Nextdeal newsroom, 24/7/2014 - 13:00 facebook twitter linkedin Είμαστε μέτοχοι των πελατών μας Nextdeal newsroom, 24/7/2014 facebook twitter linkedin Του Ματωνάκη Χαράλαμπου* Είναι πολύ διαδεδομένα τα τελευταία χρόνια πολλά και διάφορα ''συστήματα'' επιβράβευσης και επιστροφής αγορών. Τράπεζες, εκπτωτικές κάρτες, εταιρείες πολυεπίπεδου μάρκετινγκ, κοινωνικά δίκτυα προωθούν την ''καινοτόμα'' ιδέα της εμπορικής αλληλεπίδρασης μεταξύ ''συμβεβλημένων'' εταιρειών και φυσικών προσώπων, με αντάλλαγμα κάποια έκπτωση ή επιστροφή χρημάτων ή νέους πελάτες. Μήπως όμως αυτή η ιδέα δεν είναι τελικά τόσο ''καινοτόμα'' αλλά αποτελεί τη βάση των υγιών επαγγεματικών σχέσεων; Ένας ασφαλιστικός σύμβουλος αποτελεί, νομικά και πρακτικά, έναν ελεύθερο επαγγελματία. Μια μικρή επιχείρηση. Το πελατολόγιο του μέσου Έλληνα ασφαλιστικού συμβούλου αποτελείται κατά πλειοψηφία από άλλους ελεύθερους επαγγελματίες. Από άλλες λοιπόν μικρές επιχειρήσεις. Σε μια οικονομία όπως η Ελληνική, όπου στην πράξη ''ανακυκλώνουμε'' εσωτερικά τα χρήματά μας, δεν απαιτείται ιδιαίτερη σκέψη για να καταλάβουμε ότι ο τζίρος του πελάτη μας αποτελεί στην πράξη και δικό μας έσοδο. Πολλές φορές η οικονομική δυσκολία της εποχής μπορεί να θολώσει τη σκέψη μας και να μας κάνει να θέλουμε και οι άλλοι να δυσκολεύονται εξίσου οικονομικά. Έτσι η θέση μας φαίνεται στα μάτια μας λιγότερο δυσμενής. Όταν όμως οι πελάτες μας δεν έχουν μεγάλη οικονομική άνεση, το πρόβλημά τους γίνεται πολύ γρήγορα και δικό μας. Έμμεσα έχουμε ποσοστό σε κάθε μικρή ή μεγάλη επιχείρηση την οποία έχουμε στο πελατολόγιό μας. Όταν ο πελάτης μας ''πηγαίνει καλά'' τότε θα ''πηγαίνουμε και εμείς καλά''. Τα μικροαστικά κατάλοιπα που μας κάνουν να επιζητούμε να ''πεθάνει η κατσίκα του γείτονα'', στην πράξη μας οδηγούν και εμάς σε ακόμα μεγαλύτερη παρακμή. Θα πρέπει λοιπόν άμεσα να δούμε τις επιχειρήσεις των πελατών μας σαν δικές μας και να τις υποστηρίξουμε με κάθε μέσο. Δεν πρέπει να υπάρχει επαγγελματίας ο οποίος θα θέλει να κάνει αγορά μιας υπηρεσίας ή προϊόντος να μην αναζητήσει πρώτα τον σχετικό επαγγελματία μέσα από το πελατολόγιό του. Δεν γίνεται να μην έχουμε ανοιχτά τα μάτια και τα αφτιά μας ώστε να μπορέσουμε να δώσουμε μια καλή σύσταση για κάποιον πελάτη μας. Δεν επιτρέπεται να έχουμε μια καλή ιδέα και να μην την προτείνουμε. Μόνο οι Έλληνες δημόσιοι υπάλληλοι θεωρούν ότι τα χρήματα πέφτουν από τον ουρανό. Ο σωστός ελεύθερος επαγγελματίας κατανοεί πως λειτουργεί το οικονομικό κύκλωμα, και υποστηρίζει εκείνους που τον υποστηρίζουν. Χαιρόμαστε για την επιτυχία των άλλων. Τους βοηθάμε έμπρακτα. Είμαστε μέτοχοι των πελατών μας... * Ο κ. Ματωνάκης Χαράλαμπος είναι Οικονομολόγος – Ασφαλιστικός Σύμβουλος Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 14/2/2025 Η Fairfax καταγράφει ιστορικό κέρδος από ασφαλιστικές εργασίες ύψους 1,8 δισ. δολαρίων το 2024
Έχετε μεγάλους στόχους, κύριοι διευθύνοντες σύμβουλοι και μάνατζερς; Οι απλοί στόχοι πάνε τις εταιρείες κοντά˙οι μεγάλοι στόχοι πάνε μακριά˙ είναι συναρπαστικό να θέλουν κάποιοι από τις παρακάτω θέσεις να... Ασφαλιστικό underwriting από το 1990, 07/02/2025 - 15:26 7/2/2025
Αντώνιος Δουνδουλάκης: Η εξεύρεση υποψήφιων πελατών για το νέο διαμεσολαβητή Από τα πρώτα βήματα στον ασφαλιστικό χώρο, ο νεοεισερχόμενος έρχεται αντιμέτωπος με αρκετές προκλήσεις. Η σημαντικότερη πρόκληση, για μια καλή... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 06/02/2025 - 15:55 6/2/2025