Nextdeal newsroom, 5/2/2018 - 10:28 facebook twitter linkedin Η Generali Hellas υπογράφει το ψηφιακό μέλλον μαζί με τον ασφαλιστή! (video) Nextdeal newsroom, 5/2/2018 facebook twitter linkedin Οι μεγάλες εταιρείες, έχουν την ικανότητα να διακρίνουν το μέλλον, να θέτουν ερωτήματα και να δίνουν καινοτόμες απαντήσεις, να οδηγούν τις εξελίξεις γιατί δεν φοβούνται το ρίσκο και τις πρωτοβουλίες που τις οδηγούν στην αλλαγή. Και η Generali είναι μία μεγάλη εταιρεία, όπως απέδειξε για μία ακόμη φορά με την εκδήλωση υποδοχής του νέου έτους στο Μέγαρο Μουσικής την Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου. Πάνω από 400 ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές συνεργάτες της, μυήθηκαν σε ένα καλύτερο μέλλον που επιφυλάσσει η Generali για τους ίδιους και τους πελάτες της. Μην φοβάστε το μέλλον, αξιοποιήστε τις καινοτομίες, η Generali θα είναι δίπλα σας σε αυτή την προσπάθεια, ήταν το μήνυμα που έστειλαν στους ασφαλιστές με τις ομιλίες τους ο κ. Πάνος Δημητρίου, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, ο κ. Ηλίας Ρήγας, Οικονομικός Διευθυντής, ο κ. Τάκης Βασιλόπουλος, Chief Technical Manager και ο κ. Διονύσης Μοσχονάς, Chief Strategy Officer της εταιρείας. Κορυφαία στιγμή της εκδήλωσης βέβαια η ομιλία του Kevin Surace, ενός αμερικανού technology innovator και ομιλητή, ο οποίος ταξίδεψε τους παρευρισκόμενους στη μελλοντική συναρπαστική ψηφιακή εποχή των robotics και των νέων ευκαιριών που θα παρουσιαστούν για τον ασφαλιστικό κλάδο. Στην ψηφιακή εποχή για την Generali ο άνθρωπος θα εξακολουθήσει να είναι ο μεγάλος πρωταγωνιστής και για τον λόγο αυτό επενδύει στον άνθρωπο, επενδύει στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή. Η Generali ανιχνεύει μαζί του τη νέα εποχή γιατί φέρνει στην ελληνική ασφαλιστική αγορά ψηφιακά εργαλεία που κάνουν πιο εύκολη τη ζωή του και το έργο του ασφαλιστικού πράκτορα, μεσίτη, συμβούλου, που ενισχύουν ακόμη περισσότερο τους δεσμούς του διαμεσολαβητή με τον πελάτη του. Η Generali φέρνει τα telematics αλλά και συστήματα που αποτυπώνουν ακόμη καλυτέρα τα θέλω των πελατών, φέρνει την ψηφιακή υπογραφή του πελάτη την οποία, όπως είπε ο κ. Μοσχονάς στους συνεργάτες της εταιρείας, «θα διαχειρίζεσθε αποκλειστικά εσείς». Η Generali οδηγεί τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή στη νέα ψηφιακή εποχή γιατί τολμά να διαμορφώνει μια πολύ καθαρή σχέση με τον ασφαλιστή συνεργάτη της και τον πελάτη του. Ξεκαθαρίζει ότι ο πελάτης ανήκει στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή και εκ των πραγμάτων «υποχρεώνει» όλη την ασφαλιστική αγορά να τοποθετηθεί επ΄ αυτού. Ρωτήστε τις άλλες εταιρείες που συνεργάζεσθε σε ποιον ανήκει ο πελάτης, προέτρεψε τους εκατοντάδες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές ο κ. Δημητρίου. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές αναγνωρίζουν τη στάση της Generali και αυτό αποτυπώνεται και στα αποτελέσματα της, όπως ανακοίνωσε ο κ. Ρήγας. Η Generali Hellas έσπασε το 2017 το φράγμα των 200 εκατ. ευρώ στην παραγωγή ασφαλίστρων με αύξηση 9% (2% στις γενικές και 21% στη ζωή) και ανέβηκε στην έκτη θέση μεταξύ όλων των ασφαλιστικών εταιρειών της χώρας με το μερίδιο αγοράς να ξεπερνά το 5,2%, χωρίς bancassurance, χωρίς direct πωλήσεις, χωρίς aggregator, γιατί, όπως τόνισε και ο κ. Δημητρίου, ο άνθρωπος είναι δημιουργός όλων! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 26/11/2024 Η Howden Re διορίζει τον Thomas Kroely της Aon ως Διευθύνοντα Σύμβουλο για την Κεντρική Ευρώπη
Nextdeal newsroom, 26/11/2024 Επίτιμος Διδάκτορας του Γεωπονικού Πανεπιστημίου ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου
Στον «αέρα» η νέα ιστοσελίδα του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ intersalonica.gr – Μια σύγχρονη εμπειρία περιήγησης Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ παρουσιάζει τη νέα του ιστοσελίδα, η οποία έχει σχεδιαστεί με στόχο να προσφέρει στους χρήστες μια ευχάριστη... Nextdeal newsroom, 26/11/2024 - 11:06 26/11/2024
KPMG: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο 3ος κύκλος επιμορφωτικών σεμιναρίων “AdvantAge Days” για επαγγελματίες 50+ με στόχο την έμπρακτη καταπολέμηση του φαινομένου ageism -Πάνω από 70 συμμετοχές σημειώθηκαν στα δωρεάν επιμορφωτικά σεμινάρια ενίσχυσης και αναβάθμισης επαγγελματικών δεξιοτήτων -Στο πλαίσιο της Κοινωνικής Υπευθυνότητας της KPMG... Nextdeal newsroom, 26/11/2024 - 09:58 26/11/2024