Nextdeal newsroom, 8/6/2018 - 11:22 facebook twitter linkedin Υπέργηρες οι συγκοινωνίες στην πόλη της Αθήνας! Nextdeal newsroom, 8/6/2018 facebook twitter linkedin Γερασμένος και απαξιωμένος παραμένει σχεδόν στο σύνολο του, ο στόλος αστικών λεωφορείων της Αθήνας, ο οποίος επιφέρει μεγάλο περιβαλλοντικό βάρος από τις εκπομπές και από το θόρυβο, αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και Δικύκλων. Όπως τονίζει ο Σύνδεσμος, σε μία εποχή που γίνεται μία παγκόσμια προσπάθεια μείωσης των ρύπων και των επιπτώσεων τους, η Ελλάδα βρίσκεται σταθερά στις τελευταίες θέσεις, με στόλο που ξεπερνάει τα 25 χρόνια ζωής και φτάνει πλέον τα 27! Μειωμένη οδική ασφάλεια, ρύποι, θόρυβος, έλλειψη παροχών για άτομα με ειδικές ανάγκες (ράμπες για αναπηρικά αμαξίδια) και άλλα τόσα είναι τα κύρια προβλήματα όσον αφορά το γερασμένο στόλο αστικών λεωφορείων. Η απόφαση επέκτασης του ορίου ζωής των αστικών συγκοινωνιών στα 27 χρόνια είναι ιδιαίτερα επιβλαβής για την ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον. Αναλυτικά ο στόλος των 2.021 λεωφορείων στην Αθήνα έχει ως εξής: Στα πετρελαιοκίνητα λεωφορεία έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον η διαφορά εκπομπών οξειδίων του αζώτου, ανάλογα την αντιρρυπαντική τεχνολογία. Πιο συγκεκριμένα, τόσο σε πίνακα, όσο και διαγραμματικά: Διάγραμμα 1:http://www.airclim.org Τα λεωφορεία με φυσικό αέριο εμφανίστηκαν σε μία Ευρωπαϊκή προσπάθεια μείωσης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Σύμφωνα με το Σύνδεσμο, αν και η Αθήνα ωφελήθηκε σημαντικά από τη χρήση λεωφορείων φυσικού αερίου, σε σχέση με άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις, παρέμεινε μια ρυπαρή κυκλοφοριακά πόλη, καθώς το 50% του στόλου (όλων των καυσίμων) είναι παλαιότερης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Πέρα από τα αστικά λεωφορεία, σημειώνει ο Σύνδεσμος, και τα σχολικά και τα τουριστικά λεωφορεία έχουν όριο ζωής τα 27 χρόνια. Όχι μόνο για λόγους περιβάλλοντος, αλλά και οδικής ασφάλειας, πρέπει να ανανεωθεί ο στόλος αυτών. Παλαιότερη τεχνολογία ισούται με χαμηλότερη οδική ασφάλεια και αύξηση θνησιμότητας. Παράλληλα, ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και Δικύκλων επισημαίνει ότι η πολιτεία πρέπει να προφυλάξει τους πολίτες της και να προχωρήσει στην προμήθεια ανανεωμένου στόλου αστικών συγκοινωνιών. Όταν περίπου των 50% του πληθυσμού μετακινείται καθημερινά με τα αστικά μέσα, η αναβάθμιση είναι ουσιαστικής σημασίας, τονίζει. Όλες οι Ευρωπαϊκές πόλεις έχουν ήδη προβεί στην αντικατάσταση παλιότερων λεωφορείων τους με καινούργια, που είτε συγκαταλέγονται στην EURO 6 αντιρρυπαντική τεχνολογία, είτε χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα που αποφέρουν μηδενικούς ρύπους, καταλήγει Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 22/1/2018 Η ηλεκτροκίνηση καθιερώνεται στην Ευρώπη. Η Ελλάδα μπορεί να ακολουθήσει;
Nextdeal newsroom, 2/1/2018 Περιορισμούς στην κυκλοφορία παλαιών ΙΧ στα αστικά κέντρα προτείνει ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων
Οι προτάσεις της Ε.Ε. για την κινητικότητα στο μέλλον. Πώς αντιδρούν οι ασφαλιστές; Η Επιτροπή Γιούνκερ αναλαμβάνει την τρίτη και τελευταία σειρά δράσεων για τον εκσυγχρονισμό του συστήματος μεταφορών της Ευρώπης. Στην ομιλία του... Γιώργος Μούζος, 18/05/2018 - 14:46 18/5/2018
Νέοι κανόνες για ασφαλέστερα και «καθαρότερα» αυτοκίνητα (βίντεο) Οι κανόνες διασφαλίζουν καλύτερη εποπτεία του τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, προβλέποντας βαριά πρόστιμα για τους παραβάτες και αυστηρότερες απαιτήσεις για τις... Nextdeal newsroom, 20/04/2018 - 14:33 20/4/2018