμε περισσότερο το δίκτυο με τους brokers κα τέλος παρότι η δική μας ανάπτυξη από πλευράς του δικτύου μας των ασφαλιστικών συμβούλων όπως έχω δηλώσει επανειλημμένα θα γίνει με υποστήριξη των ιδίων και με ανάπτυξη οργανική άρα με ανάδειξη στελεχών μέσα από το δίκτυό μας και προσθήκη νέων συνεργατών, επειδή η προοπτική της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς είναι μεγάλη εξετάζουμε και θα εξετάσουμε ενδεχόμενες εξαγορές άλλων εταιριών Ζωής ή Γενικών Ασφαλειών όπου αυτόματα θα αναπτυχθούνε περισσότερο τα κανάλια διανομής. Κ.Σ.: Αν δηλαδή και συγκεκριμένα γιατί όχι, η Εθνική πάει για πούλημα όπως λέμε θα εκφράσετε κάποιο ενδιαφέρον; Μ.Π.:Είναι κάτι που θα εξετάσουμε όταν αυτό συμβεί. Όλα είναι πιθανά. Αλλά όχι μόνο η Εθνική Ασφαλιστική. Κ.Σ.: Σας τιμά το γεγονός ότι είπατε στη συνέντευξη τύπου ότι δεν γνωρίζετε γιατί είστε καινούργια στον χώρο και δεν θέλω να σας κουράσω με νούμερα αλλά θα ήθελα μια πρώτη εικόνα αποτελεσμάτων και που πιστεύετε θα κλείσει η χρονιά. Μ.Π.:Εμείς στην ΝΝ από τότε που ήρθα, έχουμε κάνει μια πολύ ωραία οργανωμένη προσπάθεια κυρίως με τις ομάδες της οικονομικής διεύθυνσης και της διεύθυνσης risk προκειμένου να εντοπίσουμε μιας και εγώ είμαι καινούργια και δεν γνωρίζω το αντικείμενο, πηγές εσόδων και εξοικονόμησης κεφαλαίων προκειμένου να έχουμε μεγαλύτερη κερδοφορία και αποτελέσματα. Λόγω ακριβώς αυτής της φρέσκιας ματιάς μπορούσαμε να είμαστε πιο ανατρεπτικοί στον τρόπο που λειτουργούμε και άρα πιστεύω και έχουμε ήδη ξεκινήσει κάποια τέτοια project τα οποία βαίνουν πολύ καλά και θα είμαστε πολύ καλύτερα από άλλες χρονιές. Δεν μπορώ να είμαι πιο συγκεκριμένη γιατί δεν έχουν κλείσει και τα νούμερα και επίσης έχω και μια δέσμευση λόγω του Group για τα αποτελέσματα γιατί η Ελλάδα καλώς ή κακώς αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα για τα αποτελέσματα του Ομίλου αλλά συνολικά, αυτό που νομίζω ότι μπορούμε να περιμένουμε είναι η φρέσκια ματιά, ειδικά όταν κάποιος το αντικείμενο τώρα το μαθαίνει μπορεί να αναθεωρεί και να ξανασχεδιάζει διαδικασίες, τρόπο δουλειάς και κατά συνέπεια αποτελέσματα και να μπορεί να πει ιδέες που ενδεχομένως κάποιος που είναι χρόνια εδώ να νιώθει ότι δεν είναι δυνατόν να υλοποιηθούν. Όλα είναι δυνατόν λοιπόν γιατί έχουμε μεγάλα όνειρα και οράματα και αυτό που είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη είναι ότι οι συνεργάτες μου στην ΝΝ Hellas αλλά και τα δίκτυα και η Τράπεζα Πειραιώς και το δίκτυο των συνεργατών μας τα γραφεία πωλήσεων δείχνουν μια τεράστια ανταπόκριση σε αυτόν τον καινούργιο τρόπο σκέψης και δουλειάς. Γιατί λειτουργούμε πάρα πολύ ομαδικά, κάτι που ενδεχομένως δεν ήταν τόσο πολύ στα κεντρικά γραφεία της ΝΝ τόσο πολύ δομημένο. Κ.Σ.: Είστε ένα νέο πρόσωπο στην αγορά μας οπότε θα ήθελα, επειδή πολλοί θέλουν να μάθουν ποια είναι η Μαριάννα Πολιτοπούλου, να μου σχολιάσετε εσείς τον εαυτό σας. Μ.Π.:Νομίζω ότι μάλλον ο πιο κατάλληλος χαρακτηρισμός θα προέρχεται από τους δασκάλους μου στα δημόσια σχολεία της Λαμίας όπου μεγάλωσα, όπου όταν πήγαιναν οι γονείς μου για να ρωτήσουν πως πάω, τους έλεγαν επειδή ήμουν άριστη μαθήτρια σε όλη μου την ζωή υπήρξα πρώτη παντού, και στις σπουδές μου, δεν τους έλεγαν πόσο καλή μαθήτρια ήμουν, τους έλεγαν ότι είμαι πάρα πολύ καλός άνθρωπος και τους έλεγαν ότι είμαι τρομερή αγωνίστρια. Αν είμαι λοιπόν κάτι, είμαι καλός άνθρωπος, σωστός άνθρωπος και αγωνίστρια. Κ.Σ.: Συνήθως όταν κάποιος κάνει μια συνέντευξη σε έναν νέο άνθρωπο όταν ξεκινάει κάπου τον ρωτάει που βλέπει τον εαυτό του μετά από 10 χρόνια. Εγώ ήθελα να σας ρωτήσω που βλέπετε την NN Hellas σε 10 χρόνια από τώρα; Μ.Π.:Την βλέπω πολύ νωρίτερα από τα 10 χρόνια σαν τη σημαντικότερη πρότυπη και πιο επιτυχημένη παράδειγμα προς μίμηση ασφαλιστική εταιρία στην Ελλάδα, την βλέπω σαν επίσης πρότυπη ή δυνατόν πολύ μεγαλύτερη εταιρία μέλος του group της ΝΝ, την βλέπω σαν την εταιρία που η ελληνική κοινωνία θα προτιμά και θα επιβραβεύει για τις ενέργειές της στην ελληνική κοινωνία, την εταιρία στην οποία οι συνεργάτες, δίκτυα αλλά και οι υπάλληλοι το προσωπικό της ΝΝ θα νιώθουν όχι μόνο περήφανοι αλλά και πάρα πολύ ευχαριστημένοι το να αποτελούν κομμάτι της. Κ.Σ.: Κυρία Πολιτοπούλου σας ευχαριστώ πάρα πολύ! Μ.Π.:Εγώ σας ευχαριστώ! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 18/11/2024 - 13:55 Συνέντευξη Φίλιππος Μυτιληναίος (CEO Howden Agents): Ο ασφαλιστής σήμερα πρέπει να πιστεύει στον εαυτό του περισσότερο από ποτέ! (βίντεο)
Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 12/11/2024 - 14:40 Ο αποχαιρετισμός του Giuseppe Zorgno προς το δίκτυο συνεργατών της AIG
Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 31/10/2024 - 10:00 "Το Data Science και η Τεχνητή Νοημοσύνη ως εργαλεία για την καλύτερη παραγωγή αποτελεσμάτων & προβλέψεων των αναλογιστών" είναι το μήνυμα από το παγκόσμιο συνέδριο αναλογιστών στο Βέλγιο! (βίντεο)
Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 29/10/2024 - 21:52 Δημήτρης Καραγιάννης: Από την Βιέννη στην BOC Ελλάδος και το Ίδρυμα KAPA
Ο Κωστής Σπύρου από το 66ο Ραντεβού Ασφαλιστών στο Monte Carlo: Η αντασφαλιστική αγορά σε περίοδο κανονικότητας Του απεσταλμένου μας Κωστή Σπύρου Ξεκίνησε το 66ο Ραντεβού Ασφαλιστών στο Monte Carlo, στο Μονακό και το nextdeal.gr για μια ακόμη χρονιά... Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 09/09/2024 - 09:48
Το όραμα δημιουργίας στο ΕΕΑ του Γιώργου Φουφόπουλου Οι καλοκαιρινές διακοπές είναι μια καλή ευκαιρία για ηρεμία αποτοξίνωση, προγραμματισμό, σχεδιασμό και γιατί όχι καμία φορά και λήψη σοβαρών... Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 05/09/2024 - 08:51
Ο ασφαλιστής μοναχός μοναχός! Στην εποχή του ΑΙ της τεχνητής νοημοσύνης, του direct, των Funds, της fiber ταχύτητας, των απανωτών συγχωνεύσεων, κι ενώ οι... Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 15/08/2024 - 13:39
Medifirst Περιστερίου: Bελτιώνει σημαντικά το αποτύπωμα των πολυϊατρείων στα δυτικά προάστεια! Η κάμερα του Nextdeal και ο Κωστής Σπύρου συνεχίζοντας το οδοιπορικό στα Medifirst του Ομίλου Interamerican, επισκέφθηκαν το Medifirst Περιστερίου... Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 06/08/2024 - 13:30
Medifirst Αργυρούπολης: Βασικός πυλώνας πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας στην περιοχή! Η κάμερα του Nextdeal και ο Κωστής Σπύρου συνεχίζουν το οδοιπορικό στα Medifirst του Ομίλου Interamerican. Αυτή τη φορά βρισκόμαστε... Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 01/08/2024 - 13:46
Πολυϊατρείο Medifirst: Ένα «διαμάντι» που λειτουργεί προς όφελος των ασθενών, των ασφαλιστικών εταιρειών και των ασφαλιστών (βίντεο) Το Medifirst είναι ένα ολοκληρωμένο κέντρο πρωτοβάθμιας περίθαλψης που λειτουργεί 24 ώρες το εικοσιτετράωρο. Ξεκίνησε από την Interamerican, το πρώτο... Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 26/07/2024 - 10:50