Γιώργος Μούζος, 12/6/2018 - 15:02 facebook twitter linkedin Taycan: Το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό sport αυτοκίνητο της Porsche! Γιώργος Μούζος, 12/6/2018 facebook twitter linkedin Το μέλλον έρχεται ένα ακόμα βήμα πιο κοντά: Η μαζική παραγωγή της πρώτης αμιγώς ηλεκτρικής Porsche πρόκειται να ξεκινήσει τον επόμενο χρόνο. Στο μεταξύ, το αυτοκίνητο απέκτησε πλέον το επίσημο όνομά του: Το πρωτότυπο "Mission E", του οποίου το όνομα χρησιμοποιείται σήμερα για να περιγράψει το πλήρες project ηλεκτροκίνησης που έχει ολοκληρώσει η Porsche, θα ονομαστεί Taycan. Το όνομα αυτό σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει "ζωηρό νέο άλογο", παραπέμποντας στην εικόνα που υπάρχει από το 1952 στο κέντρο του θυρεού της Porsche, δηλαδή στο άτι που καλπάζει. "Το νέο μας ηλεκτρικό sport αυτοκίνητο είναι ισχυρό και αξιόπιστο. Είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να καλύπτει με συνέπεια μεγάλες αποστάσεις και αποτελεί την επιτομή της ελευθερίας", εξηγεί ο Oliver Blume, Πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Porsche AG. Το ασιατικής προέλευσης όνομα σηματοδοτεί επίσης το λανσάρισμα του πρώτου ηλεκτρικού sport αυτοκινήτου με την ψυχή μιας Porsche. H Porsche ανακοίνωσε το όνομα του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της στο πλαίσιο των εορτασμών για τα "70 χρόνια sport αυτοκινήτων". 600 ίπποι διαθέσιμοι Δύο μόνιμα συγχρονισμένοι κινητήρες (PSM), με απόδοση συστήματος που ξεπερνά τους 600 ίππους, επιταχύνουν το ηλεκτρικό sport αυτοκίνητο στα 100 χλμ./ώρα σε αρκετά λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα και στα 200 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 12 δευτερόλεπτα. Οι επιδόσεις αυτές έρχονται να πλαισιώσουν το επίπεδο συνεχούς ισχύος, το οποίο δεν έχει προηγούμενο σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο: το μοντέλο αυτό μπορεί να πραγματοποιήσει πολλαπλές γρήγορες επιταχύνσεις χωρίς απώλεια επιδόσεων, ενώ η μέγιστη αυτονομία του ξεπερνά τα 500 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο NEDC. Ονόματα με πραγματικό νόημα Στην Porsche, τα ονόματα των μοντέλων γενικά συνδέονται άμεσα με το εκάστοτε αυτοκίνητο και τα χαρακτηριστικά του: Το όνομα Boxster περιγράφει τον συνδυασμό του κινητήρα μπόξερ και του σχεδιασμού roadster. Η Cayenne υποδηλώνει ορμητικότητα, η Cayman είναι αιχμηρή και ευέλικτη, ενώ η Panamera προσφέρει περισσότερα από ένα συνηθισμένο Gran Turismo, γεγονός που της επέτρεψε να κερδίσει τον αγώνα μεγάλων αποστάσεων Carrera Panamericana. Το όνομα Macan προέρχεται από την αντίστοιχη ινδονησιακή λέξη που σημαίνει τίγρης, υποδηλώνοντας έννοιες όπως η σβελτάδα, η ισχύς, η γοητεία και ο δυναμισμός. Διπλασιασμός μελλοντικών επενδύσεων Η Porsche σκοπεύει να επενδύσει πάνω από έξι δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτρική κινητικότητα έως το 2022, ποσό διπλάσιο από αυτό που επρόκειτο να δαπανήσει αρχικά. Από τα πρόσθετα τρία δισεκατομμύρια ευρώ, περίπου 500 εκατομμύρια θα χρησιμοποιηθούν για την εξέλιξη διαφόρων μοντέλων και εκδόσεων της Taycan, περίπου ένα δισεκατομμύριο για τη χρήση ηλεκτροκίνησης και υβριδικής κίνησης στην υπάρχουσα γκάμα μοντέλων, αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια για την επέκταση εγκαταστάσεων παραγωγής, καθώς και περίπου 700 εκατομμύρια ευρώ για νέες τεχνολογίες, υποδομές φόρτισης και λύσεις έξυπνης κινητικότητας. Μάλιστα, η παραγωγή της Taycan δημιουργεί περίπου 1.200 νέες θέσεις εργασίας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 15/12/2025 - 08:45 Συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Ποιος ελέγχει πραγματικά τα δεδομένα του αυτοκινήτου;
Γιώργος Μούζος, 11/12/2025 - 08:40 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55 Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία
Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα Οι στόλοι οχημάτων γίνονται στόχος οργανωμένων κυβερνοεπιθέσεων. Για τις ασφαλιστικές εταιρείες, αυτό δεν είναι τεχνολογικό ζήτημα. Είναι κίνδυνος επιχειρησιακής κατάρρευσης. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38
Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών Το να κολλήσει το γκάζι είναι ο χειρότερος εφιάλτης κάθε οδηγού. Και ναι, μπορεί να συμβεί τόσο σε εσάς, όσο... Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27
Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών! Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η... Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41
Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα; Ένας πρακτικός, επίκαιρος και καθόλου θεωρητικός οδηγός για το τι οφείλετε να έχετε ήδη εξηγήσει στους ασφαλισμένους σας, ώστε να... Γιώργος Μούζος, 21/11/2025 - 08:40
ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια; Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού μειώνουν τα ατυχήματα, αλλά φέρνουν ακριβότερες ζημιές, γκρίζες ζώνες ευθύνης και νέο πονοκέφαλο για κάθε ασφαλιστή... Γιώργος Μούζος, 19/11/2025 - 14:47