Γιώργος Μούζος, 16/7/2018 - 15:00 facebook twitter linkedin Honda CR-V: Το μοντέλο θρύλος στη 5η του γενιά! Γιώργος Μούζος, 16/7/2018 facebook twitter linkedin Από το 1995 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του, το Honda CR-V εξελίχθηκε σε παγκόσμιο best-seller στην κατηγορία των SUV. Η τελευταία έκδοση του δημοφιλούς compact SUV προτίθεται να ξεπεράσει τις προσδοκίες των πελατών, με βελτιωμένα και μοναδικά χαρακτηριστικά. Το νέο CR-V προσφέρει τώρα μία σειρά προηγμένων τεχνολογιών, με ανώτερη ποιότητα να χαρακτηρίζει και την παραμικρή λεπτομέρεια. Με φρέσκια και προηγμένη εξωτερική σχεδίαση, με φαρδύτερους, πιο μυώδεις θόλους τροχών, πιο έντονες καμπύλες στο καπό και στα πίσω πλαϊνά πάνελ, καθώς και το νέο, εξελιγμένο «πρόσωπο» της οικογένειας Honda με ένα χαρακτηριστικό γραφικό στους προβολείς. Το νέο μοντέλο ανεβάζει τον πήχη στον τομέα της ποιότητας του εσωτερικού, του προηγμένου χαρακτήρα και της ευρυχωρίας – ενώ προσφέρει για πρώτη φορά προαιρετική επταθέσια διάταξη για τα βενζινοκίνητα AWD μοντέλα. Αποτελώντας μέτρο σύγκρισης για προϊόντα πολυτελών μαρκών, προσφέρει βελτιωμένη οδηγική ποιότητα, απόκριση διεύθυνσης, έλεγχο αμαξώματος και διαχείριση NVH. Εξελιγμένο από κάθε άποψη, το νέο CR-V προσφέρει περισσότερη άνεση, πρακτικότητα και συνδεσιμότητα από ποτέ. Με νέο κινητήρα βενζίνης Το νέο CR-V χρησιμοποιεί το νέο βενζινοκινητήρα 1.5-L VTEC TURBO της Honda που είδαμε για πρώτη φορά στο πιο πρόσφατο Honda Civic. Ο VTEC TURBO αποδίδει ισχύ 173 ίππους στις 5.600 σ.α.λ., όταν συνεργάζεται με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και 193 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. για τα μοντέλα CVT. Η μέγιστη ροπή είναι 220 Nm μεταξύ 1.900 και 5.000 σ.α.λ.για το 6MT και 243 Nm μεταξύ 2.000 και 5.000 σ.α.λ.για το CVT. Ο νέος VTEC TURBO προσφέρει από τις κορυφαίες περιβαλλοντικές επιδόσεις στην κατηγορία του. Οι επίσημες τιμές εκπομπών CO2 είναι 143 γρ./χλμ για το προσθιοκίνητο μοντέλο με το κιβώτιο 6 σχέσεων, 149 γρ./χλμ για το 4κινητο και 158 γρ./χλμ για οχήματα εφοδιασμένα με CVT – που διαθέτουν τετρακίνηση, στάνταρ. Η αυξημένη ιπποδύναμη συγκριτικά με το προηγούμενο βενζινοκίνητο CR-V μεταφράζεται σε αυξημένες επιδόσεις και σημαντικά βελτιωμένη απόδοση. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 9,3 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 211 χλμ/ώρα. Φουλ της ασφάλειας! Σύμφωνα με τη φιλοσοφία της Honda «Ασφάλεια για Όλους», τα ίδια συστήματα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας περιλαμβάνονται σε όλες τις εκδόσεις του νέου CR-V. Η εξαιρετικά ισχυρή και άκαμπτη πλατφόρμα αποτελεί τη βάση για κορυφαίες επιδόσεις στον τομέα της ασφάλειας, με μία φιλοσοφία ‘All Directions Collision Safety. Η σχεδίαση της πλατφόρμας βασίζεται στην αποκλειστική φιλοσοφία αμαξώματος επόμενης γενιάς ACE™ (Advanced Compatibility Engineering) της Honda, που χρησιμοποιεί ένα δίκτυο δομικών στοιχείων για πιο ομοιόμορφη κατανομή της ενέργειας κρούσης. Αυτή η δομική σχεδίαση βοηθά στη μείωση των δυνάμεων που μεταφέρονται στον κλωβό των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης, προσφέροντας υψηλή αντοχή σε εμπρόσθιες, πλευρικές και οπίσθιες συγκρούσεις. Οι έξι αερόσακοι προστατεύουν τους επιβάτες σε περίπτωση σύγκρουσης και περιλαμβάνουν τεχνολογίες i-SRS Airbag και i_Side Airbag τεχνολογίες. Τα χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας του νέου CR-V συμπληρώνονται από τη σειρά τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού Honda Sensing™, που – για πρώτη φορά σε Honda – διατίθενται με όλες τις εκδόσεις του CR-V. Το Honda Sensing™ είναι από τα πιο ολοκληρωμένα σύνολα τεχνολογιών ασφάλειας στην κατηγορία. Χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό πληροφοριών από ραντάρ, κάμερες και προηγμένους αισθητήρες που βοηθούν και προειδοποιούν τον οδηγό σε πιθανά επικίνδυνα σενάρια. Οι τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας Honda Sensing™ περιλαμβάνουν: • Collision Mitigation Braking System: βοηθά στην επιβράδυνση ή και την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου εάν το σύστημα διαπιστώσει ότι η σύγκρουση με ένα προπορευόμενο όχημα είναι αναπόφευκτη. Προειδοποιητικό ηχητικό σήμα και, εάν χρειαστεί πίεση πέδησης εφαρμόζεται αυτόματα • Forward Collision Warning: ανιχνεύει το δρόμο εμπρός και προειδοποιεί τους οδηγούς για επικείμενη σύγκρουση. Με οπτικές και ακουστικές προειδοποιήσεις παροτρύνει τον οδηγό να κάνει διορθωτικές κινήσεις ώστε να αποφύγει μία σύγκρουση • Lane Departure Warning: ανιχνεύει κατά πόσον το αυτοκίνητο τείνει να βγει από τη λωρίδα που κινείται χωρίς να έχουν ενεργοποιηθεί τα φλας, και παροτρύνει τον οδηγό σε διορθωτική κίνηση • Road Departure Mitigation: χρησιμοποιεί δεδομένα από την κάμερα που είναι τοποθετημένη στο παρμπρίζ για να διαπιστώσει κατά πόσο το όχημα εκτρέπεται από το δρόμο. Χρησιμοποιεί το Electric Power Steering (EPS) για διακριτικές παρεμβάσεις, που θα κρατήσουν το όχημα στη λωρίδα του, και σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να ενεργοποιήσει το σύστημα πέδησης. Το σύστημα απενεργοποιείται εάν ανιχνεύσει ότι ο οδηγός έχει ανακτήσει τον έλεγχο • Lane Keeping Assist System: βοηθά να παραμείνει το όχημα στο κέντρο της τρέχουσας λωρίδας του, ανιχνεύοντας τις σημάνσεις του δρόμου και κάνοντας μικρές διορθώσεις διεύθυνσης για να κρατήσει το αυτοκίνητο εντός των λευκών γραμμών • Adaptive Cruise Control: επιτρέπει στον οδηγό να ορίσει μία επιθυμητή ταχύτητα και απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, κάτι που επιτρέπει τη χρήση του cruise control σε συνθήκες με ελαφριά, μεταβλητή ροή κυκλοφορίας • Traffic Sign Recognition: ανιχνεύει και αναγνωρίζει αυτόματα τις πινακίδες οδικής κυκλοφορίας και τις εμφανίζει στην οθόνη των οργάνων DII • Intelligent Speed Assistance: συνδυάζει το όριο ταχύτητας που έχει ορίσει ο οδηγός με το TSR για να ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα του οχήματος σύμφωνα με το τελευταίο όριο • Intelligent Adaptive Cruise Control: πρωτοποριακή τεχνολογία που πρωτοεμφανίστηκε στο 2015 Honda CR-V, το i-ACC προβλέπει και αντιδρά αυτόματα όταν κάποιο όχημα κάνει ‘σφήνα’ σε αυτοκινητόδρομους πολλών λωρίδων. Χρησιμοποιεί κάμερα και ραντάρ για την ανίχνευση της θέσης των άλλων οχημάτων στο δρόμο και εφαρμόζει έναν αλγόριθμο – βασισμένο σε διεξοδική έρευνα στους Ευρωπαϊκούς δρόμους – για να προβλέπει την πιθανότητα άλλων οχημάτων σε γειτονικές λωρίδες να κάνουν ‘σφήνα’. Με αυτό τον τρόπο, το νέο Civic μπορεί να προσαρμόζει την ταχύτητά του αυτόματα πριν άλλα οχήματα κάνουν σφήνα, για μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση στο ταξίδι. Άλλες τεχνολογίες ασφάλειας που προσφέρει το νέο CR-V: • Blind Spot Information: χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ για την αυτόματη ανίχνευση και προειδοποίηση σχετικά με οχήματα που βρίσκονται στο τυφλό σημείο του οδηγού • Cross Traffic Monitor: χρησιμοποιεί αισθητήρες στο πίσω πλαϊνό τμήμα του οχήματος για να προειδοποιήσει τον οδηγό για τη διέλευση οχημάτων όταν κινείται με όπισθεν • Πίσω κάμερα πολλαπλών γωνιών: προσφέρει στον οδηγό επιλογές για πλήρη ορατότητα και επομένως ξεγνοιασιά όταν κάνει όπισθεν. Μία κανονική ορατότητα 130 μοιρών, μία ευρυγώνια 180 μοιρών και μία πανοραμική απεικόνιση Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46 Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10 Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων;
Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48 Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας;
Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02 Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας;
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21
Αυτόνομα οχήματα και ασφάλιση! Πώς θα προσαρμοστούν οι ασφαλιστές στη νέα πραγματικότητα Η ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης φέρνει ανατροπές στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και στον ασφαλιστικό... Γιώργος Μούζος, 02/12/2024 - 09:27
Η σημασία της σωστής εκτίμησης ρίσκου για την ασφάλιση εταιρικών στόλων Πώς μπορείτε ως ασφαλιστές να αξιολογήσετε σωστά τις ανάγκες και τα ρίσκα εταιρικών στόλων; Η εκτίμηση ρίσκου αποτελεί έναν από τους... Γιώργος Μούζος, 29/11/2024 - 08:59