Γιώργος Μούζος, 29/6/2018 - 14:46 facebook twitter linkedin Συνεργασία SEAT με Ισραηλινές εταιρείες τεχνολογίας Γιώργος Μούζος, 29/6/2018 facebook twitter linkedin Εννέα μήνες μετά την έναρξη του XPLORA project, η SEAT και η Champion Motors Ltd., εισαγωγέας της μάρκας στο Ισραήλ, ολοκλήρωσαν με επιτυχία το πρώτο στάδιο της πρωτοβουλίας. Στόχος του project είναι να καλλιεργήσει τις σχέσεις με νεοσύστατες επιχειρήσεις και επενδυτές που σχετίζονται με την κινητικότητα στο Ισραήλ και να εντοπίσει καινοτόμα έργα που μπορούν να οδηγήσουν σε προοπτικές μελλοντικών λύσεων και εμπορικών μοντέλων για τη SEAT. «Αυτό το πρώτο στάδιο ήταν εξαντλητικό αλλά και συναρπαστικό. Συναντήσαμε πάνω από 100 εταιρείες, εξετάσαμε σε βάθος 40 από αυτές και τελικά καταλήξαμε σε 8 με προοπτικές συνεργασίας. Μαζί τους μελετάμε το πώς θα προσαρμόσουμε την τεχνολογία τους στα αυτοκίνητα και τα συστήματα της SEAT ώστε να μπορέσουμε να υλοποιήσουμε την πραγματική καινοτομία», δήλωσε ο SEAT Vice-president R&D Dr. Matthias Rabe. «Η απόφαση να δραστηριοποιηθούμε στο Tel Aviv με μία νέα εταιρεία καθοδηγείται από στρατηγικά κίνητρα. Θέλουμε να είμαστε γνωστοί ως μία εταιρεία τεχνολογίας που προάγει τη κινητικότητα και όχι μόνο την αυτοκινητοβιομηχανία», κατέληξε. Δεύτερο στάδιο XPLORA Το σχέδιο δράσης εισέρχεται τώρα στο δεύτερο στάδιο, όπου έχουν οριστεί νέοι "Xplorers". Μεταξύ αυτών είναι δύο ειδικοί: ένας στο Ψηφιακό Κλειδί και την ασφάλεια στον Κυβερνοχώρο στον τομέα της ηλεκτρικής και ηλεκτρονικής ανάπτυξης και ο άλλος από την ομάδα ανάπτυξης επιχειρήσεων του νεοσύστατου XMOBA, ο οποίος θα εστιάσει την προσοχή του στον εντοπισμό νέων λύσεων κινητικότητας και βελτιωμένης εμπειρίας χρηστών σε τομείς όπως συστήματα υποβοήθησης οδηγού, της κινητικότητας ως υπηρεσία, λύσεις για ηλεκτρικά οχήματα, ασφάλεια στον κυβερνοχώρο ή Βιομηχανία 4.0. «Η δραστηριότητα στο Τελ Αβίβ μας διδάξαμε δύο πολύτιμα μαθήματα. Το πρώτο αφορά την παρουσία στη χώρα και τη σημασία της πλήρους κατανόησης του οικοσυστήματος των start-ups η οποία είναι καθοριστικής σημασίας σε όλη τη διαδικασία αναζήτησης», επισημαίνει ο εκτελεστικός διευθυντής της XMOBA, Arantxa Alonso. Το δεύτερο αφορά τον εντοπισμό ευκαιριών. Σύμφωνα με τον Alonso, «ένα βελτιωμένο hardware μπορεί να προσθέσει αξία στην ενίσχυση της οδηγικής εμπειρίας, ενώ νέες λύσεις software μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη καλύτερης κινητικότητας». Key projects Σημαντικά projects που εισέρχονται τώρα στη φάση απόδειξης της ιδέας ως πιθανής λύσης κινητικότητας, αποτελεί μεταξύ άλλων η αντικατάσταση των εισιτηρίων μέσων μαζικής μεταφοράς με ένα ψηφιακό σύστημα αναγνώρισης επιβατών. Αυτή η λύση θα επέτρεπε την εξατομικευμένη διαχείριση των ναύλων καθώς και να παρέχει στους διευθυντές υποδομών σχετικές πληροφορίες για πρότυπα κινητικότητας. Ένα ακόμη εξέχων project με επίκεντρο τη βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας αποτελεί η ανάπτυξη ενός συστήματος προβολής λέιζερ που θα επέτρεπε την χρήση του παρμπρίζ ως οθόνη. Επιπλέον, η SEAT αξιολογεί ένα σύστημα που συνδέεται με την πληροφόρηση και την επικοινωνία μέσα στο αυτοκίνητο. Μέσω αυτής της πρωτοποριακής τεχνολογίας, ένας ιδιαίτερος ήχος φτάνει απευθείας στα αυτιά του οδηγού ή των επιβατών. Σημείο αναφοράς στο συνδεδεμένο αυτοκίνητο Η πρόοδος της XPLORA είναι ένα ακόμη βήμα στη δέσμευση της SEAT να καταστεί σημείο αναφοράς στο συνδεδεμένο αυτοκίνητο. Παραδείγματα αυτού του είδους περιλαμβάνουν τη συνεργασία με την Amazon για την ενσωμάτωση της φωνητικής βοηθού Alexa, την εφαρμογή του συστήματος πλοήγησης Waze της Google ή την πρόσφατη προσθήκη Shazam στα οχήματα SEAT. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46 Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10 Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων;
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21