Nextdeal newsroom, 15/9/2015 - 08:44 facebook twitter linkedin Πώς να «ανοίξετε» την πόρτα του πελάτη! Nextdeal newsroom, 15/9/2015 facebook twitter linkedin Νέα ιδέα και πρακτική της “METAMORPHOSIS INSURANCE” Για να χρειάζεται να απευθυνθείτε εσείς στον πελάτη και όχι ο πελάτης σε εσάς, σημαίνει πως έχει την πόρτα του κλειστή. Γιαυτό και την χτυπάτε και του ζητάτε να αγοράσει, ξεκινώντας μια «ανταγωνιστική» σχέση, όπου εσείς θέλετε να «πουλήσετε» και εκείνος θέλει να «προστατεύσει» τα χρήματα του. Η δυσκολία αυτή ξεκινάει από ένα βασικό στοιχείο του τρόπου σκέψης που βασίζεται στην αρχή πως «εγώ πηγαίνω στον πελάτη να του «πάρω» και όχι να του «προσφέρω» και αυτό είναι φυσικό, όταν όλη την ημέρα υφίστασθε την πίεση της παραγωγής, του τζίρου, του κέρδους, του χρήματος. Είναι επόμενο λοιπόν πηγαίνοντας στον πελάτη, να νοιώθετε πως πάτε για να πουλήσετε, να πάρετε το συμβόλαιο, να εισπράξετε τα χρήματα, δημιουργώντας έτσι την «ανταγωνιστική» σχέση που ανέφερα πιο πάνω. Στην βασική ιδέα λοιπόν της δουλειάς σας, χρειάζεστε την «μεταμόρφωση». Από έναν «ασφαλιστή που πηγαίνει να πάρει» από τον πελάτη, θα πρέπει να μεταμορφωθείτε σε έναν «άνθρωπο που πάει για να του προσφέρει», μη σκεπτόμενος την παραγωγή, τον τζίρο, το χρήμα, αλλά μόνο τις ανάγκες του πελάτη και πώς θα τις ικανοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο. Τα υπόλοιπα έρχονται από μόνα τους. Η «μεταμόρφωση» αυτή, δεν γίνεται αμέσως και εύκολα. Χρειάζεται εκπαίδευση, υποστήριξη, ενθάρρυνση και παρακολούθηση για το πρώτο διάστημα. Χρειάζεται ψυχολογικές γνώσεις για να πεισθεί ο ασφαλιστής πως είναι άμεση ανάγκη να αλλάξει τον τρόπο σκέψης του, γιατί αυτός ο τρόπος καθορίζει και την συμπεριφορά του. Η συμπεριφορά λοιπόν του «πωλητή», απωθεί τον πελάτη και τον βάζει σε θέση άμυνας, σε θέση να αποφεύγει τον «πωλητή» και να μην δίνει τα χρήματα του, ακόμη και όταν πρόκειται για το συμφέρον τους. Η «μεταμόρφωση» αυτή και σε όλα τα άλλα σημεία που πρέπει να αλλάξουν, θα δημιουργήσουν έναν νέο επαγγελματία, που δεν θα είναι «ασφαλιστής» αλλά ο «άνθρωπος που ασφαλίζει», η διαφορά των οποίων είναι τεράστια! Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος Http://metamorphosisinsurance.blogspot.gr METAMORPHOSIS INSURANCE Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 14/2/2025 Η Fairfax καταγράφει ιστορικό κέρδος από ασφαλιστικές εργασίες ύψους 1,8 δισ. δολαρίων το 2024
Έχετε μεγάλους στόχους, κύριοι διευθύνοντες σύμβουλοι και μάνατζερς; Οι απλοί στόχοι πάνε τις εταιρείες κοντά˙οι μεγάλοι στόχοι πάνε μακριά˙ είναι συναρπαστικό να θέλουν κάποιοι από τις παρακάτω θέσεις να... Ασφαλιστικό underwriting από το 1990, 07/02/2025 - 15:26 7/2/2025
Αντώνιος Δουνδουλάκης: Η εξεύρεση υποψήφιων πελατών για το νέο διαμεσολαβητή Από τα πρώτα βήματα στον ασφαλιστικό χώρο, ο νεοεισερχόμενος έρχεται αντιμέτωπος με αρκετές προκλήσεις. Η σημαντικότερη πρόκληση, για μια καλή... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 06/02/2025 - 15:55 6/2/2025