Γιώργος Μούζος, 17/5/2018 - 13:40 facebook twitter linkedin Νέες υπηρεσίες συνδεσιμότητας κι ασφάλειας από την Opel Γιώργος Μούζος, 17/5/2018 facebook twitter linkedin Η Opel συνεχίζει την ταχεία ενσωμάτωση της τεχνολογίας του Groupe PSA, σύμφωνα με το στρατηγικό σχέδιο PACE! Μετά την ανακοίνωση ότι το Κέντρο Μηχανολογικής Εξέλιξης στο Rüsselsheim θα ηγηθεί της ανάπτυξης των Ελαφρών Επαγγελματικών Οχημάτων (LCV) του Groupe PSA και την εγκατάσταση 15 Πρότυπων Κέντρων Τεχνογνωσίας στην έδρα της, η Opel θα εισάγει υπηρεσίες συνδεσιμότητας του Groupe PSA στην Ευρώπη. Κατά συνέπεια, η μάρκα θα αρχίσει να αποσύρει σταδιακά την τεχνολογία OnStar ιδιοκτησίας GM, μία διαδικασία που θα ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2020. Με την ονομασία Opel Connect, οι νέες υπηρεσίες συνδεσιμότητας θα διατίθενται με επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα Opel εντός του 2019. Ένα από τα πρώτα μοντέλα που θα αποκτήσει Opel Connect θα είναι η επόμενη γενιά Corsa, την οποία η Opel θα προσφέρει και σε έκδοση ηλεκτρικού οχήματος μπαταρίας. Εκτός από την κλήση έκτακτης ανάγκης, οι υπηρεσίες συνδεσιμότητας θα περιλαμβάνουν συνδεδεμένη πλοήγηση, διάγνωση οχήματος, υποστήριξη κλεμμένου οχήματος, απομακρυσμένη πρόσβαση και διαχείριση στόλου, καθώς και Apple CarPlay και Android Auto.[1] Μέχρι το 2024, το Opel Connect θα διατίθεται σε όλη τη γκάμα μοντέλων Opel. Σχολιάζοντας το λανσάρισμα του Opel Connect, ο Λεωνίδας Μισαλάκης, Country Manager της Opel Hellas, δήλωσε: «Η Opel βρίσκεται στον προσκήνιο των εξελίξεων σε ό,τι αφορά τις υπηρεσίες συνδεσιμότητας οχημάτων. Η νέα τεχνολογία θα μας επιτρέψει να ενισχύσουμε αυτή τη θέση μας στο μέλλον.» Παράλληλα με το λανσάρισμα του Opel Connect, οι πελάτες της φίρμας που επιθυμούν να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες OnStar, ότι θα έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν από την OnStar Europe Limited μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου του 2020. Η Opel θα επικοινωνήσει με όλους τους κατόχους OnStar για να τους ενημερώσει για τις εξελίξεις και να τους προσφέρει παροχές αντίστοιχης αξίας σε περίπτωση που η λήξη της σύμβασή τους έχει χρονικό ορίζοντα πέραν της ανωτέρω ημερομηνίας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50 Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές!
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται; Η εκπαίδευση των πελατών σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις του οχήματός τους είναι σημαντική μιας και έτσι θα κερδίσετε την... Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48