Nextdeal newsroom, 10/2/2016 - 08:17 facebook twitter linkedin Θανάσης Αργυρός: Δεν πουλάμε συμβόλαια, πουλάμε ασφάλιση Nextdeal newsroom, 10/2/2016 facebook twitter linkedin Συνέντευξη στον Κωστή Σπύρου Σε συρρίκνωση και του ασφαλιστικού κλάδου εκτιμά ότι θα οδηγήσει το νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο, αλλά και το φορολογικό ο κ. Θανάσης Αργυρός επικεφαλής του ασφαλιστικού γραφείου Αργυρός στην Πάτρα, μιλώντας στο Nextdeal. Ο κ. Αργυρός με πολύχρονη εμπειρία στον ασφαλιστικό κλάδο μιλάει για το γραφείο του που λειτουργεί επί εικοσιπέντε χρόνια στην Πάτρα, για τα σχέδια επέκτασης σε νέες αγορές και εκφράζει την αισιοδοξία του για το μέλλον. Παρόλο που το 2015 ήταν γενικά μία δύσκολη χρόνια, σημειώσαμε αύξηση στην παραγωγή μας της τάξης του 10% γνωστοποιεί ο κ. Αργυρός. Διαβάστε αναλυτικά τη συνέντευξη: 1) Ποιο ήταν το κίνητρο που σας οδήγησε να δραστηριοποιηθείτε επαγγελματικά στον ασφαλιστικό κλάδο; Η επαφή μου με την λεγόμενη ασφαλιστική βιομηχανία έχει αρχίσει πριν από πολλά χρόνια όταν ο πατέρας μου, ως συνετός επιχειρηματίας και οικογενειάρχης, είχε φροντίσει να ασφαλίσει τόσο την επιχείρησή και το προσωπικό του, όσο και όλη μας την οικογένεια. Οι τακτικές επισκέψεις του ασφαλιστή μας, οι αναλύσεις, οι συζητήσεις και οι λύσεις που μας πρότεινε μου «φύτεψαν το μικρόβιο της ασφάλισης». Όταν δε ήρθε η ώρα να ξεκινήσω τη δικιά μου επιχειρηματική δραστηριότητα, αποφάσισα να γίνω ασφαλιστικός σύμβουλος, στην απόφαση αυτή σημαντικό ρόλο έπαιξε στενός μου φίλος που σήμερα είναι υψηλόβαθμο διοικητικό στέλεχος πολυεθνικής ο Γιώργος Αλεξανδρόπουλους ο οποίος τότε έκανε τα πρώτα του βήματα στο χώρο αλλά κι ο Άγγελος Τρωίζος περιφερειακός Διευθυντής της Interamerican. Δεν έχω μετανιώσει ούτε μία φορά για την επιλογή μου και αν μπορούσα να κάνω μία νέα αρχή πάλι την ίδια επιλογή θα έκανα, αποφεύγοντας φυσικά κάποια λάθη. Είναι πολύ σημαντικό για μένα να σου δίνεται η δυνατότητα μέσω της δουλειάς σου να έρχεσαι σε επαφή με κόσμο, να μπορείς να μπεις στη ζωή τους, να μοιράζεσαι τα προβλήματά τους, τις ανησυχίες τους και τις ανασφάλειές τους και να προσπαθείς να βρεις την καλύτερη λύση γι’ αυτούς. 2) Πόσα χρόνια είναι στο χώρο το ασφαλιστικό γραφείο Αργυρός και με ποιες εταιρίες συνεργάζεσθε; Το γραφείο μας λειτουργεί τα τελευταία εικοσιπέντε χρόνια και μάλιστα στην ίδια επαγγελματική στέγη σε προάστιο της Πάτρας. Με σταθερά βήματα εδραιωθήκαμε και τον τελευταίο χρόνο δημιουργήσαμε ένα νέο κατάστημα διάθεσης προϊόντων και είσπραξης σε κεντρικό σημείο της πόλης μας, το οποίο έτυχε θερμής υποδοχής από τους πελάτες μας. Σε λίγες μέρες θα λειτουργήσει και στην Αθήνα υποκατάστημά μας, σε συνεργασία με έμπειρο στέλεχος της ασφαλιστικής αγοράς, το οποίο θα αναλάβει την εξυπηρέτηση ειδικών κινδύνων και μεγάλων πελατών καθώς και τη λειτουργία της νέας μας διαδικτυακής πλατφόρμας συγκριτικής τιμολόγησης και ασφάλισης. Ευελπιστούμε δε μέχρι το τέλος του έτους, να έχουμε και άλλο ένα κατάστημα στην ευρύτερη περιοχή μας. To motto μας είναι «Ο πελάτης αποφασίζει, δεν είναι κτήμα κανενός, γίνε Εσύ ο καλύτερος και τότε θα έρθει σε εσένα». Για να είμαστε λοιπόν οι καλύτεροι, εκτός όλων των άλλων, φροντίζουμε να δίνουμε την δυνατότητα στον πελάτη να επιλέγει τις κατάλληλες καλύψεις από εταιρείες, οι οποίες είναι σίγουρες, αξιόπιστες, φερέγγυες και παράλληλα ευέλικτες και ανθρώπινες. Συνεργαζόμαστε λοιπόν με όλες τις εταιρείες που έχουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά και επιπλέον λαμβάνουν υπόψη τους τις ιδιαιτερότητες της περιφέρειας και προσπαθούν να καλύψουν τα κενά που δημιουργεί η «απόσταση» από το Κέντρο, δεδομένου ότι οι περισσότερες έχουν κλείσει τα υποκαταστήματά τους σε όλη την Ελληνική περιφέρεια. Μεγάλο μέρος του πελατολογίου μας καλύπτεται από την Prime και την Interlife επίσης έχουμε σημαντικές συνεργασίες και με άλλες διαμεσολαβητικές εταιρίες όπως η Promist και η Western Union. 3) Αυτή την εποχή οι πελάτες τι προϊόντα ζητάνε; Η Ελληνική κοινωνία ζει σε κατάσταση οικονομικού και όχι μόνο πανικού. Νιώθει ότι τα πάντα γύρω της καταρρέουν και απελπισμένα προσπαθεί να κάνει ενέργειες οι οποίες θα αντισταθμίσουν ή έστω θα μειώσουν τους κινδύνους που έρχονται. Φυσικό είναι λοιπόν αυτή την περίοδο η μεγάλη αγωνία των πελάτων μας να επικεντρώνεται στη «Σύνταξη» και στη «Νοσοκομειακή Περίθαλψη». Πράγματι οι εταιρείες έχουν να προσφέρουν πολύ καλές λύσεις και μάλιστα μπορούμε να τις προσαρμόσουμε όσο το δυνατό καλύτερα στις οικονομικές δυνατότητες του καθενός. Εμείς ως γραφείο δεν εκμεταλλευόμαστε την αγωνία του κόσμου προκειμένου να πετύχουμε την πώληση μερικών συμβολαίων επιπλέον. Προσπαθούμε με ειδικές μεθόδους και τεχνικές και αφού λάβουμε υπόψη μας για κάθε πελάτη χωριστά τις παροχές από την κοινωνική του ασφάλιση και το ταμείο του, καθώς και τις παροχές από άλλα ασφαλιστήρια που τυχόν έχει, να τον βοηθήσουμε να εντοπίσει τις πραγματικές του ανάγκες, να τις ποσοτικοποιήσει, να τις προτεραιοποιήσει και να κάνουμε έναν ολοκληρωμένο ασφαλιστικό σχεδιασμό. Δεν πουλάμε συμβόλαια, πουλάμε ασφάλιση και για να σας προλάβω, ξέρω ότι τα ίδια ακούτε από πολλούς όμως σε εμάς μπορείτε και να τα δείτε. 4) Σε ποια επίπεδα κυμάνθηκε η παραγωγή των γραφείων σας το 2015; To 2015 ήταν γενικά μία δύσκολη χρόνια, όμως καταφέραμε να ανταπεξέλθουμε στα προβλήματα με επιτυχία σημειώνοντας μία αύξηση στην παραγωγή μας της τάξης του 10%, το οποίο μας επιτρέπει να βλέπουμε το μέλλον με αισιοδοξία. Στόχος μας για το 2016 είναι να αυξήσουμε την παραγωγή μας, να εκμεταλλευτούμε ποιοτικά το υπάρχον χαρτοφυλάκιό μας, να επεκτείνουμε τις συνεργασίες μας και να λειτουργήσουμε αποτελεσματικά τα νέα μας γραφεία ώστε να επεκταθούμε και σε νέες αγορές. Φυσικά πρέπει να ευχαριστήσουμε τους περίπου πέντε χιλιάδες πελάτες μας, οι οποίοι μας στηρίζουν και μας περιβάλλουν με εμπιστοσύνη όλα αυτά τα χρόνια. 5) Το νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο έβγαλε στο δρόμο και τους ασφαλιστές. Οι ρυθμίσεις του νομοσχεδίου εκτιμάτε ότι θα οδηγήσει τον κλάδο σε συρρίκνωση της απασχόλησης και σε αναγκαστική, λόγω αδυναμίας, εισφοροδιαφυγή; Όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι εταιρείες έχουν πληγεί δυσανάλογα τα τελευταία χρόνια. Τίποτα δεν είναι ίδιο. Τίποτα δεν μπορεί να λειτουργήσει και να επιζήσει όπως παλιά και όταν λέω παλιά μιλάω για τα τελευταία δέκα χρόνια. Σίγουρα έχουμε και εμείς τις ευθύνες μας και θα ήταν σωστό και λογικό να επωμισθούμε τις ανάλογες συνέπειες, όμως αντί γι’ αυτό αντιμετωπιζόμαστε σαν να είμαστε η πηγή όλων των κακών και να πρέπει να πληρώσουμε για όλα τα λάθη και τις παραλείψεις (και δεν λέω τίποτα άλλο), όλων των κυβερνήσεων από την ίδρυση του Ελληνικού κράτους. Το ασφαλιστικό ήταν το κερασάκι στη τούρτα. Ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι και γέμισε τους δρόμους γραβάτες, γαλότσες και αρβύλες. Σίγουρα το νέο ασφαλιστικό, αλλά και το νέο φορολογικό αποτελεί κίνητρο για εισφοροδιαφυγή και σίγουρα θα προστεθεί ένας ακόμη λόγος για συρρίκνωση πολλών κλάδων και ιδιαίτερα του δικού μας , που όπως γνωρίζετε και καλύτερα από μένα, δεν έχουμε την δυνατότητα ούτε για εισφοροδιαφυγή ούτε για φοροδιαφυγή. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Ελπίζω να καταφέρουν τελικά να ψηφίσουν ότι είναι να ψηφίσουν και να παραμείνει σταθερό το πλαίσιο λειτουργίας μας για αρκετά χρόνια, έτσι να μπορέσουμε να προσαρμόσουμε τα πλάνα και τις δράσεις μας με τέτοιο τρόπο ώστε να επιβιώσουν οι επιχειρήσεις μας και να μπορούμε να φροντίσουμε το προσωπικό και τις οικογένειές μας. 6) Η Ψήφιση της οδηγίας Solvency ΙΙ θα αναβαθμίσει τον κλάδο και σε ποια επίπεδα; Η εφαρμογή και μάλιστα η ορθή εφαρμογή της οδηγίας σίγουρα θα αναβαθμίσει τον κλάδο μας στο σύνολό του. Κάνω αυτή την διευκρίνιση γιατί στη χώρα μας πολλά πράγματά ψηφίζονται αλλά λίγα εφαρμόζονται και ακόμη πιο λίγα εφαρμόζονται σωστά. Η ορθή εφαρμογή της συμφωνίας λοιπόν δεν θα είναι μία ακόμη νομοθετική ρύθμιση αλλά θα αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας και ελέγχου ολόκληρης της ασφαλιστικής αγοράς. Θα θωρακιστούν οι ασφαλιστικές εταιρίες σε όλη την Ευρώπη σε τέτοιο βαθμό ώστε να αντέχουν σε ακραίες οικονομικές καταστάσεις και κρίσεις. Η φερεγγυότητα των εταιρειών θα υπολογίζεται με νέα ποσοτικά και ποιοτικά κριτήρια και θα επιβάλλονται συγκεκριμένοι κανόνες δημοσιοποίησης και διαφάνειας, εξασφαλίζοντας την όσο δυνατή μεγαλύτερη προστασία του καταναλωτή. Η θωράκιση των ασφαλιστικών εταιρειών και η ελαχιστοποίηση της πιθανότητας να πτωχεύσουν, η αύξηση της εμπιστοσύνης του καταναλωτή στον θεσμό της ασφάλισης και οι κοινοί κανόνες λειτουργίας θα επιτρέψουν στην αγορά να λειτουργήσει σε κανονικές συνθήκες υγειούς ανταγωνισμού και ο καθένας θα πάρει το κομμάτι που δικαιούται είτε είναι εταιρεία είτε είναι διαμεσολαβητής. 7) Ποια είναι τα προβλήματα που έχουν τα ασφαλιστικά γραφεία στην περιφέρεια; Αν και θεωρητικά η εικόνα της διαμεσολάβησης στην περιφέρεια είναι μια μικρογραφία της αντίστοιχης εικόνας του Κέντρου, στην πράξη διαφοροποιείται τα μέγιστα λόγω των ιδιαίτερων δεδομένων και χαρακτηριστικών που επικρατούν σε κάθε τοπική κοινωνία. Χαρακτηριστικά τα οποία σπανίως λαμβάνονται υπόψη από αυτούς που χαράσσουν πολιτικές, είτε από την μεριά των ασφαλιστικών εταιριών είτε από την πολιτεία, με αποτέλεσμα να βρισκόμαστε πολύ συχνά αντιμέτωποι με δυσεπίλυτα προβλήματα. Στην περιφέρεια οι κοινωνίες αριθμούν πολύ λιγότερα μέλη, έχουν διαφορετική κουλτούρα και νοοτροπία. Εργάζονται, ζουν, σκέφτονται, καταναλώνουν, διασκεδάζουν και επικοινωνούν με διαφορετικό τρόπο. Απόρροια αυτών είναι και οι σχέσεις μεταξύ διαμεσολαβητή κα πελάτη να είναι πιο προσωπικές και πιο άμεσες. Ο κόσμος πρώτα ξέρει εμάς και μετά την εταιρεία που καλύπτει τον κίνδυνο, γι’ αυτό και οι προσπάθειες για direct ασφαλίσεις από τις εταιρείες δεν βρίσκουν πρόσφορο έδαφος στην περιφέρεια όπως στο Κέντρο. Οι πελάτες μας προτιμούν να επισκέπτονται οι ίδιοι τα γραφεία μας προκειμένου να παραλάβουν τα συμβόλαιά τους, να ενημερωθούν για νέα προϊόντα, να πληρώσουν, να μάθουν για την πορεία διακανονισμού της ζημιάς τους και για άλλα πολλά, ανεξάρτητα αν τις ίδιες υπηρεσίες θα μπορούσαν να τις λάβουν μέσω των τηλεφωνικών κέντρων ή από τα site των εταιρειών. Γι’ αυτό τα γραφεία μας τα οποία λειτουργούν μέχρι αργά το βράδυ, ακόμη και τα Σάββατα, είναι μεν ένα επιπλέον κόστος, όμως παράλληλα είναι μία ευκαιρία για προσωπική επαφή με τον πελάτη και τη δημιουργία συνθηκών για μία νέα πώληση. 8) Ποιο μήνυμα θέλετε να στείλετε σε ένα νέο παιδί που θέλει να ασχοληθεί με τις ασφάλειες; Το επάγγελμα του διαμεσολαβητή είναι πρώτα από όλα λειτούργημα. Το λέω και το πιστεύω. Όμως δεν παύει να είναι επάγγελμα και ως επάγγελμα είναι πολύ δύσκολο και χρειάζεται, ιδιαίτερα στις μέρες μας, μεγάλη προσπάθεια σε πολλά επίπεδα ώστε να καταφέρεις να βιοπορισθείς μέσα από αυτό. Ευτυχώς ή δυστυχώς εμείς οι παλιοί μάθαμε από τα λάθη μας. Είναι κτήμα μας ότι δεν μπορεί να είμαστε ταυτόχρονα καλοί επιχειρηματίες, σύμβουλοι, πωλητές, λογιστές, προγραμματιστές, νομικοί, γραμματείς, διακανονιστές, τυπογράφοι, εισπράκτορες, μαρκετίστες, ειδικοί στα social media κλπ. Βάζουμε όσο χρειάζεται στην άκρη το Εγώ μας, σταματάμε τις ατομικές προσπάθειες και δημιουργούμε τις κατάλληλες συνέργειες οι οποίες θα μας επιτρέψουν να κάνουμε μόνο τη βασική δουλειά μας, που είναι η ενημέρωση των πελατών για το θεσμό της ασφάλισης και να τους βοηθούμε να εντοπίσουν τις ανάγκες τους και το πως να τις καλύψουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Βάζει λοιπόν καλά στο μυαλό του τα παραπάνω προχωρεί και επιτυχαίνει. Ο Αθανάσιος Αργυρός γεννήθηκε στις 12/10/1969 στην Πάτρα όπου και ζει μόνιμα. Είναι παντρεμένος και έχει δύο παιδιά Είναι ασφαλιστικός Σύμβουλος από το 1991. Έχει πιστοποίηση Α' Β' και Δ'. Διατηρεί δύο καταστήματα (ασφαλιστικά Γραφεία) στην Πάτρα και απασχολεί 5 πιστοποιημένους υπαλλήλους. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 18/10/2024 Ενισχύοντας την Οδική Ασφάλεια: Νέα Δωρεά Αλκοολομέτρων από την ΕΑΕΕ στην Τροχαία
H DAÈS χορηγός στο Platforms Project 2024! Η DAES ήταν χορηγός στο Platforms Project 2024 – Independent ArtFair και διοργάνωσε ειδικές ξεναγήσεις για ασφαλισμένους και συνεργάτες της. Το... Nextdeal newsroom, 18/10/2024 - 13:05 18/10/2024
Η DGTAL εισάγει ΑΙ Agents στην Ασφαλιστική αγορά! Ενισχύοντας τις δυνατότητες της GenAI στον (αντ)ασφαλιστικό κλάδο και εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ακρίβεια και αποτελεσματικότητα στη λήψη αποφάσεων Η DGTAL, η πρωτοπόρος... Nextdeal newsroom, 18/10/2024 - 12:51 18/10/2024