Nextdeal newsroom, 28/9/2015 - 11:31 facebook twitter linkedin Πώς μετράτε την δουλειά σας; Nextdeal newsroom, 28/9/2015 facebook twitter linkedin Νέα ιδέα και πρακτική του πακέτου “METAMORPHOSIS INSURANCE” Είναι γνωστό και συνηθισμένο, κάθε ημέρα να μετράτε τις «πωλήσεις», την «παραγωγή», τον «τζίρο» και τα «κέρδη» που έχετε δημιουργήσει από την δουλειά σας και με τους ίδιους όρους να μετράτε αν είναι αρκετή και αν ανταποκρίνεται στους στόχους σας. Το ίδιο συμβαίνει και όταν μιλάτε με τους συναδέλφους σας, τους διευθυντές σας και γενικά με την εταιρία. Το μέτρημα της δουλειάς με τα «λεφτά» είναι η επικρατούσα τάση στην ασφαλιστική αγορά και όχι μόνον σε αυτή. Χρειάζεται πλέον να γίνει αντιληπτό, πως αυτή ακριβώς η στάση απέναντι στην δουλειά σας, που κατά τα άλλα την θεωρείτε «λειτούργημα», είναι ακριβώς και η αιτία της δημιουργίας όλων των προβλημάτων που έχετε με τους πελάτες. Γιατί, όταν προσεγγίζετε τον πελάτη με όρους «χρήματος» τότε και εκείνος σας αντιμετωπίζει με τους ίδιους όρους. Όμως, επειδή εκείνος έχει το χρήμα που εσείς ζητάτε να αποκτήσετε, έχει και τον έλεγχο της κατάστασης, απέναντι στην οποία, χρησιμοποιείτε διάφορα τρικ και κολπάκια, για να τον κάνετε να αγοράσει και να δώσει τα χρήματα του. Ήρθε όμως ο καιρός να συνειδητοποιήσετε πως για να αποφύγετε όλες τις δυσκολίες που αντιμετωπίζετε με τους πελάτες, χρειάζεται να αλλάξετε ιδέες, αντίληψη και κυρίως την στάση σας απέναντι στην εργασία σας. Το θέμα είναι μεγάλο και έχει πολλές διαστάσεις, που αναπτύσσω στο πακέτο «METAMORPHOSIS INSURANCE». Μια καλή αρχή προς αυτή την κατεύθυνση είναι η αλλαγή τρόπου μετρήματος της δουλειάς σας. Αντί να την μετράτε με «χρήμα» οποιαδήποτε μορφής (πωλήσεις, τζίρος, παραγωγή, κέρδος κλπ.) να την μετράτε με «πόσους ανθρώπους ασφαλίζετε» κάθε ημέρα. Γιατί αυτή είναι η δουλειά σας, αυτό είναι το περιεχόμενο του λειτουργήματος σας και γιατί αυτό έχει σημασία στο τέλος της ημέρας. Οι πελάτες σας θα ασφαλιστούν σε εσάς, όχι για να πιάσετε τους στόχους σας, αλλά για να καλύψουν τις ασφαλιστικές τους ανάγκες. Αν πάτε για τους στόχους σας, θα αντιδράσουν αρνητικά. Αν πάτε όμως για τις δικές τους ανάγκες, θα σας υποδεχθούν θετικά και θα δεχθούν την πρόταση σας. Επίσης αυτή είναι η πρόταση που κάνω με έμφαση, σε κάθε υποκατάστημα και σε όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες που θέλουν πραγματικά να είναι «πελατοκεντρικές» και όχι «χρηματοκεντρικές»: να βάζουν στόχους με αριθμό πελατών που θα ασφαλίσουν και με αυτό το κριτήριο να μετράνε την δουλειά των ασφαλιστών τους. Στο τέλος της χρονιά δε, να μην προβάλουν τον «τζίρο», αλλά τον αριθμό των πελατών που ασφάλισαν. Είναι προφανές, πως τα χρήματα έρχονται μετά από μόνα τους. Εσείς, χρειάζεται μόνο να επιλέξετε τον τρόπο. Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος Http://metamorphosisinsurance.blogspot.gr METAMORPHOSIS INSURANCE Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 14/2/2025 Η Fairfax καταγράφει ιστορικό κέρδος από ασφαλιστικές εργασίες ύψους 1,8 δισ. δολαρίων το 2024
Έχετε μεγάλους στόχους, κύριοι διευθύνοντες σύμβουλοι και μάνατζερς; Οι απλοί στόχοι πάνε τις εταιρείες κοντά˙οι μεγάλοι στόχοι πάνε μακριά˙ είναι συναρπαστικό να θέλουν κάποιοι από τις παρακάτω θέσεις να... Ασφαλιστικό underwriting από το 1990, 07/02/2025 - 15:26 7/2/2025
Αντώνιος Δουνδουλάκης: Η εξεύρεση υποψήφιων πελατών για το νέο διαμεσολαβητή Από τα πρώτα βήματα στον ασφαλιστικό χώρο, ο νεοεισερχόμενος έρχεται αντιμέτωπος με αρκετές προκλήσεις. Η σημαντικότερη πρόκληση, για μια καλή... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 06/02/2025 - 15:55 6/2/2025