Nextdeal newsroom, 15/12/2010 - 11:17 facebook twitter linkedin Πηγές εξεύρεσης υποψηφίων πελατών Nextdeal newsroom, 15/12/2010 facebook twitter linkedin Ο παραγωγός ασφαλίσεων είναι δυνατόν να εξεύρει υποψήφιους πελάτες ανατρέχοντας στις εξής πηγές: Προσωπικές γνωριμίες Κέντρα επιρροής Ειδικές αγορές Υπάρχον πελατολόγιο Επιστολές Προσωπική επαφή Εφημερίδα Ομαδικές ασφάλειες Ορφανά συμβόλαια Επαναπωλήσεις Αντιπροσωπείες Αγγελίες και άλλες μέθοδοι Οι πηγές αυτές μπορούν να ταξινομηθούν στις ακόλουθες γενικές κατηγορίες:Εξεύρεση υποψηφίων πελατών μέσω συστάσεων Εξεύρεση υποψηφίων πελατών μέσω κέντρων επιρροής Εξεύρεση υποψηφίων πελατών μέσω παρατηρητικότητας Ορισμένες από αυτές τις πηγές εξεύρεσης υποψηφίων πελατών απαιτούν την ενάσκηση τεκμηριωμένης επιχειρηματολογίας από την πλευρά του παραγωγού ασφαλίσεων. Αυτή ακριβώς την επιχειρηματολογία αναπτύσσουμε μέσα από μια σειρά διαλεκτικών υποδειγμάτων. *Από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 123, Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2010Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 14/2/2025 Η Fairfax καταγράφει ιστορικό κέρδος από ασφαλιστικές εργασίες ύψους 1,8 δισ. δολαρίων το 2024
Έχετε μεγάλους στόχους, κύριοι διευθύνοντες σύμβουλοι και μάνατζερς; Οι απλοί στόχοι πάνε τις εταιρείες κοντά˙οι μεγάλοι στόχοι πάνε μακριά˙ είναι συναρπαστικό να θέλουν κάποιοι από τις παρακάτω θέσεις να... Ασφαλιστικό underwriting από το 1990, 07/02/2025 - 15:26 7/2/2025
Αντώνιος Δουνδουλάκης: Η εξεύρεση υποψήφιων πελατών για το νέο διαμεσολαβητή Από τα πρώτα βήματα στον ασφαλιστικό χώρο, ο νεοεισερχόμενος έρχεται αντιμέτωπος με αρκετές προκλήσεις. Η σημαντικότερη πρόκληση, για μια καλή... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 06/02/2025 - 15:55 6/2/2025