Nextdeal newsroom, 8/10/2010 - 13:30 facebook twitter linkedin Μη ρίχνετε κεφαλιές στους ασφαλιστές σας! Nextdeal newsroom, 8/10/2010 facebook twitter linkedin Η κεφαλιά του Ζινεντίν Ζιντάν στον Μάρκο Ματεράτσι και η αποβολή του στο 10ο λεπτό της παράτασης του τελικού ήταν αναντίρρητα στο γεγονός του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2006. Η σύγκρουση εταιρειών-ασφαλιστών θα είναι το γεγονός της εποχής μας. Ρώτησα τους προέδρους Συλλόγων Συντονιστών κ. Δ. Ανδρέου και ΠΣΑΣ (ασφ. συμβούλων) κ. Ελ. Γρυπάρη (τελικά τι προσφέρουν αυτοί οι σύλλογοι;) για το αν έχουν στοιχεία για τη συνεισφορά του Agency στην ελληνική ασφ. αγορά και περίπου μου είπαν ότι είναι κοντά στο 80% στον κλάδο ζωής. Πέρυσι ρώτησα την Ένωση Ελληνικών Ασφ. Εταιρειών αν κρατά στοιχεία για την παραγωγή των διαμεσολαβούντων και μου είπαν ΟΧΙ. Εφέτος κάτι προσπαθεί η ΕΑΕΕ, αλλά οι εταιρείες είναι απρόθυμες να δώσουν στοιχεία και στην Ένωση και στους συλλόγους αν και έχουν στοιχεία μέχρι ΚΑΙ ημερησίας παραγωγής. Γιατί άραγε; Ο ΣΕΜΑ έχει παραγωγή γύρω στο 6,5% στον κλάδο ζωής και 16% στις Γενικές. Στις γενικές του ΣΕΜΑ το μισό σχεδόν 45%) είναι αυτοκίνητα και το μεγαλύτερο μέρος το κάνουν «αυτοκινητοβιομηχανίες»….Στα 5,5 δις ευρώ συνολικής παραγωγής ο ΣΕΜΑ (…έστω όπως είναι με μεσιτοπράκτορες) παράγει περίπου 595 εκατ. ευρώ κάπου 9-10%. Το Bancassurance όπως λειτουργεί είναι ακόμα μια… παρεπόμενη πράξη τραπεζικών εργασιών και όχι μια «γνήσια» πράξη ασφάλισης… Για τραπεζικές εργασίες ξεκινάνε οι πελάτες τραπεζών και τους ασφαλίζουν «μισοϋποχρεωτικά» για διάφορα δάνεια, στεγαστικά, κατοχύρωση υποχρεώσεων κλπ. Ακόμα και κάποιες ασφαλίσεις υγείας και εκπτωτικές τραπεζικές κάρτες που διαφημίζονται εδώ κι εκεί είναι παραπλανητικά παιχνίδια που σε μια ευνομούμενη πολιτεία θα «έκοβαν» πολλά από αυτά που διαφημίζουν. Εκπτωτικές ιστορίες γενικών εξετάσεων είναι και όχι ασφαλίσεις "γνήσιες" για να μετράνε και στην παραγωγή. Δυστυχώς όμως δεν έχουμε συλλόγους να αντισταθούν στις «νοθεύσεις». Παραπλανητικά είναι και όσα υποστηρίζουν κάποια στελέχη περί Bancassurance περί ανακατατάξεων δικτύων, περί πολυκαναλικής στροφής, περί μεταφοράς του Agency προς τους μεσίτες, προς τους πράκτορες, προς το Internet (!) κ.ά. Κάποιοι αμφισβητούν και την «προσήλωση» ασφαλιστών στις εταιρείες τους. *Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 125, Μάιος-Ιούνιος 2010Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 17/12/2025 Πώς να Χειριστείτε έναν Αγενή Συνάδελφο ή Πελάτη: Πρακτικός Οδηγός για Ψυχραιμία & Επαγγελματισμό
Δημήτρης Μπάτρης, 8/12/2025 Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!
Το «Σύνδρομο Αδράνειας» των Πωλήσεων Κάθε φορά που πλησιάζουμε στο τέλος της χρονιάς, λίγο πριν αγγίξουμε το νήμα του τερματισμού, ένα γνώριμο θέμα προς σκέψη... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 05/12/2025 - 10:00 5/12/2025
Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι παραγωγές-πωλήσεις του τελευταίου μήνα είναι συνήθως τριπλάσιες από τους άλλους μήνες. Αυτό οφείλεται στο ότι βλέπουν... Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 - 09:40 28/11/2025