Όλοι οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι με διάφορες ενέργειες και στρατηγικές προσπαθούν πρώτα να καταγράψουν την Γενική κατάσταση που επικρατεί στην εταιρεία και στους ανταγωνιστές της και εν συνεχεία εφαρμόζουν τεχνικές να δημιουργήσουν αξία στις υπηρεσίες και προϊόντα τους που δεν έχουν οι άλλοι εξαφανίζοντας αυτά που δεν αποδίδουν.
Όμως ενώ κάνουν σπουδαία πράγματα ταυτόχρονα πνίγονται από αντιφάσεις που μειώνουν την απόδοση των ίδιων μέτρων που πήραν.
Για παράδειγμα μια ασφαλιστική εταιρεία επενδύει πολλά για την δημιουργία ενός προϊόντος της ή μιας υπηρεσίας και από την άλλη δεν κάνει τίποτα για βελτίωση απόδοσης των ασφαλιστών της. «Ρίχνει» λεφτά στο διαδίκτυο αλλά αμελεί για την ταχύτητα του για την «υποδοχή». Υψηλή τεχνολογία στο ένα, αδιαφορία στο άλλο.
Αυτές οι «αντιφάσεις» φαίνονται έντονα στα τηλεφωνικά κέντρα και τον τρόπο «απάντησης». Πολλοί είναι αυτοί που «ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ» την επικοινωνία λόγω της καθυστέρησης στην απάντηση κλήσης.
Απογοητεύτηκα από το «λάθος» των επικεφαλής εταιριών που ζουν έναν αιώνα μπροστά στις στρατηγικές τους και δυο αιώνες πίσω στο «απλό τηλεφώνημα». Έχω στοιχεία εταιρειών και χρόνου απαντήσεις αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μου. Οι αρμόδιοι ας το ψάξουν. Οι αντιφάσεις ΔΕΝ κάνουν καλό. Και είναι κρίμα να χάνει η Γενική εικόνα μας.