Γιώργος Μούζος, 19/3/2018 - 16:00 facebook twitter linkedin Fiesta ST: Για να πηγαίνετε «σφαίρα» στα ραντεβού σας! Γιώργος Μούζος, 19/3/2018 facebook twitter linkedin Το γρήγορο και τεχνολογικά προηγμένο μικρό της Ford, είναι το ιδανικό μοντέλο για τους ασφαλιστές που δεν θέλουν να αργοπορούν στα ραντεβού τους. Πέρσι, η Ford παρουσίασε το νέο Fiesta ST, με ένα νέο, τρικύλινδρο, 1.5L EcoBoost κινητήρα 200 ίππων και για πρώτη φορά επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes) που επιτρέπουν τη διαμόρφωση του κινητήρα, του συστήματος διεύθυνσης και των συστημάτων ελέγχου ευστάθειας σύμφωνα με τις ρυθμίσεις Normal, Sport και Track – μεταβάλλοντας το χαρακτήρα του οχήματος από ένα ευέλικτο, καθημερινό hatchback σε ένα ιδιαίτερα σπορ αυτοκίνητο, με το πάτημα ενός μπουτόν. Το νέο Fiesta ST περιλαμβάνει επίσης: • Σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford – πρωτιά για τη βιομηχανία – για τρικύλινδρο κινητήρα για βελτιωμένη απόδοση καυσίμου* • Τεχνολογία ενεργής πεταλούδας στην εξάτμιση που ενισχύει τον απίστευτα συναρπαστικό, σπορ ήχο του τρικύλινδρου κινητήρα • Σύστημα συνδεσιμότητα SYNC 3, ηχοσύστημα υψηλών προδιαγραφών B&O PLAY, και προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού όπως Lane Keeping Aid και Traffic Sign Recognition Με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Η τρίτη γενιά Fiesta ST είναι η πρώτη που θα διατίθεται με ένα προαιρετικό μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD) της Quaife, με σκοπό τη βελτιστοποίηση της ελκτικής πρόσφυσης. Το μηχανικό διαφορικό περιορίζει τη ροπή στον τροχό με τη λιγότερη πρόσφυση – για παράδειγμα, στον εσωτερικό τροχό μέσα σε μία στροφή – προκειμένου να μειώσει την ολίσθηση και να αυξήσει τη ροπή στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση, αξιοποιώντας πλήρως τις δυνατότητες του κινητήρα. Το διαφορικό της Quaife είναι σχεδιασμένο για να λειτουργεί σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο σύστημα Torque Vectoring Control της Ford που βελτιώνει το κράτημα και μειώνει την υποστροφή, εφαρμόζοντας πίεση πέδησης στον εσωτερικό τροχό, όταν το όχημα στρίβει. Οι απόλυτες επιδόσεις κατά την εκκίνηση από στάση Έχοντας εξελιχθεί με την προοπτική να χρησιμοποιείται μόνο στην πίστα, το προαιρετικό Launch control θα προσφέρει στους οδηγούς του νέου Fiesta ST μέγιστη ικανοποίηση με τις αξιόπιστες, γρήγορες εκκινήσεις από στάση. Απλό στη χρήση, οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν το Launch Control από τα χειριστήρια στο τιμόνι, με ενεργοποίηση μιας ειδικής ένδειξης στον πίνακα οργάνων 4,2 ιντσών. Κρατώντας το γκάζι τέρμα πατημένο, το σύστημα διατηρεί τις στροφές στο κόκκινο ενώ ενεργοποιείται μία ένδειξη ότι το αυτοκίνητο είναι έτοιμο για εκκίνηση. Αφήνοντας τελείως το συμπλέκτη, επιτυγχάνεται μία βελτιστοποιημένη εκκίνηση από στάση με τα συστήματα electronic stability control (ESC), traction control, Torque Vectoring Control και Torque Steer Compensation να διαχειρίζονται την καμπύλη ισχύος και ροπής. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 27/02/2025 - 09:00 Οδήγηση τη νύχτα: Τι να προσέχουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 19/02/2025 - 08:50 Η νέα πραγματικότητα των αυτόνομων οχημάτων και η ασφαλιστική πρόκληση
Γιώργος Μούζος, 17/02/2025 - 10:05 Το Adaptive Cruise Control και οι επιπτώσεις του στην οδική ασφάλεια
Ασφάλιση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων: Οι νέες παράμετροι τιμολόγησης μετά την έκρηξη της αγοράς Πώς οι ασφαλιστές μπορούν να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες της αγοράς των μεταχειρισμένων και να βελτιστοποιήσουν τις προτάσεις ασφάλισης; Τα τελευταία... Γιώργος Μούζος, 12/02/2025 - 09:04
Τεχνολογία V2X (Vehicle-to-Everything): Πώς θα επηρεάσει τα ασφαλιστικά προγράμματα Η τεχνολογία που αναμένεται να μεταμορφώσει την ασφάλιση: Προκλήσεις, ευκαιρίες και το μέλλον των ασφαλιστικών προγραμμάτων στην εποχή της διασυνδεδεμένης... Γιώργος Μούζος, 10/02/2025 - 10:44
Deepfake Videos: Η νέα μορφή ασφαλιστικής απάτης Η τεχνολογία deepfake δημιουργεί μια νέα γενιά ασφαλιστικής απάτης, επιτρέποντας την παραποίηση βίντεο για ψευδείς απαιτήσεις αποζημίωσης. Οι ασφαλιστές καλούνται... Γιώργος Μούζος, 07/02/2025 - 09:31
Προβλέποντας την οδική συμπεριφορά με Machine Learning: Πώς αλλάζουν τα ασφάλιστρα; Η τεχνολογία Machine Learning (ML) μεταμορφώνει τον ασφαλιστικό κλάδο και αναμφίβολα αλλάζει τον κλάδο ασφάλισης οχημάτων. Οι ασφαλιστικές εταιρείες αξιοποιούν πλέον... Γιώργος Μούζος, 05/02/2025 - 09:02
Ευρωπαϊκός Κανονισμός & συνδεδεμένα οχήματα: Οι επιπτώσεις του στις ασφαλιστικές εταιρείες! Η αέναη μεταμόρφωση της ασφαλιστικής αγοράς! Τα συνδεδεμένα οχήματα (connected cars) αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενσωματώνοντας τεχνολογίες όπως τηλεματική,... Γιώργος Μούζος, 03/02/2025 - 08:55
Ασφαλιστική απάτη: Πώς οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν το παιχνίδι; Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο αυτοκινήτου αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Τα πλαστά ατυχήματα, οι... Γιώργος Μούζος, 29/01/2025 - 09:04