Nextdeal newsroom, 7/7/2017 - 07:16 facebook twitter linkedin Αντώνης Παπαδόπουλος στο Nextdeal: Η AIG «ανεβάζει στροφές»! Nextdeal newsroom, 7/7/2017 facebook twitter linkedin Η εντατικοποίηση των ρυθμών εργασίας σε όλα τα επίπεδα είναι το χαρακτηριστικό της AIG αυτή την περίοδο, γεγονός που επιβεβαιώνει και ο Consumer Lines Director της εταιρείας κ. Αντώνης Παπαδόπουλος με συνέντευξη του στο Nextdeal και τον Λάμπρο Καραγεώργο. Αυτήν την περίοδο δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην αναβάθμιση των συστημάτων μας και εργαζόμαστε εντατικά με τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρίας, με στόχο να είμαστε έτοιμοι να διαχειριστούμε μεγαλύτερους όγκους εργασιών και να εξυπηρετούμε πιο άμεσα και πιο ολοκληρωμένα το δίκτυό μας, τονίζει χαρακτηριστικά ο κ.Παπαδόπουλος. Ο κ. Παπαδόπουλος αποτιμά θετικά τις πρόσφατες οργανωτικές αλλαγές στην AIG, σημειώνει ότι κύρια πηγή εισροής εργασιών παραμένει το δίκτυο των πρακτόρων και μεσιτών σε όλη την Ελλάδα και γνωστοποιεί ότι τα νέα βελτιωμένα προγράμματα προσφέρουν ουσιαστικές καλύψεις και τιμές ιδιαίτερα ανταγωνιστικές. Ακολουθεί η συνέντευξη: 1. Αναλάβατε πρόσφατα τη Διεύθυνση Προσωπικών Ασφαλίσεων της AIG στην οποία υπάγονται η ομάδα πωλήσεων και οι σχετικοί κλάδοι. Πού στοχεύουν οι οργανωτικές αλλαγές της εταιρείας; Εξετάσαμε πολύ προσεκτικά τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να έρθουμε πιο κοντά στους Συνεργάτες μας και καταλήξαμε πως αυτό απαιτεί μια πιο στενή συνεργασία μεταξύ των ομάδων ανάληψης κινδύνων και αυτών των πωλήσεων. Έτσι, με την ευελιξία που μας έδωσε το νέο μετοχικό μας σχήμα, σχεδιάσαμε ένα μοντέλο λειτουργίας που συνδυάζει την εξωστρέφεια των πωλήσεων με την αναλυτική σκέψη των κλάδων. Το μοντέλο αυτό μπορεί να εφαρμοστεί εκεί που υπάρχει η κατάλληλη εταιρική κουλτούρα συνεργασίας αλλά και πειθαρχίας στον τρόπο ανάληψης και προώθησης ασφαλιστικών εργασιών. Χρειάζεται επίσης τους κατάλληλους ανθρώπους που θα στελεχώνουν τις αντίστοιχες ομάδες. Εμείς είχαμε αυτά τα πλεονεκτήματα και τα εκμεταλλευτήκαμε. Ήδη, στους μήνες που μεσολάβησαν από την αλλαγή αυτή μέχρι σήμερα, είδαμε πως αυτός ο τρόπος εργασίας είναι αρκετά πιο αποδοτικός: μας βοηθά να εναρμονίζουμε τους στόχους και τη στρατηγική μας, να αντιμετωπίζουμε τις ανάγκες των Συνεργατών πιο ολοκληρωμένα, με μεγαλύτερη εξειδίκευση, να διαχειριζόμαστε καλύτερα το χαρτοφυλάκιό τους και να αντιδρούμε με αμεσότητα σε οποιοδήποτε θέμα προκύψει. 2. Συνολικά ποιος είναι ο τομέας ευθύνης σας και ποιες είναι οι προτεραιότητες σας για τους επόμενους μήνες; Όπως ανέφερα και νωρίτερα, ενσωματώνοντας τους Κλάδους και τις Πωλήσεις σε μια ενιαία διεύθυνση, τη Διεύθυνση των Consumer Lines όπως τη λέμε εμείς, δημιουργήθηκε μια ομάδα που διαχειρίζεται τις ασφαλίσεις Οχημάτων, Κατοικιών, Σκαφών, Ταξιδιών, Προσωπικών Ατυχημάτων, αλλά και πιο εξειδικευμένα προϊόντα, όπως η Επέκταση Εγγύησης, η ασφάλιση κινητών τηλεφώνων και ανάλογων συσκευών, ποδηλάτων, το Private Client Group που απευθύνεται σε ιδιώτες με περιουσιακά στοιχεία υψηλής αξίας, καθώς και τις ασφαλίσεις μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με ασφαλιζόμενα κεφάλαια έως €1.000.000. Για τα προϊόντα αυτά έχουμε ως ομάδα των Consumer Lines τη συνολική ευθύνη: από τον αρχικό σχεδιασμό, την αναλογιστική μελέτη, την τιμολόγηση και το underwriting, μέχρι την ανάπτυξη των εργασιών. Επομένως, στις αρμοδιότητες μας είναι και η διαχείριση των σχέσεων με περίπου 1.200 Συνεργάτες που διατηρούν κυρίως χαρτοφυλάκιο μέσω των προϊόντων των Consumer Lines, εξυπηρετώντας τους ωστόσο για το σύνολο των αναγκών τους στην εταιρία μας. Επιπλέον διαχειριζόμαστε την σχέση με τους λεγόμενους Sponsors, εταιρίες δηλαδή που διατηρούν μεγάλη και οργανωμένη βάση πελατών μέσω των οποίων μπορούμε να διαθέσουμε εξειδικευμένα προϊόντα των Consumer Lines. Τέλος είμαστε υπεύθυνοι για την ανάπτυξη των εργασιών μας μέσω του Direct καναλιού. Αυτήν την περίοδο δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην αναβάθμιση των συστημάτων μας και εργαζόμαστε εντατικά με τα υπόλοιπα τμήματα της Εταιρίας, με στόχο να είμαστε έτοιμοι να διαχειριστούμε μεγαλύτερους όγκους εργασιών και να εξυπηρετούμε πιο άμεσα και πιο ολοκληρωμένα το δίκτυό μας. Επίσης, δεν παραλείπουμε να αναβαθμίζουμε τα προϊόντα μας ανακοινώνοντας πρόσφατα θετικές αλλαγές όσον αφορά τα προγράμματα Κατοικιών. 3. Σε ποια «κανάλια» δίνει έμφαση η AIG για την προώθηση των ασφαλιστικών προϊόντων; NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Η εταιρία μας ανέκαθεν στήριζε τη λογική της πολυκάναλης διανομής των προϊόντων της έχοντας ως απαραίτητη προϋπόθεση τη μη διαφοροποίηση αυτών ανά κανάλι. Κύρια πηγή εισροής εργασιών παραμένει φυσικά το δίκτυο των πρακτόρων και μεσιτών σε όλη την Ελλάδα όπου από εκεί προσδοκούμε την μεγαλύτερη ανάπτυξη, βελτιώνοντας το service μας και αναβαθμίζοντας το πλάνο κινήτρων των συνεργατών μας, ενώ δουλεύουμε παράλληλα και προς την πλευρά της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων μας. Από εκεί και πέρα συνάπτουμε συνέργειες με τους Sponsors που ανέφερα παραπάνω, όπως για παράδειγμα εταιρίες τηλεπικοινωνιών, εταιρίες λιανικού εμπορίου κ.α. Παράλληλα, διαθέτουμε τα προϊόντα μας και σε απευθείας πελάτες, χωρίς ωστόσο να είναι προτεραιότητά μας. 4. Ποιες είναι οι αλλαγές που κάνατε στα νέα προγράμματα κατοικίας και τι καλύπτουν; Τα νέα μας βελτιωμένα προγράμματα προσφέρουν ουσιαστικές καλύψεις στους πελάτες μας. Οι προτάσεις που δημιουργήσαμε είναι ολοκληρωμένες, ξεκάθαρες και ιδιαίτερα ανταγωνιστικές. Ενδεικτικά, οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν: • Την ενίσχυση των πακέτων μας με περισσότερες καλύψεις χωρίς επιπλέον κόστος, όπως η προστασία υπασφάλισης στο βασικό πρόγραμμα ή οι ζημιές από χιόνι και χαλάζι στο διευρυμένο πρόγραμμα κ.α., καθώς και την ενσωμάτωση μερικών προαιρετικών καλύψεων στα βασικά προγράμματά μας. • Επιπλέον εκπτώσεις, όπως για παράδειγμα στις περιπτώσεις ενυπόθηκου δανείου, ασφάλισης πολλαπλών κατοικιών ή παράλληλης ασφάλισης οχήματος. • Μια νέα προαιρετική κάλυψη σε κατά παντός κινδύνου βάση για τυχαίες υλικές ζημίες • Σημαντικές βελτιώσεις στους όρους των συμβολαίων – για παράδειγμα αύξηση ή και κατάργηση των υπο-ορίων σε καλύψεις σχετικές με τη διάρρηξη σωληνώσεων ενώ προσφέρουμε σημαντική αύξηση ορίων στη Γενική Οικογενειακή Αστική Ευθύνη 5. Στην Ελλάδα είχαμε τελευταία δύο μεγάλες καταστροφές. Το σεισμό στη Λέσβο και την κατολίσθηση στο Αμύνταιο. Εκτιμάτε πως πρέπει να αναληφθεί κάποια πρωτοβουλία από Ασφαλιστικές εταιρείες και Πολιτεία για την κάλυψη αυτών των φαινομένων; Παρόλο που η Ελλάδα είναι μια κατεξοχήν σεισμογενής χώρα, η ασφάλιση κατοικίας παραδοσιακά έχει σχετικά χαμηλή ζήτηση. Ο κύριος λόγος κατά τη γνώμη μου είναι η έλλειψη ουσιαστικής γνώσης από το ευρύ κοινό για τα πραγματικά οφέλη των συγκεκριμένων προγραμμάτων ασφάλισης αλλά και της ανεπαρκούς εκπαίδευσής του σχετικά με βασικούς κανόνες διαχείρισης προσωπικού και οικογενειακού ρίσκου. Όπως για παράδειγμα, μια στοιχειώδη πρόβλεψη για τη διασφάλιση ενός ελάχιστου εισοδήματος μετά τα 65 μας ή την προστασία της προσωπικής μας περιουσίας όπως για παράδειγμα το σπίτι της οικογένειάς μας το οποίο αποκτήθηκε με κόπο και στερήσεις. Επίσης, έχουμε παρατηρήσει πως οι μεγάλες φυσικές καταστροφές όπως ο σεισμός, αντιμετωπίζονται ως ένα φαινόμενο που οι ίδιοι οι ιδιώτες δεν είναι σε θέση να διαχειριστούν. Αντιθέτως, αναμένουν πως το κράτος θα μεριμνήσει στην αποκατάσταση των ζημιών, κάτι το οποίο όμως δεν μπορεί βρει ανταπόκριση στον αναμενόμενο βαθμό, τόσο λόγω της οικονομικής κατάστασης της χώρας μας αλλά και της δυσκολίας ενός κράτους να διαχειριστεί ένα εκτεταμένο καταστροφικό γεγονός χρησιμοποιώντας μόνο τους δικούς του πόρους. Αυτό όμως μπορεί να το κάνει μια ασφαλιστική επιχείρηση. Το καθήκον λοιπόν που έχουμε εμείς από την πλευρά των ασφαλιστικών εταιριών είναι να μεριμνήσουμε για την ολοκληρωμένη ενημέρωση και εκπαίδευση του κόσμου, αλλά και να δημιουργήσουμε προϊόντα τα οποία είναι ξεκάθαρα, κατανοητά, με μεγάλο εύρος καλύψεων και τιμών προκειμένου να ανταποκρίνονται στην οικονομική δυνατότητα όλων ασφαλισμένων. Φυσικά, τηρώντας πάντα τους κανόνες του πειθαρχημένου underwriting και της σωστής αποθεματοποίησης ώστε να υπάρχουν διαθέσιμα εκείνα τα κεφάλαια που θα απαιτηθούν τη δύσκολη στιγμή. Ποιος είναι ο Αντώνης Παπαδόπουλος Ο κ. Παπαδόπουλος ασκεί καθήκοντα Διευθυντή Προσωπικών Ασφαλίσεων της AIG Greece, έχοντας υπ’ ευθύνη του τον σχεδιασμό και τη διαχείριση των προϊόντων των προσωπικών ασφαλίσεων, καθώς και την εμπορική στρατηγική των συγκεκριμένων προϊόντων, μέσω όλων των διαθέσιμων καναλιών όπως πράκτορες και μεσίτες, εταιρικοί πελάτες ή τελικοί καταναλωτές. Προτού αναλάβει τα σημερινά του καθήκοντα, διετέλεσε Εμπορικός Διευθυντής για την Ελλάδα, αλλά και Sales Manager για τις χώρες του European South Zone της AIG, ενώ στο παρελθόν έχει αναλάβει σημαντικές θέσεις ευθύνης για την AIG στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ξεκινώντας την καριέρα του στην AIG το 2003, οδήγησε τις προσωπικές ασφαλίσεις σε μια εντυπωσιακή αύξηση παραγωγής και κερδοφορίας, φτάνοντας να απαρτίζουν την πλειοψηφία του χαρτοφυλακίου της εταιρίας με περισσότερα από $100 εκατ. καθαρά ασφάλιστρα. Από το 2010 είναι μέλος της Διοικούσας Επιτροπής της AIG Ελλάς Α.Ε. με πεδία ευθύνης τις Προσωπικές Ασφαλίσεις και την Εμπορική Διεύθυνση. Έχει διατελέσει μέλος της Επιτροπής Αυτοκινήτων και Πληροφορικής της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος και κατέχει BSc in Business Administration από το Deree College, καθώς και MSc in Finance από το Lancaster University. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 31/10/2017 AIG Ελλάς: Η Θεανώ Τελωνιάτη νέα επικεφαλής του Κλάδου Περιουσίας και Ειδικών Κινδύνων
Η ελληνική φαρμακοβιομηχανία ως πυλώνας ανάπτυξης και κοινωνικής ευημερίας! Γράφει ο ΜΑΡΚΟΣ ΟΛΛΑΝΔΕΖΟΣ, επιστημονικός διευθυντής Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας Η Ελληνική Φαρμακοβιομηχανία διαδραματίζει έναν κρίσιμο ρόλο στην οικονομία και την κοινωνία της... Nextdeal newsroom, 03/01/2025 - 16:03 3/1/2025
ΕΟΠΠΥ: Από 1η Φεβρουαρίου νέο σύστημα ραντεβού με γιατρούς – ΠΙΣ: «ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΟΥΣ» Νέο σύστημα για ραντεβού με τους γιατρούς του ΕΟΠΠΥ καθιερώνει η διοίκηση του ΕΟΠΠΥ από την 1η Φεβρουαρίου. Η αρχική ανακοίνωση... Άρης Μπερζοβίτης, 03/01/2025 - 15:22 3/1/2025