Παναγιώτης Ρεγκούκος, 7/10/2015 - 14:01 facebook twitter linkedin Κανένας πελάτης χαμένος! Παναγιώτης Ρεγκούκος, 7/10/2015 facebook twitter linkedin Νέα ιδέα και πρακτική του πακέτου “METAMORPHOSIS INSURANCE” Αλήθεια, τι κάνετε τους πελάτες που σας αρνούνται σε πρώτη φάση; Τους εγκαταλείπετε θυμωμένοι γιατί δεν σας προτίμησαν, τους διαγράφετε από το αρχείο σας για να μην σας θυμίζουν «απόρριψη» ή μήπως τους βάζετε στην black list για να μην επικοινωνήσετε ποτέ ξανά μαζί τους; Η δική μου πρόταση είναι να εφαρμόσετε την αρχή: «Κανένας πελάτης χαμένος»! Δηλαδή, αφού επενδύσατε χρόνο και ενέργεια στο να προσεγγίσετε έναν πελάτη, αφού μπήκε στην λίστα των «υποψηφίων πελατών», αφού ήδη έχετε κάνει μια προετοιμασία για την ασφάλιση του, είναι απαράδεκτο, αντιδεοντολογικό και υψηλού κόστους, η επιλογή να τον καταργήσετε. Η εγκατάλειψη του πελάτη στην πραγματικότητα σημαίνει τα εξής: 1. Η επένδυση που κάνατε πήγε τελείως χαμένη, όχι μόνο γιατί δεν κερδίσατε τον συγκεκριμένο πελάτη, αλλά και γιατί στην θέση του κανονικά θα υπήρχε κάποιος άλλος που μπορεί να τον ασφαλίζατε. Αυτό σημαίνει πως ουσιαστικά έχετε χάσει δύο πελάτες, 2. Ο πελάτης που χάσατε θα σας θυμάται, θα σας διαφημίζει και θα αναφέρεται σε εσάς στον κύκλο του, με αρνητικό τρόπο, ως έναν «ασφαλιστή» που δεν κατάφερε να τον ασφαλίσει, ως έναν αποτυχημένο επαγγελματία, 3. Χάνοντας τον πελάτη, δεν χάνετε μόνο χρήματα, αλλά και έναν «πωλητή» της συνεργασίας σας, που θα σας έφερνε και άλλους πελάτες μέσα από την ροή των συστάσεων, Γι' αυτούς τους 3 απλούς λόγους, δεν πρέπει να επιτρέπετε σε κάποιον πελάτη να «θέτει τον εαυτό του εκτός συνεργασίας σας». Η δημιουργική αντίδραση σας χρειάζεται να εκδηλωθεί με την εγκατάσταση του πελάτη σε ένα αρχείο συνεχούς, τακτικής και συστηματικής ενημέρωσης follow up, μέχρι να ωριμάσει και να ασφαλιστεί από εσάς. Δεν τον εγκαταλείπετε ποτέ! Απλά, αναβάλετε την εκκίνηση της συνεργασίας σας! Για να γίνουν όμως όλα τα πάρα πάνω, πρέπει να βγάλετε από το μυαλό σας πεποιθήσεις που είναι δεσμευτικές όπως: «δεν μπορούμε να κερδίζουμε όλους τους πελάτες», «δεν φταίω εγώ αν αυτός δεν θέλει», «ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο» κλπ. Στο επόμενο άρθρο θα σας προτείνω τρόπους διατήρησης της επικοινωνίας με τους πελάτες αυτούς, με στόχο πάντα την ωρίμανση τους και την τελική επίτευξη της συνεργασίας μεταξύ σας. Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος Http://metamorphosisinsurance.blogspot.grMETAMORPHOSIS INSURANCE Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Παναγιώτης Ρεγκούκος, 03/10/2017 - 09:43 Παναγιώτης Ρεγκούκος: Το PASSPARTOUT της μεταμόρφωσης της ζωής σας
Παναγιώτης Ρεγκούκος, 20/09/2017 - 15:03 Παναγιώτης Ρεγκούκος: Το PASSPARTOUT της μεταμόρφωσης της ζωής σας
Ποιο είναι το passpartout για κάθε πρόβλημα στην επιχείρηση; Πρόγραμμα mentoring «ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ» !Το passpartout για κάθε πρόβλημα στην επιχείρηση! Παναγιώτης Ρεγκούκος, 21/09/2016 - 07:20
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ: Το μυστικό για μια ευτυχισμένη προσωπική και επαγγελματική ζωή Είναι πλέον αποδεδειγμένο πως το πλέγμα των σχέσεων ανάμεσα στους ανθρώπους της επιχείρησης σας (εσωτερικά) και στους πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες κλπ. (εξωτερικά) είναι ο σημαντικότερος παράγων για τις συνεργασίες και για την αύξηση των πωλήσεων. Παναγιώτης Ρεγκούκος, 16/09/2016 - 07:59
Δωρεάν «Τεστ Αυτογνωσίας Διαπαιδαγώγησης» για γονείς! Αγαπητέ κύριε Διευθυντή, Σίγουρα ανάμεσα στους υπαλλήλους σας, υπάρχουν και κάποιοι που είναι γονείς και θέλουν να διαπαιδαγωγήσουν το παιδί τους... Παναγιώτης Ρεγκούκος, 14/07/2016 - 07:40
Mentoring - Η σύγχρονη μέθοδος επαγγελματικής και προσωπικής ανάπτυξης Το mentoring είναι μια σχέση συνεργασίας μεταξύ δύο ατόμων, η οποία επιτρέπει την μεταφορά εμπειριών, απόψεων, πληροφοριών και πρακτικών συμβουλών από τον mentor προς τον mentoree, για ένα συγκεκριμένο επαγγελματικό ή προσωπικό τομέα. Παναγιώτης Ρεγκούκος, 04/07/2016 - 11:09
Mentoring: Η σύγχρονη μέθοδος επαγγελματικής και προσωπικής ανάπτυξης Το mentoring είναι μια σχέση συνεργασίας μεταξύ δύο ατόμων, η οποία επιτρέπει την μεταφορά εμπειριών, απόψεων, πληροφοριών και πρακτικών συμβουλών από τον mentor προς τον mentoree, για ένα συγκεκριμένο επαγγελματικό ή προσωπικό τομέα. Παναγιώτης Ρεγκούκος, 27/05/2016 - 07:19
Το μυστικό για την αύξηση της προσωπικής αποδοτικότητας και της συνολικής παραγωγικότητας στην επιχείρηση σας! Κύριε Διευθυντή Εκπαίδευσης, Είναι γνωστό πως η αποτελεσματική διοίκηση, η ποιοτική εξυπηρέτηση και η καλή συνεργασία των ανθρώπων της επιχείρησης, είναι... Παναγιώτης Ρεγκούκος, 29/03/2016 - 08:35