Nextdeal newsroom, 11/10/2017 - 09:27 facebook twitter linkedin Allianz: Ανάπτυξη με πέντε βασικούς πυλώνες Nextdeal newsroom, 11/10/2017 facebook twitter linkedin Η υψηλή ικανοποίηση των πελατών ήταν και παραμένει για την Allianz Ελλάδος κύριο μέλημα όπως τονίζει στο NextDeal η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρίας κ. Φιλίππα Μιχάλη. Η κα Μιχάλη γνωστοποιεί απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ότι στην Allianz Ελλάδος σχεδιάζουμε την ανάπτυξή μας εστιάζοντας σε 5 βασικούς πυλώνες: Πελατοκεντρικότητα, Ψηφιοποίηση, Τεχνική Αρτιότητα, Μοχλούς ανάπτυξης και Αξιοκρατία, σχεδιάζοντας έναν οδικό χάρτη με δράσεις ενίσχυσης για τον κάθε πυλώνα. Ακολουθεί η τοποθέτηση της κας Φιλίππας Μιχάλη: «Στην Allianz Ελλάδος σχεδιάζουμε την ανάπτυξή μας εστιάζοντας σε 5 βασικούς πυλώνες: Πελατοκεντρικότητα, Ψηφιοποίηση, Τεχνική Αρτιότητα, Μοχλούς ανάπτυξης και Αξιοκρατία, σχεδιάζοντας έναν οδικό χάρτη με δράσεις ενίσχυσης για τον κάθε πυλώνα. Κύριο μέλημα ήταν και παραμένει για εμάς, η υψηλή ικανοποίηση των πελατών μας. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που οι πελάτες μας, ανέδειξαν -και φέτος- την Allianz για 3η συνεχόμενη χρονιά, ως την εταιρεία με τον υψηλότερο Δείκτη Καθαρών Υποστηρικτών στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων στην Ελληνική αγορά. Αναλύουμε συνεχώς την εμπειρία που έχει ο πελάτης στην επαφή του μαζί μας, και προχωράμε στην απλοποίηση των διαδικασιών και την παροχή περισσότερων ψηφιακών εργαλείων είτε απευθείας στους ίδιους ,είτε μέσω των συνεργατών μας, επενδύοντας περισσότερο στην καινοτομία, την ψηφιοποίηση των διαδικασιών μας αλλά και στην βελτιστοποίηση της συνολικότερης εξυπηρέτησης τους. Ταυτόχρονα, επικεντρωνόμαστε στην ενίσχυση του μεριδίου μας στον κλάδο της Υγείας μέσα από τον επανασχεδιασμό των υφιστάμενων προϊοντικών λύσεων Μy Health, οι οποίες γίνονται πιο ευέλικτες και ανταγωνιστικές, και προσδίδουν μεγαλύτερη αξία στους πελάτες μας. Αντίστοιχα, και στον κλάδο της Αποταμίευσης διευρύνουμε τις προϊοντικές μας λύσεις ενισχύοντας αυτά τα χαρακτηριστικά, απαντώντας στις σημερινές προκλήσεις της αγοράς αλλά και τις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών. Επιπλέον, ενισχύουμε το πολύτιμο έργο των συνεργατών μας με ακόμα ανταγωνιστικότερους κανονισμούς πωλήσεων και στηρίζουμε περισσότερο τις νέες συνεργασίες. Ο συνδυασμός αναβαθμισμένων προϊοντικών λύσεων και υπηρεσιών με το ευρύτερο πλαίσιο προώθησης πωλήσεων θα αποτελέσουν για εμάς τους κύριους μοχλούς ανάπτυξης για το άμεσο μέλλον. Τέλος, η τεχνική αρτιότητα παραμένει σταθερή μας αξία και για τον λόγο αυτό δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στην ανάληψη και τιμολόγηση κινδύνων και στην συντηρητική τοποθέτηση μας σε επενδυτικές επιλογές. Για το 2018 λοιπόν, παραμένουμε προσηλωμένοι στην εξυπηρέτηση των πελατών και των συνεργατών μας, διατηρώντας ένα πλαίσιο συνετής οικονομικής διαχείρισης που εξασφαλίζει τη διατήρηση της αξιοπιστίας μας και της υγιούς και κερδοφόρου ανάπτυξής μας». *Το κείμενο είναι αναδημοσίευση από το επετειακό τεύχος (389, 20/9/2017) της εφημερίδας Nextdeal για το 19ο διεθνές ασφαλιστικό και αντασφαλιστικό συνέδριο της Ύδρας Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 20/2/2025 Eurolife FFH: Απόδοση 3.18% στα ομαδικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίου για το 2024
Εθνική Ασφαλιστική: Νέες αυτοματοποιημένες διαδικασίες για ταχύτερη εξυπηρέτηση και άμεσες αποζημιώσεις Η Εθνική Ασφαλιστική προχωρά δυναμικά στην ψηφιακή εποχή, ολοκληρώνοντας μια σημαντική επένδυση σε σύγχρονες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης για την επιτάχυνση... Nextdeal newsroom, 20/02/2025 - 15:15 20/2/2025
Διεθνής διάκριση για την INTERAMERICAN: Silver Medal από το EcoVadis Σημαντική διάκριση για τον Όμιλο INTERAMERICAN, που συγκαταλέγεται στο 15% των κορυφαίων εταιρειών παγκοσμίως σε θέματα βιωσιμότητας. Ο Όμιλος INTERAMERICAN συνεχίζει να πρωτοπορεί... Nextdeal newsroom, 20/02/2025 - 11:23 20/2/2025