Γιώργος Μούζος, 29/7/2024 - 08:56 facebook twitter linkedin Πείτε στους πελάτες σας να βάλουν την εφαρμογή έκτακτης ανάγκης! Γιώργος Μούζος, 29/7/2024 facebook twitter linkedin Όπως είναι γνωστό πλέον τα νέα μοντέλα αυτοκινήτων διαθέτουν από το εργοστάσιο το κουμπί έκτακτης ανάγκης που καλεί το 112, τον Ενιαίο Ευρωπαϊκό Αριθμό Έκτακτης Ανάγκης. Τι γίνεται όμως για όσα οχήματα είναι προγενέστερης τεχνολογίας; Τι μπορούν να κάνουν οι συγκεκριμένοι πελάτες σας για να ενισχύσουν την ασφάλεια τους; Το κουμπί έκτακτης ανάγκης είναι ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά ασφαλείας σε σύγχρονα οχήματα. Αυτό το κουμπί επιτρέπει στους οδηγούς να επικοινωνήσουν άμεσα με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, όπως το 112, τον Ενιαίο Ευρωπαϊκό Αριθμό Έκτακτης Ανάγκης. Η ύπαρξή του μπορεί να αποδειχθεί σωτήρια σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, προσφέροντας γρήγορη και άμεση πρόσβαση σε βοήθεια. Παρά την ενσωμάτωσή του σε πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα, η δυνατότητα προσθήκης αυτής της δυνατότητας - κουμπιού σε οχήματα που δεν το διαθέτουν είναι ιδιαίτερα σημαντική. Μπορούν οι πελάτες σας με παλαιότερης τεχνολογίας οχήματα να εγκαταστήσουν το κουμπί έκτακτης ανάγκης; Το καλό είναι πως η τεχνολογία έχει προχωρήσει τρομερά και πλέον μέσω των smartphone τους οι πελάτες σας μπορούν να ενισχύσουν την οδική τους ασφάλεια. Τα «έξυπνα τηλέφωνα» με λειτουργικό Android διαθέτουν τη δυνατότητα αυτή, όπως επίσης και τη δυνατότητα χρήσης της μέσω του Android Auto. Σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε πως οι χρήστες Apple έχουν την υπηρεσία Crash Detection. Σε περίπτωση που το κινητό ή το Apple Watch αν φοράνε αντιληφθεί ότι έγινε ατύχημα, βγαίνει ένδειξη που ενημερώνει ότι ανιχνεύτηκε σύγκρουση και δίνει τη δυνατότητα ο οδηγός να καλέσει τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης. Αν ο οδηγός είναι αναίσθητος, και αφού έχουν περάσει 20 δευτερόλεπτα χωρίς ανταπόκριση, τότε το σύστημα καλεί μόνο του. Τώρα στα οχήματα με Android Auto, ο οδηγός πρέπει να μεταβεί στις ρυθμίσεις του Android Auto στο τηλέφωνό του. Εκεί, πρέπει να επιλέξει την «Προσαρμογή μενού εφαρμογών». Στη συνέχεια, θα προσθέσει την εντολή «Προσθήκη συντόμευσης στο μενού εφαρμογών» και θα επιλέξει την «Ενέργεια Βοηθού» (Assistant Action). Στην επόμενη οθόνη, η εντολή "Call 112" πρέπει να γραφτεί και να δοθεί ένα κατάλληλο όνομα στο κουμπί. Αυτό επιτρέπει στο χρήστη να έχει άμεση πρόσβαση στο 112 με το πάτημα ενός κουμπιού, εξασφαλίζοντας γρήγορη ανταπόκριση σε περίπτωση ανάγκης. Μεγάλα οφέλη για την οδική ασφάλεια Αυτή η εγκατάσταση μπορεί να σώσει ζωές, καθώς παρέχει τη δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης. Σε περίπτωση ατυχήματος ή άλλης επείγουσας κατάστασης, ο οδηγός μπορεί να πατήσει το κουμπί και να ξεκινήσει άμεσα μια κλήση στο 112. Ο Βοηθός Google θα καλέσει αυτόματα τον αριθμό, παρέχοντας μερικά δευτερόλεπτα για ακύρωση της κλήσης σε περίπτωση λάθους. Αυτό το χαρακτηριστικό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο, καθώς εξασφαλίζει ότι οι οδηγοί μπορούν να επικοινωνήσουν γρήγορα με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, ακόμα και αν βρίσκονται σε κατάσταση πανικού ή σύγχυσης. Η συγκεκριμένη προσθήκη στο αυτοκίνητο δεν απαιτεί ιδιαίτερη τεχνική γνώση, ενώ η διαδικασία είναι αρκετά γρήγορη και απλή. Αυτή η απλή ενέργεια όμως μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα στη ζωή και τον θάνατο, κάνοντας το αυτοκίνητο ακόμα πιο ασφαλές για όλους τους επιβάτες του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 09/04/2025 - 09:15 Ποιος θα ευθύνεται σε ατύχημα με αυτόνομο όχημα; Οι ασφαλιστικές προκλήσεις της νέας εποχής!
Γιώργος Μούζος, 07/04/2025 - 09:06 Ξεσκεπάζοντας την ασφαλιστική απάτη: Η δύναμη των Big Data και των social media
Γιώργος Μούζος, 04/04/2025 - 09:18 Αυτόνομη οδήγηση και ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Δύο τεχνολογίες που οδηγούν το μέλλον της ασφαλιστικής αγοράς
Γιώργος Μούζος, 02/04/2025 - 09:14 Audi A5 e-hybrid: Η ασφάλεια και η τεχνολογία στην υπηρεσία του δραστήριου ασφαλιστή
Πώς τα «μυστικά» δεδομένα οδήγησης από τις αυτοκινητοβιομηχανίες αλλάζουν την ασφάλιση οχημάτων; Μεγάλες ευκαιρίες και ανατροπές: Τα δεδομένα τηλεματικής από τις αυτοκινητοβιομηχανίες δημιουργούν νέους δρόμους στην ασφάλιση οχημάτων. Δείτε πώς διαμορφώνεται μια... Γιώργος Μούζος, 31/03/2025 - 09:00
Machine Learning και αποζημιώσεις: Πώς οι αλγόριθμοι επαναπροσδιορίζουν την εκτίμηση ζημιών στα οχήματα; Η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει την εκτίμηση της αξίας και του κόστους επισκευής μετά από ατύχημα, προσφέροντας στους ασφαλιστές ακρίβεια, ταχύτητα... Γιώργος Μούζος, 26/03/2025 - 09:10
Η κλιματική αλλαγή δοκιμάζει τον κλάδο αυτοκινήτου: Πώς θα αντιδράσει η ασφαλιστική αγορά; Η κλιματική αλλαγή δεν αποτελεί πλέον μελλοντικό σενάριο, αλλά άμεση πρόκληση για την ασφαλιστική αγορά, ιδιαίτερα στον κλάδο της ασφάλισης... Γιώργος Μούζος, 24/03/2025 - 09:04
Πώς τα usage-based insurance μοντέλα μπορούν να ανταγωνιστούν τις παραδοσιακές ασφαλίσεις; Η νέα γενιά ασφάλισης που αξιοποιεί την τεχνολογία και τα δεδομένα για να προσφέρει εξατομικευμένες λύσεις. Η ασφαλιστική αγορά έχει μπει... Γιώργος Μούζος, 20/03/2025 - 08:58
Χρειάζονται οι οδηγοί νέα ασφαλιστικά προϊόντα για την προστασία από κυβερνοεπιθέσεις; Πώς οι ασφαλιστές μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των συνδεδεμένων και αυτόνομων οχημάτων και στην ασφάλιση αυτών; Η ραγδαία ανάπτυξη της... Γιώργος Μούζος, 17/03/2025 - 08:59
BMW Σειρά 2 Gran Coupé: Με τεχνολογικές καινοτομίες που αρέσουν στον ασφαλιστικό κλάδο! Η νέα BMW Σειρά 2 Gran Coupé πέρα από τις επιδόσεις προσφέρει σημαντικές τεχνολογίες ασφαλείας που βοηθούν στη μείωση των... Γιώργος Μούζος, 13/03/2025 - 09:15