Nextdeal newsroom, 28/9/2015 - 11:31 facebook twitter linkedin Πώς μετράτε την δουλειά σας; Nextdeal newsroom, 28/9/2015 facebook twitter linkedin Νέα ιδέα και πρακτική του πακέτου “METAMORPHOSIS INSURANCE” Είναι γνωστό και συνηθισμένο, κάθε ημέρα να μετράτε τις «πωλήσεις», την «παραγωγή», τον «τζίρο» και τα «κέρδη» που έχετε δημιουργήσει από την δουλειά σας και με τους ίδιους όρους να μετράτε αν είναι αρκετή και αν ανταποκρίνεται στους στόχους σας. Το ίδιο συμβαίνει και όταν μιλάτε με τους συναδέλφους σας, τους διευθυντές σας και γενικά με την εταιρία. Το μέτρημα της δουλειάς με τα «λεφτά» είναι η επικρατούσα τάση στην ασφαλιστική αγορά και όχι μόνον σε αυτή. Χρειάζεται πλέον να γίνει αντιληπτό, πως αυτή ακριβώς η στάση απέναντι στην δουλειά σας, που κατά τα άλλα την θεωρείτε «λειτούργημα», είναι ακριβώς και η αιτία της δημιουργίας όλων των προβλημάτων που έχετε με τους πελάτες. Γιατί, όταν προσεγγίζετε τον πελάτη με όρους «χρήματος» τότε και εκείνος σας αντιμετωπίζει με τους ίδιους όρους. Όμως, επειδή εκείνος έχει το χρήμα που εσείς ζητάτε να αποκτήσετε, έχει και τον έλεγχο της κατάστασης, απέναντι στην οποία, χρησιμοποιείτε διάφορα τρικ και κολπάκια, για να τον κάνετε να αγοράσει και να δώσει τα χρήματα του. Ήρθε όμως ο καιρός να συνειδητοποιήσετε πως για να αποφύγετε όλες τις δυσκολίες που αντιμετωπίζετε με τους πελάτες, χρειάζεται να αλλάξετε ιδέες, αντίληψη και κυρίως την στάση σας απέναντι στην εργασία σας. Το θέμα είναι μεγάλο και έχει πολλές διαστάσεις, που αναπτύσσω στο πακέτο «METAMORPHOSIS INSURANCE». Μια καλή αρχή προς αυτή την κατεύθυνση είναι η αλλαγή τρόπου μετρήματος της δουλειάς σας. Αντί να την μετράτε με «χρήμα» οποιαδήποτε μορφής (πωλήσεις, τζίρος, παραγωγή, κέρδος κλπ.) να την μετράτε με «πόσους ανθρώπους ασφαλίζετε» κάθε ημέρα. Γιατί αυτή είναι η δουλειά σας, αυτό είναι το περιεχόμενο του λειτουργήματος σας και γιατί αυτό έχει σημασία στο τέλος της ημέρας. Οι πελάτες σας θα ασφαλιστούν σε εσάς, όχι για να πιάσετε τους στόχους σας, αλλά για να καλύψουν τις ασφαλιστικές τους ανάγκες. Αν πάτε για τους στόχους σας, θα αντιδράσουν αρνητικά. Αν πάτε όμως για τις δικές τους ανάγκες, θα σας υποδεχθούν θετικά και θα δεχθούν την πρόταση σας. Επίσης αυτή είναι η πρόταση που κάνω με έμφαση, σε κάθε υποκατάστημα και σε όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες που θέλουν πραγματικά να είναι «πελατοκεντρικές» και όχι «χρηματοκεντρικές»: να βάζουν στόχους με αριθμό πελατών που θα ασφαλίσουν και με αυτό το κριτήριο να μετράνε την δουλειά των ασφαλιστών τους. Στο τέλος της χρονιά δε, να μην προβάλουν τον «τζίρο», αλλά τον αριθμό των πελατών που ασφάλισαν. Είναι προφανές, πως τα χρήματα έρχονται μετά από μόνα τους. Εσείς, χρειάζεται μόνο να επιλέξετε τον τρόπο. Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος Http://metamorphosisinsurance.blogspot.gr METAMORPHOSIS INSURANCE Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 20/1/2025 MEGA Brokers: Ο Ετήσιος Διαγωνισμός Πωλήσεων με προορισμό το Λας Βέγκας - Τρεις μήνες για την τελική ευθεία!
Πηγή υποψηφίων πελατών! Σας έχω υποσχεθεί πηγές υποψηφίων πελατών, το να σας τους αναφέρω ονομαστικά ίσως να σκεφτείτε, τους ξέρουμε, έχετε ενεργοποιήσει αυτή... Βασίλης Τερζίογλου, 17/01/2025 - 09:20 17/1/2025
Ποια είναι η αιτία που παρακινεί ανθρώπους να κάνουν κάτι; Τι επηρεάζει τις προσπάθειες των ανθρώπων; Είναι το χρήμα «εργασιακή προσδοκία» των ανθρώπων ή κάτι άλλο; Τα αποτελέσματα της δουλειάς τι αξία... Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 09/01/2025 - 16:20 9/1/2025