Nextdeal newsroom, 8/12/2016 - 11:42 facebook twitter linkedin Πώς συμβάλλουν τα social media στην καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης; Nextdeal newsroom, 8/12/2016 facebook twitter linkedin Στη χρήση των social media για την ανίχνευση ψευδών απαιτήσεων έχουν στραφεί το τελευταίο διάστημα οι ασφαλιστικές εταιρίες, αναφέρει σε έγγραφό της με τίτλο "Καινοτομίες από τη χρήση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης για την Καταπολέμηση της Ασφαλιστικής Απάτης, Βελτιώνουν τις Υπηρεσίες" ("Innovations in Using Social Media to Fight Insurance Fraud, Improve Service") η ασφαλιστική εταιρία QBE North America. Το έγγραφο περιγράφει διάφορα παραδείγματα ανθρώπων που αιτούν αποζημίωση για κάποιο συμβάν ενώ ταυτόχρονα αναρτούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γεγονότα από τη ζωή τους που έρχονται σε αντίθεση με το αίτημά τους, όπως για παράδειγμα αθλητές που συμμετέχουν σε τοπικά πρωταθλήματα, ενώ ταυτόχρονα λαμβάνουν αποζημίωση για ατύχημα ή πρόβλημα υγείας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν απεριόριστες δυνατότητες σε όσους ερευνούν για ασφαλιστικές απάτες καθώς τα 2/3 των ενηλίκων χρησιμοποιούν τα social media ενώ κάθε δύο μέρες αναρτούνται ένα δισεκατομμύριο δημοσιεύσεις (posts). Οι δημοσιεύσεις αφήνουν "ίχνη" και πολλές φορές αποκαλύπτουν τις κινήσεις ανθρώπων που αιτούν ψευδείς αξιώσεις. Η ασφαλιστική απάτη εκτιμάται ότι κοστίζει στη βιομηχανία 80 δισ. δολάρια ετησίως, με κάποιες μελέτες να υποστηρίζουν ότι το 10% του συνόλου των απαιτήσεων στον κλάδο περιουσίας και ατυχημάτων είναι ψευδείς. Η εύρεση νέων μεθόδων για την καταπολέμηση της απάτης είναι κρίσιμης σημασίας για τη διατήρηση των χαμηλών ασφαλίστρων και των οικονομικά προσιτών ασφαλιστηρίων συμβολαίων. Το έγγραφο επισημαίνει επίσης ότι άνθρωποι της αγοράς συνεχίζουν να επεκτείνουν τους τρόπους με τους οποίους τα social media θα μπορούσαν να βοηθήσουν στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, όπως για παράδειγμα: Μετά από μια φυσική καταστροφή, ο έλεγχος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα μπορούσε να βοηθήσει τις ασφαλιστικές εταιρίες να προσδιορίσουν τις περιοχές που επλήγησαν περισσότερο και ως εκ τούτου να δράσουν πιο γρήγορα ώστε να μετριάσουν τις απώλειες και να επιταχύνουν την αποκατάσταση των ζημιών. Ομοίως, τα social media μπορούν να αποκαλύψουν καταστάσεις αυξημένου κινδύνου επιτρέποντας στις ασφαλιστικές εταιρίες να προτείνουν μέτρα ασφαλείας που θα μπορούσαν να αποτρέψουν την απώλεια. Τέλος, τα social media μπορούν να βοηθήσουν την ασφαλιστική εταιρία να αντλήσει πληροφορίες για περιπτώσεις που απαιτούν επέκταση της κάλυψης, όπως μια ανακαίνιση σπιτιού η οποία εμπεριέχει τον κίνδυνο τραυματισμού των εργατών. Βρείτε το έγγραφο της QBE North America στα "Συνημμένα αρχεία". Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 4/2/2025 Aon: Η κάλυψη αστικής ευθύνης διευθυντών και στελεχών (D&O) μειώθηκε το δ’ τρίμηνο
Nextdeal newsroom, 4/2/2025 Ο Ασφαλιστικός Γονέας επιβράβευσε τους πελάτες της Allianz με € 1,3 εκατομμύρια Επιστροφή Ασφαλίστρων!
Χρυσή διάκριση για την INTERAMERICAN στα Διεθνή Βραβεία Learning and Development 2024 Στην κατηγορία «Best Learning Technology Implementation» για την εκπαιδευτική πλατφόρμα Digital Learning Academy Η INTERAMERICAN τιμήθηκε με Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «Best... Nextdeal newsroom, 04/02/2025 - 11:19 4/2/2025
Τι αναφέρει η ΕΑΕΕ για τα διοικητικά πρόστιμα στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση Στις 29 Ιανουαρίου 2025, η EIOPA δημοσίευσε την 5η κατά σειρά ετήσια έκθεση σχετικά με τις διοικητικές κυρώσεις και άλλα... Nextdeal newsroom, 04/02/2025 - 10:01 4/2/2025