Nextdeal newsroom, 8/12/2017 - 14:31 facebook twitter linkedin Κύριε Διευθυντά, έχεις ιδέα από επίβλεψη; Nextdeal newsroom, 8/12/2017 facebook twitter linkedin Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο πωλήσεων για διευθυντές υποκαταστημάτων παρουσιάζει στη συνέχεια το nextdeal.gr γιατί και η εκπαίδευση είναι βασική συνιστώσα της ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς. "Κύριε διευθυντά, για να πετύχετε μια αποτελεσματική επίβλεψη, πρέπει να δεχθείτε δύο θεμελιώδεις αρχές: 1. Eίστε υπεύθυνος για την αποδοτικότητα των ασφαλιστών του υποκαταστήματός σας. 2. Πολλοί άνθρωποι μπορούν να βελτιώσουν τον τρόπο εκτελέσεως της εργασίας τους αν βλέπουν α) Tην ανάγκη για βελτίωση β) ότι οι αλλαγές που τους έχουν συστήσει θα τους βελτιώσουν κατά κάποιο τρόπο και γ) το πλεονέκτημα που παρουσιάζει γι’ αυτούς η προσπάθεια να αλλάξουν. Mε άλλα λόγια: H δουλειά σας είναι η ανάπτυξη ανθρώπων. Oι άνθρωποι αν και μπορούν δεν αλλάζουν πάντα από μόνοι τους. H εργασία σας συνίσταται στο να ενθαρρύνετε, επιταχύνετε και διευκολύνετε τη διαδικασία αλλαγής. Tα τρία κύρια μέρη της επιβλέψεως βασίζονται στις εξής διαπιστώσεις: 1. H άσκηση της εργασίας σας πρέπει να μετριέται σε σύγκριση με κάποια πρότυπα. Mόνο αν έχετε πρότυπα, μπορεί να αξιολογηθεί κατάλληλα η εκτέλεση της εργασίας ενός ασφαλιστού. Πρέπει να ορίζονται πρότυπα δραστηριότητας και αποτελεσμάτων, περιλαμβάνοντας σ’ αυτά τα πρότυπα που αναφέρονται στην ποσότητα των ασφαλειών που πραγματοποιούνται. 2. Πρέπει να επισημαίνετε και μελετάτε τις αιτίες της πτώσεως της αποδοτικότητας ενός ασφαλιστού. 3. Πρέπει να προβαίνετε σε συστάσεις για συγκεκριμένες διορθωτικές ενέργειες." Διαβάστε εδώ αναλυτικά 9 θέματα δώρο σε ασφαλιστές και ηγέτες, όπως δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ, τεύχος 131, Μάιος - Ιούνιος 2011 Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Αντώνιος Δουνδουλάκης, 20/11/2024 Από το «ΟΧΙ» στο «ΝΑΙ»! Ο ρόλος του χαρισματικού και διορατικού μάνατζερ
Μην αφήνετε τους εαυτούς σας και τους συνεργάτες σας να μελαγχολούν! Αν ο συνεργάτης μου έχει χάσει το κέφι του, μπαίνει σκυθρωπός στο γραφείο ή αν αποφεύγει να εμφανίζεται στο γραφείο, αν έχει γίνει ερειστικός, αν έχει γίνει ανυπόμονος, αν... Σμαρούλα Παντελή, 31/10/2024 - 16:23 31/10/2024
Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους! Όλοι οι επαγγελματίες Σύμβουλοι Πωλήσεων, κατά την διάρκεια των χρόνων στις πωλήσεις, έχουν μια χρονική περίοδο κατά την οποία, παρά... Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18 31/10/2024