Γιώργος Μούζος, 21/6/2018 - 15:18 facebook twitter linkedin Audi Q2: To οδηγοκεντρικό SUV Γιώργος Μούζος, 21/6/2018 facebook twitter linkedin H Audi προίκισε το compact SUV της με όλα τα εχέγγυα για να πρωταγωνιστήσει στη κατηγορία του. Ειδικά στην έκδοση 1,6 TDI που δοκιμάσαμε! Tο premium compact SUV της Audi έρχεται για να συμπληρώσει την γκάμα των Q μοντέλων της, μιας και εδώ και καιρό η κατηγορία των SUV είναι η πλέον δημοφιλής. Εμείς «βάζουμε» στο χέρι την πλέον εμπορική, αυτή με τον κινητήρα 1,6 λίτρων και των 116 ίππων! Όμορφο και δυναμικό Μπορεί το Audi Q2 να είναι το μικρότερο μοντέλο της σειράς Q, ωστόσο διαθέτει τον απαραίτητο δυναμισμό που ενσωματώνεται σε όλα τα μοντέλα της Audi. Βασίζεται στην γνώριμη πλέον πλατφόρμα MQB του VW Group η οποία χρησιμοποιείται έως και το Audi ΤΤ. Ξεχωρίζει το πολυγωνικό design που διαθέτει η μάρκα εδώ και καιρό, ενώ η γραμμή της οροφής που χαμηλώνει αισθητά, προσφέρει ολίγον από κουπέ, όπου και δένει υπέροχα με τα υπόλοιπα κομψά, αλλά και δυναμικά χαρακτηριστικά, ενισχύοντας τη μυώδη εικόνα του Q2. Οικείο εσωτερικό και άριστο ποιοτικά! Η καμπίνα του όμορφου Q2 προέρχεται σχεδόν αυτούσια από το δημοφιλές Α3, όπου και ξεχωρίζει με την ποιότητά του, την εργονομία του, αλλά και τον μοντέρνο σχεδιασμό του. Το μεγαλύτερο τμήμα του ταμπλό «ντύνεται» με αφρώδες υλικό κορυφαίας ποιότητας, ενώ και τα υπόλοιπα δομικά στοιχεία του εσωτερικού είναι ποιοτικά και δείχνουν ότι θα αντέξουν στο χρόνο. Ξεχωριστή όμως είναι η οριζόντια λωρίδα η οποία κόβει στα δύο το ταμπλό, αποτελούμενη από ένα ειδικό πλαστικό υψηλής ποιότητας. Στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας βρίσκεται η μεγάλη οθόνη του συστήματος infotainment, του γνωστού MMI. Πέρα όμως από την ποιότητα του Q2, εξαιρετικές είναι η πρακτικότητα κι η εργονομία του μοντέλου, μιας και υπάρχουν αρκετές θήκες για τα καθημερινά αντικείμενα, ενώ και όλα τα χειριστήρια είναι εκεί ακριβώς που θέλει και αναμένει ο οδηγός. Γνώριμος κινητήρας από το Group NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Το όμορφο κι εντυπωσιακό Audi Q2 της δοκιμής μας, έπαιρνε κίνηση από τον γνώριμο κινητήρα πετρελαίου του Group VAG, τον 1,6 TDI, με τους 116 ίππους και τα 250 Nm ροπής. Πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά, πολιτισμένη λειτουργία, με ελάχιστους κραδασμούς, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά του κινητήρα. Στη καθημερινή χρήση, ο συγκεκριμένος κινητήρας αποδεικνύεται ιδανικός, μιας και η ελαστικότητα του αποδεικνύεται ιδανική στις αστικές μετακινήσεις. Βέβαια το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων έχει μακριά κλιμάκωση με σκοπό την μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, με την Audi να ανακοινώνει μόλις 4,4 λτ./100 χλμ. Στην πράξη όμως υπολογίστε περίπου στα 6,0 λίτρα, νούμερο που και πάλι είναι χαμηλό για αυτοκίνητο της εν λόγω κατηγορίας. Βράχος σε κάθε περίσταση Το Audi Q2 ξεχωρίζει και με την οδική του συμπεριφορά του, η οποία για τα δεδομένα της κατηγορίας κρίνεται αρκετά σπορτίφ, όντας άμεσο στο δρόμο και με άφθονα περιθώρια πρόσφυσης. Οι κλίσεις του αμαξώματος με το εν λόγω set up της ανάρτησης είναι περιορισμένες, αλλά παρόλα αυτά η άνεση που προσφέρει είναι εξαιρετική, με την ανάρτηση να απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου. Υπεράνω κριτικής όμως είναι και η ευθυβολία του, αλλά και η στιβαρότητα που διαθέτει το Audi Q2, ακόμα και σε απαγορευτικές ταχύτητες. Η πληροφόρηση του τιμονιού είναι πλούσια και μάλιστα έχει μόλις 2 στροφές από άκρη σε άκρη! Και μην αγχωθείτε αν πρέπει να κινηθείτε εκτός πόλης, μιας και οι compact διαστάσεις, αλλά και η πολύ καλή ορατότητα, θα σας διευκολύνουν να περάσετε από κάθε στενό της πόλης. Premium σε όλα του! Η Audi το έκανε το θαύμα της, μιας και κατάφερε να προσφέρει στο κοινό της ένα μοντέλο της σειράς Q, με την πολυτέλεια και το prestige που έχουν τα εν λόγω μοντέλα, αλλά σε μια προσιτή τιμή για αυτά που προσφέρει. Ειδικά με τον 1,6 TDI κινείται εξαιρετικά σε κάθε διαδρομή, χωρίς να καταναλώνει ιδιαίτερα! Αν βολιδοσκοπείτε να αλλάξετε αυτοκίνητο, μην το σκέφτεστε! Θα ενισχύσει το image σας κατά πολύ, χωρίς να σας κοστίσει μια περιουσία! Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/12/2025 - 14:24 EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»
Γιώργος Μούζος, 17/12/2025 - 09:00 Τα real-time δεδομένα οδήγησης αλλάζουν την τιμολόγηση: Ο ασφαλιστής ως data analyst!
Γιώργος Μούζος, 15/12/2025 - 08:45 Συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Ποιος ελέγχει πραγματικά τα δεδομένα του αυτοκινήτου;
Γιώργος Μούζος, 11/12/2025 - 08:40 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία Οι ενημερώσεις λογισμικού μέσω διαδικτύου φέρνουν άνεση, λειτουργικότητα και φυσικά ασφάλεια. Ελλοχεύουν όμως και νέους κινδύνους, συχνά αθέατους, για την... Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55
Κάμερες στο ταμπλό: Αλλάζει τους κανόνες για τον ασφαλιστή Οι κάμερες στο ταμπλό γίνονται το νέο «μαύρο κουτί» των οχημάτων. Για τον ασφαλιστή φέρνουν ευκαιρίες, όπως επίσης νομικές και... Γιώργος Μούζος, 03/12/2025 - 08:50
Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα Οι στόλοι οχημάτων γίνονται στόχος οργανωμένων κυβερνοεπιθέσεων. Για τις ασφαλιστικές εταιρείες, αυτό δεν είναι τεχνολογικό ζήτημα. Είναι κίνδυνος επιχειρησιακής κατάρρευσης. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38
Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών Το να κολλήσει το γκάζι είναι ο χειρότερος εφιάλτης κάθε οδηγού. Και ναι, μπορεί να συμβεί τόσο σε εσάς, όσο... Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27
Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών! Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η... Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41