Γιώργος Μούζος, 22/5/2018 - 13:00 facebook twitter linkedin Η Εικονική Πραγματικότητα της Volkswagen, στην υπηρεσία της ασφάλειας και του σχεδιασμού! Γιώργος Μούζος, 22/5/2018 facebook twitter linkedin Η Volkswagen χρησιμοποιεί την Εικονική Πραγματικότητα για να σχεδιάσει και εξελίξει μοντέλα της, πιο γρήγορα, πιο αποδοτικά, τεχνολογικά προηγμένα και κατ’ επέκταση περισσότερο ασφαλή! H Volkswagen έχει πάθος με την τεχνολογική πρωτοπορία και αναζητεί συνεχώς νέους τρόπους για την εξέλιξη των μοντέλων της. Ένας από αυτούς είναι και η Εικονική Πραγματικότητα (Virtual Reality - VR), που πολύς κόσμος – μάλλον εσφαλμένα – έχει ταυτίσει αποκλειστικά με τα βιντεοπαιχνίδια. Κάθε άλλο, η Volkswagen χρησιμοποιεί τη VR για να σχεδιάσει, εξελίξει και φέρει μερικά βήματα πριν από την παραγωγή, συναρπαστικά μοντέλα από ένα μέλλον που είναι πιο κοντά απ’ ότι φανταζόμαστε. Μοντέλα τα οποία θα προάγουν την οδική ασφάλεια, κάτι που τόσο πολύ έχουμε ανάγκη. Τα τελευταία χρόνια η Volkswagen έχει προσλάβει πολλούς προγραμματιστές με τεράστια εμπειρία στη VR. Ένας από αυτούς είναι ο 26χρονος David Kuri, ο οποίος μέχρι πρότινος εργαζόταν για μια διεθνή εταιρεία παιχνιδιών για υπολογιστές. Ο David, πλέον, μαζί με περίπου 30 συναδέλφους του εργάζεται στο Virtual Engineering Lab στο Wolfsburg, με βασική του αποστολή την υποστήριξη της Τεχνολογικής Εξέλιξης και του Σχεδιασμού, ψηφιοποιώντας διαδικασίες και μετατρέποντας την εικονική πραγματικότητα σε ένα πρακτικό εργαλείο. Στις φωτογραφίες βλέπουμε το David να είναι βυθισμένος σε έναν άλλον κόσμο και να κατασκευάζει ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Όχι πραγματικό, αλλά εικονικό. Στην πράξη δεν το κατασκευάζει καν, αλλά το σχεδιάζει: το αμάξωμα όμορφο και αεροδυναμικό, οι προβολείς στρογγυλοί, οι χειρολαβές λεπτές - ο David τα σχεδιάζει όλα αυτά με έντονες κινήσεις του χεριού και του βραχίονά του στον αέρα. Το καινούργιο αυτοκίνητο που σχεδιάζει ο David γρήγορα και δημιουργικά στον αέρα δεν θα κατασκευαστεί ποτέ - παρά τη ρετρό γοητεία που διαθέτει. Με τη βοήθειά του David οι σχεδιαστές θα μπορούν να δημιουργήσουν την εικόνα ενός νέου μοντέλου της Volkswagen στην παραμικρή του λεπτομέρεια. Εικονικά, χωρίς να έχει κατασκευαστεί κάτι, κερδίζοντας τόσο σε χρόνο όσο και χρήμα. Ο David Kuri βλέπει πολλούς τομείς εφαρμογής της εικονικής πραγματικότητας στη Volkswagen. Για παράδειγμα στις αεροδυναμικές προσομοιώσεις: «Εκεί υπάρχει μεγάλη ανάγκη εικονικών δοκιμών μοντέλων» λέει χαρακτηριστικά, καθώς τα αυτοκίνητα μπορούν να αντιμετωπίζουν διάφορες εικονικές οδηγικές και περιβαλλοντικές καταστάσεις. «Στην εικονική πραγματικότητα το αυτοκίνητο μπορεί να ακολουθεί ένα δρόμο με συνεχείς στροφές σε μια ορεινή περιοχή της Νότιας Ιταλίας ή να κινείται σε έναν αυτοκινητόδρομο στη Βόρεια Γερμανία», λέει ο David. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06