Nextdeal newsroom, 5/3/2012 - 10:35 facebook twitter linkedin Ευάγγελος Κατσίκας: Να 'ρίξουμε' φθηνότερα ασφαλιστικά προϊόντα στην αγορά Nextdeal newsroom, 5/3/2012 facebook twitter linkedin Να επανεξετάσουν τα πακέτα των προϊόντων τους με αφορμή την οικονομική κρίση καλεί τις ασφαλιστικές εταιρίες ο Ευάγγελος Κατσίκας (στη φωτογραφία), Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Vester μιας νέας δυναμικής εταιρίας με ολοκληρωμένες ασφαλιστικές λύσεις. Διανύουμε μια περίοδο ανατροπών, καθώς και ύφεσης των αγορών, οπότε η επιβίωσή των εταιριών εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το πόσο ανταγωνιστικές πολιτικές διαθέτουν τονίζει σε συνέντευξη του στο nextdeal.gr ο κ.Κατσίκας. Σε ό,τι αφορά τη Vester, στόχος της τονίζει ο κ.Κατσίκας είναι η άμεση εξυπηρέτηση των πελατών και η εύρεση όσον το δυνατόν οικονομικότερου ασφαλιστικού προϊόντος που να καλύπτει όμως πλήρως τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του ενδιαφερομένου πελάτη.Διαβάστε αναλυτικά την συνέντευξη του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Vester Ευάγγελου Κατσίκα Ποια η φιλοσοφία της VESTER και σε ποιους κλάδους δραστηριοποιείται; Η φιλοσοφία της Vester έγκειται στην όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, αλλά και των συνεργατών της, γιατί θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η Vester έχει συνεργασία με 315 περίπου ανεξάρτητους ενεργούς συνεργάτες (ασφαλιστικούς συμβούλους, πράκτορες και μεσίτες ασφαλίσεων) σε όλη την Ελλάδα. Βασικές αρχές της φιλοσοφίας μας, την οποία έχουμε εμφυσήσει και στους συνεργάτες μας είναι: η συνολική κάλυψη των ασφαλιστικών αναγκών του πελάτη, η οποία επιτυγχάνεται με την παρουσίαση προϊόντων από τον συνεργάτη, που εκείνος θεωρεί ότι εξασφαλίζουν τον πελάτη και εν τέλει ο ίδιος ο πελάτης να αποφασίσει για την επιλογή του προϊόντος που θα καλύπτει πλήρως τις ανάγκες του η συνεχής επικοινωνία και διατήρηση της επαφής του συνεργάτη, με τον πελάτη του η βοήθεια που είναι απαραίτητη να του δοθεί σε περίπτωση επέλευσης ζημιογόνου γεγονότος, ώστε να αποζημιωθεί έγκαιρα και σωστά Η καλύτερη εξυπηρέτηση προς τον συνεργάτη μας επιτυγχάνεται με: την συνεχή διοργάνωση εκπαιδευτικών συναντήσεων παρουσίασης προϊόντων Ασφαλιστικών Εταιριών με την παροχή δυνατότητας ηλεκτρονικής διασύνδεσης με υπηρεσίες της Εταιρίας μας, για την διευκόλυνση του έργου τους την επαγγελματική βοήθεια και εξεύρεση λύσεων από τα στελέχη της Εταιρίας σε ιδιαίτερα αιτήματα ασφαλιστικών κινδύνων H Vester δραστηριοποιείται σε όλους τους Κλάδους των Εμπράγματων Ασφαλίσεων, συμπεριλαμβανομένων και αυτών των Marine και Aviation, καθώς και στους Κλάδους Ζωής και Υγείας. Ποια είναι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που προσφέρετε στον πελάτη; Περιγράψτε μας αναλυτικά όλο το φάσμα των προσωπικών και επαγγελματικών ασφαλίσεων. Προϊόντα Προσωπικών Ασφαλίσεων όπως Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων, Κατοικιών, Ζωής και Υγείας Προϊόντα επαγγελματικών ασφαλίσεων όπως ασφαλίσεις Επαγγελματικών Χώρων, Αστικές Ευθύνες, Ομαδικές Ασφαλίσεις προσωπικού επιχειρήσεων και όπως προανέφερα εξειδικευμένες ασφαλίσεις για Marine και Aviation. Τι σημαίνει στην πράξη για τον πελάτη ότι τα προϊόντα σας έχουν κορυφαίο value for money; «Value for money» (VFM) για τον καταναλωτή, είναι όρος που χρησιμοποιείται για να εκτιμήσει κατά πόσον ή όχι, μπορεί να έχει το μέγιστο δυνατό όφελος από προϊόντα και υπηρεσίες που αποκτά, στο πλαίσιο των πόρων που διαθέτει. Κάποια στοιχεία μπορεί να είναι υποκειμενικά, δύσκολο να μετρηθούν, στάσιμα ή παρεξηγημένα. Ως εκ τούτου απαιτείται σωστή κρίση όταν εξετάζεται αν το VFM έχει επιτευχθεί ικανοποιητικά ή όχι. Δεν μετράει μόνο το κόστος των αγαθών και υπηρεσιών, αλλά πρέπει να λαμβάνεται υπόψη ο συνδυασμός της ποιότητας, του κόστους, της χρήσης των πόρων, της καταλληλότητας, της επικαιρότητας και της ευκολίας του να κρίνει κανείς κατά πόσον ή όχι αυτός ο συνδυασμός αποτελεί καλή τιμή ενός προϊόντος.Στην εποχή που διανύουμε, ο καταναλωτής προτιμά καινοτόμα προϊόντα, που έχουν το λεγόμενο «value for money», αλλά ακολουθούν παράλληλα και μια συνεπή επικοινωνιακή πολιτική.Το value for money βασίζεται όχι μονό στην ελαχιστοποίηση της αγοράς προϊόντων, αλλά στη μεγαλύτερη αποδοτικότητα, την καλύτερη ποιότητα, καθώς και στο μεγαλύτερο όφελος που μπορεί κάποιος να αποκομίσει από την αγορά ενός προϊόντος.Η Ασφαλιστική Αγορά για να έχει όσο το δυνατόν περισσότερο κέρδος ή στη χειρότερη περίπτωση λιγότερες απώλειες, πρέπει να εστιάσει πλέον σε μια πιο προσιτή τιμολόγηση, στην πολύ καλή εξυπηρέτηση και στην επιβράβευση για την προτίμηση των προϊόντων από τους εκάστοτε πελάτες / καταναλωτές.Εμείς σαν Εταιρεία στόχος μας είναι η άμεση εξυπηρέτηση των πελατών και η εύρεση όσον το δυνατόν οικονομικότερου ασφαλιστικού προϊόντος, που να καλύπτει όμως πλήρως τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του ενδιαφερομένου πελάτη.Όσον αφόρα τις Ασφαλιστικές Εταιρίες πρέπει να αναλογιστούν, ότι διανύουμε μια περίοδο ανατροπών, καθώς και ύφεσης των αγορών, οπότε η επιβίωσή τους εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το πόσο ανταγωνιστικές πολιτικές διαθέτουν. Μια νέα επανεξέταση στα πακέτα των προϊόντων τους είναι αναγκαία, εάν όχι απαραίτητη και όπως θα έχετε παρατηρήσει πολλές από τις Ασφαλιστικές Εταιρίες έχουν αρχίσει ήδη να εφαρμόζουν κάποιες καινοτόμες στρατηγικές. Ποια θεωρείτε ότι είναι τα πλεονεκτήματα της δικής σας Εταιρίας έναντι του ανταγωνισμού; Η Εταιρία μας διαθέτει μια μεγάλη γκάμα ασφαλιστικών προϊόντων, τόσο από την Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά, όσο και από το Εξωτερικό.Πεποίθησή μας είναι, το ότι για να μπορείς να είσαι αποδοτικός και να ξεχωρίζεις έναντι του ανταγωνισμού, πρέπει να βρίσκεις πάντα λύσεις για κάθε απαίτηση ενός υποψήφιου Ασφαλιζόμενου, προτείνοντας του όλες τις εναλλακτικές λύσεις, προς όφελος του. Δυστυχώς η Ελληνική Ασφαλιστική αγορά παρέχει καλύψεις για συγκεκριμένους κινδύνους, με αποτέλεσμα η εξεύρεση ορισμένων Ασφαλιστικών καλύψεων να μην είναι διαθέσιμη.Η Εταιρία μας έχει τη δυνατότητα να βρίσκει λύσεις και στο εξωτερικό με συνεργασίες που έχει συνάψει με ασφαλιστικές αγορές σε παγκόσμιο επίπεδο και να εκπληρώνει κάθε ασφαλιστική απαίτηση του υποψήφιου πελάτη, όσο εξεζητημένη και περίεργη αν ακούγεται για την Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά.Παράλληλα παρακολουθούμε νέα προϊόντα που προσφέρονται στο εξωτερικό, ίσως άγνωστα ακόμα στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά, ώστε να είμαστε σε θέση να τα προτείνουμε στους υποψήφιους πελάτες μας, εφόσον κρίνουμε ότι με αυτά καλύπτονται επακριβώς οι ανάγκες τους. Πού κυμάνθηκε το 2011 η παραγωγή ασφαλίστρων και ποιες οι προβλέψεις για το 2012; Οφείλουμε να ομολογήσουμε, ότι οι προβλέψεις ήταν μεγαλύτερες για το 2011 και δεν είναι ευοίωνες το 2012.Παρόλα αυτά η παράγωγη Ασφάλιστρων της Εταιρίας μας κυμάνθηκε αυξητικά σε σχέση με το 2010, παρουσιάζοντας μια αύξηση της τάξεως του 5% και έκλεισε σε ολικά ασφάλιστρα συμβολαίων ποσού € 14.320.000,00.Αυτό οφείλεται πρωτίστως στην άμεση ανταπόκριση που διαθέτει το γραφείο μας, με αποτέλεσμα να έχουμε καταφέρει να διατηρούμε ένα σταθερό χαρτοφυλάκιο, έχοντας βέβαια και μικρές απώλειες εξαιτίας της αρνητικής οικονομικής κατάστασης, τις οποίες καταφέραμε να αναπληρώσουμε και με το παραπάνω αυξάνοντας τα πρωτασφαλιστήρια, με την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν νέοι πελάτες, αλλά και με την ποιοτική δουλειά των συνεργατών μας.Για το έτος 2012 ευελπιστούμε να έχουμε τουλάχιστον τα ίδια αποτελέσματα, ειδικά και μετά τη χρονική μετάθεση του Solvency II, η οποία έδωσε περισσότερο χρόνο στην Ασφαλιστική Αγορά για βελτίωση. Θεωρείτε ότι το κούρεμα του ελληνικού χρέους θα επηρεάσει τις ασφαλιστικές εταιρίες οι οποίες εκτιμάται ότι κατέχουν ομόλογα του δημοσίου αξίας περίπου € 4 δις; Όπως είναι ευνόητο το «κούρεμα» θα μειώσει το κεφάλαιο των Ασφαλιστικών Εταιριών, ανάλογα πάντα με το ποσοστό ομολόγων που έχουν στην κατοχή τους. Μια λύση στο πρόβλημα αυτό είναι η αύξηση του μετοχικού τους κεφαλαίου, ώστε να μην δημιουργηθεί θέμα με τα αποθέματά τους. Βέβαια και η απόκτηση νέων πελατών και η αύξηση του χαρτοφυλακίου τους, είναι η πλέον βέλτιστη και αισιόδοξη λύση, αλλά αυτά δεν μπορούν να θεωρηθούν ως εγγυημένο έσοδο για καμιά Ασφαλιστική Εταιρία. Για να επιτευχτεί η ομαλή και σωστή λειτουργία των Ασφαλιστικών Εταιριών, χρειάζεται η επανεξέταση των προϊόντων που διαθέτουν στην αγορά και η δημιουργία καινοτόμων προϊόντων, τα οποία όπως προαναφέραμε θα αυξήσουν τον ανταγωνισμό. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 21/1/2025 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Συνάντηση Κυβέρνησης-Ασφαλιστών για τις φυσικές καταστροφές
Nextdeal newsroom, 21/1/2025 Gallagher Re: Οι ετήσιες ασφαλισμένες απώλειες από φυσικές καταστροφές γύρω στα ~$150 δισ. γίνονται η «νέα κανονικότητα»
Ο Βαγγέλης Μπακάλης Τεχνικός Διευθυντής P&C και Marine στην Howden Hellas Η Howden Hellas, ο μεγαλύτερος μεσίτης ασφαλίσεων στην Ελλάδα και στην Κύπρο, ανακοινώνει με χαρά την ένταξη του Βαγγέλη Μπακάλη... Nextdeal newsroom, 20/01/2025 - 17:39 20/1/2025
Η Swiss Re προβλέπει αύξηση της θνησιμότητας κατά 3% έως το 2033 και σταθερή ανάπτυξη για τις ασφαλιστικές ζωής το 2025 Ο Paul Murray, CEO του τομέα Ασφάλισης Ζωής και Υγείας στη Swiss Re, προσφέρει την προοπτική του για τα βασικά... Nextdeal newsroom, 20/01/2025 - 13:04 20/1/2025