Στο πλαίσιο της πελατοκεντρικής της συμπεριφοράς και της ιδιαίτερης αξίας που έχει για την ΑΧΑ ο Συνεργάτης της και ο Ασφαλισμένος της, εγκαινιάστηκε στις 28 Σεπτεμβρίου 2009 η νέα υπηρεσία 24-ωρης εξυπηρέτησης Συνεργάτη, αυτής του Officer on Call.
Τι είναι η υπηρεσία του Officer on Call
Ένα στέλεχος της AXA (Διευθυντής ή Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής), το οποίο είναι εξουσιοδοτημένο να λάβει αποφάσεις τη στιγμή που καλείται, βρίσκεται στη διάθεση των Συνεργατών, 24 ώρες το 24ωρο - 365 ημέρες το χρόνο, αποκλειστικά για επείγοντα περιστατικά, ώστε να μπορεί να ληφθεί άμεσα απόφαση για την αντιμετώπισή τους.
Η υπηρεσία αυτή αποτελεί απόδειξη της διαθεσιμότητας και προσήλωσης της ΑΧΑ στους Ασφαλισμένους Συνεργάτες της, εξασφαλίζοντας άμεση ανταπόκριση σε επείγοντα περιστατικά που οι πελάτες τους αντιμετωπίζουν. Ταυτόχρονα, αναβαθμίζει το επίπεδο των υπηρεσιών που οι Συνεργάτες προσφέρουν προς τους ασφαλισμένους τους, καθώς θα αντιμετωπίζονται άμεσα περιστατικά που απειλούν την υγεία ή περιουσία τους.
Τι είναι η υπηρεσία του Officer on Call
Ένα στέλεχος της AXA (Διευθυντής ή Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής), το οποίο είναι εξουσιοδοτημένο να λάβει αποφάσεις τη στιγμή που καλείται, βρίσκεται στη διάθεση των Συνεργατών, 24 ώρες το 24ωρο - 365 ημέρες το χρόνο, αποκλειστικά για επείγοντα περιστατικά, ώστε να μπορεί να ληφθεί άμεσα απόφαση για την αντιμετώπισή τους.
Η υπηρεσία αυτή αποτελεί απόδειξη της διαθεσιμότητας και προσήλωσης της ΑΧΑ στους Ασφαλισμένους Συνεργάτες της, εξασφαλίζοντας άμεση ανταπόκριση σε επείγοντα περιστατικά που οι πελάτες τους αντιμετωπίζουν. Ταυτόχρονα, αναβαθμίζει το επίπεδο των υπηρεσιών που οι Συνεργάτες προσφέρουν προς τους ασφαλισμένους τους, καθώς θα αντιμετωπίζονται άμεσα περιστατικά που απειλούν την υγεία ή περιουσία τους.